Friday, March 19, 2010

MAC Blush Ombre Azalea Blossom- Review and Photos


כן, אני יודעת שאני קצת באיחור, אבל רק בימים האחרונים היתה לי ההזדמנות ממש לנסות ולהתרשם מהסומק החדש של מאק.
הסומק הזה יצא במהדורה מוגבלת כחלק מקולקציית ה-Spring Colour forecast. כמו שכבר כתבתי בפוסט אחר - לא הלכתי לראות את הקולקציה,כי המאפרות במאק נוטות לשבת לי על הוריד עד שאני קונה כמעט את כל המוצרים החדשים. היות והפעם מדובר בקולקציה באמת גדולה ורציתי לצמצם נזקים - החלטתי להזמין כמה מוצרים וזהו.
בסופו של דבר כן יצא לי לראות את הקולקציה, בדיוטי-פרי במינכן, והאמת? לא התרשמתי ממש מכלום. הכל די חוזר על עצמו, ומבעבר למה שהזמנתי - שום דבר לא ממש 'עשה לי את זה'.

הסומק הזה הוא סומק במרקם חדש, אבל מעבר לזה אני לא רואה בו שום חידוש. הכמות סופר נדיבה, 9 גרם (לעומת 6 גרם בסמקים הרגילים של מאק), ולכן גם המחיר מעט יותר יקר. האטרקציה של הסומק הוא שהגוון שלו משתנה בהדרגה מורוד בהיר לסגול.

המרקם של הסומק מקסים לכל מי שאוהבת מראה טבעי. אני חושבת שההגדרה הטובה ביותר תהיה מרקם סאטיני-משיי. לסומק הזה אין ברק, אבל הוא גם לא מאט לגמרי. המרקם מאוד נעים ונוח לעבוד איתו. הוא בשום פנים ואופן לא גירי ולא מתפורר. אני אהבתי את המרקם.

רמת הפיגמנט די נמוכה וכדי להוציא ממנו צבע הייתי צריכה לעבור עליו כמה פעמים. זה אומר שהוא לא ממש יתאים לכהות. הגוון של הסומק תלוי במיקום המדויק של המברשת, אבל בסך הכל מתקבל גוון ורדרד-סגלגל. הגוון עצמו די יפה ומחמיא, אבל הוא לא כזה יוצא דופן ולמאק יש לפחות 5 סמקים אחרים שיתנו את אותה התוצאה. מבחינה זו - אני לא רואה פה שום חידוש. מצד שני - אם למישהי אין סומק בגוון הזה בבית והיא מעוניינת באחד כזה - הסומק הזה יהיה בחירה טובה. 

פס עליון - דגימה של החלק הבהיר של הסומק. פס תחתון - דגימה של החלק הכהה יותר


ערבוב של שני הגוונים

לסיכום - סומק ורדרד יפה ומחמיא לבהירות עור, אבל בהחלט לא חידוש גדול ומי שכבר יש לה גוון דומה בבית בהחלט יכולה לוותר.

No comments:

Post a Comment