Wednesday, March 3, 2010

OPI Lucky Lucky Lavender Nail Polish + Small update at the end


השם של הלק הזה מטעה מעט, כי הוא לא בדיוק בגוון לבנדר. אם כבר - אז לבנדר ורדרד. זהו אחד הגוונים מקולקציית הונג קונג האביבית של OPI, וזהו גם אחד הגוונים שהולכים להיות מאוד מאוד מודרנים בעונה הקרובה. הגוון קרמי לחלוטין, כמו שאני לרוב מעדיפה.
בניגוד ללק הירוק מהקולקציה הזו, המרקם של הלק הזה היה פחות חלק ומריח. השכבה הראשונה לא "החליקה" לי על הציפורן, אלא "נתקעה" כל הזמן והייתי צריכה להוסיף עוד ועוד חומר כדי להגיע לשכבה פחות או יותר אחידה. השכבה השניה פתרה את כל הבעיות והתוצאה הסופית משביעת רצון, אבל הדרך לשם לא היתה מזהירה.

לי אישית קצת מוזר לראות את עצמי לובשת גוון בהיר ו"נורמלי" כזה, ולכן לא ממש יצאתי מעורי כשראיתי את התוצאה, אבל אני בטוחה שזה עניין של הרגל בלבד, כי גוונים ורודים וסגולים מחמיאים ביותר לגוון העור שלי. אני חושבת שהגוון הזה יהיה פתרון סביר למי שאוהבת לקים בהירים, אבל מעוניינת בטוויסט קטן וביציאה משגרת הבהירים לגמרי.


וטיזר קטן למחר (בתקווה שיהיה לי זמן להעלות את הפוסט) - ביקורת על הפריימר לעיניים החדש של בנפיט. נכון שאתן רוצות לדעת מה אני חושבת עליו? לקח לי כמה ימים טובים לגבש עליו דעה וגם ניסיתי אותו עם סוגים שונים של צלליות, אבל הגעתי לתובנות מסויימות, ואשתף אתכן בקרוב.

בנוסף, למי שחיכתה - הפעם לא תהיה ביקורת על הקולקציות החדשות של מאק, כי החלטתי לעשות הזמנה טלפונית ולא להגיע לחנות לראות אותן בעצמי. יצאו אצלנו 8 קולקציות במקביל (או 5, אם נחשיב את קולקציית ה-Spring Colour Forecast כקולקציה אחת), ועל מנת לצמצם נזקים החלטתי מראש (על סמך תמונות מהרשת) מה אני רוצה ואוהבת ורק את זה הזמנתי. אני יכולה לומר שמקולקציית הספרינג פורקסט לא הזמנתי לקים (נראו זוועה בתמונות של טמפטליה), לא הזמנתי מגדלי סולאר ביטס, לא הזמנתי את הרביעיות ומהסמקים הזמנתי אחד בלבד. מקולקציית טו פאבולס לא הזמנתי ולו סומק מינרלי אחד וגם על ויוה גלאם גאגא ויתרתי (אם כי הזמנתי את סינדי). מקולקציות Riveting ו-Tabloid התעלמתי לחלוטין (עם כל הכבוד, אני לא קונה מוצרים, רק כי הם מגיעים באריזה מגניבה).

ו.. Last but not least, גם ביקורת על Rouge Coco תעלה בקרוב. המדובר בסדרת השפתונים החדשה של שאנל שהושקה בעולם בשבוע שעבר, וכמובן שהספקתי כבר לדגום את כולה ואפילו לרכוש שני גוונים (עם כל הרצון הטוב, לא מצאתי יותר משני גוונים ברי קניה עבורי). וגם ביקורת על סדרת שפתוני ה-Rouge B Le Brilliant מבית גרלן, שאני לא מבינה איך לא ניסיתי עד היום.

No comments:

Post a Comment