Wednesday, March 31, 2010

MAC Prep For Colour Collection - Review and Photos


על קולקציה כזו אומרים בגרמנית - Klein, aber fein. 
אני חושבת שהקולקציה הזו טרם הושקה בארצות הברית ובעולם הגדול, ומה רבה היתה הפתעתי לראות אותה היום על הסטנד אצלנו. הפתעה סופר נעימה, יש לציין.
מה כוללת הקולקציה?

פריימרים - 

Prep & Prime Face Protect SPF50 - הפריימר עם מקדם ההגנה של מאק, שעשו לו רה-לאונצ'ינג בקולקציה הזו. אני אישית לא אוהבת את המוצר, כי הוא מחצ'קן אותי בטירוף.
Prep & Prime Skin Brightening Serum - השם מדבר בפני עצמו, אבל למי שמתקשה - המדובר בסרום להבהרת העור, ונדמה לי שהוא נכנס לקולקציה הקבועה. לא נכנסתי לקרביים של המוצר הזה, מכמה סיבות - 
1. הוא יקר. 40 יורו לכמות של 30 מ"ל.
2. מנסיון עם הסדרה הזו של מאק - היא מחצ'קנת אותי.
3. קשה לי להאמין שריכוז החמרים הפעילים בסרום הזה גבוה מספיק.
4. אני כל כך מרוצה מהתוצאות של מוצרי La Mer, שאין לי שום כוונה להרוס הכל כדי לנסות מוצר טיפוח חדש.

צלליות - בקולקציה 3 צלליות.

Sorcery - חום-אדום כהה במרקם סאטין. צללית יפה, אבל תת-הגוון האדום שלה מאוד בולט והפריע לי.
Prepped For Glamour - דומה מאוד לסאטין טופ, רק מעט יותר כהה ממנה ופחות מבריקה. נדמה לי שהיא גם טיפטיפה פחות סגולה ממנה. המרקם הוא פרוסט, אבל היא לא מאוד מבריקה. צללית מדהימה ומאוד מומלצת!



Hey - אחת הצלליות הבהירות היפות ביותר שיצא לי לראות לאחרונה. נדמה לי שהיא כבר יצאה מתישהו, אבל אני לא זוכרת מתי. זו צללית אפרסקית בהירה, בעלת ברק ורוד ובמרקם וולוקס פרל. אני ממליצה מאוד שלא לפספס את הצללית הזו, כי היא מאוד מאוד מאוד חד-פעמית והורסת. התמונה יצאה קצת כהה, ובמציאות הצללית הרבה יותר בהירה.



גלוס - ה-שוס של הקולקציה הזו. אם תיקנו הקיץ רק גלוס אחד - רצוי שזה יהיה הגלוס הזה.
הגוון שלו נקרא Just add colour והוא בגוון ורוד פוקסיה. לגלוס הזה יש ברק ורדרד, אבל אין לו נצנצים. ברגע שראיתי את הגלוס הזה התלהבתי ממנו בטירוף, אבל לרוב אין לי שימוש לגלוסים בוהקים. מדוע? כי אני מעדיפה לרכוש שפתון בוהק ולהוסיף עליו גלוס במקום גלוס בוהק. אבל הגלוס הזה הוא משהו אחר לגמרי, כי הוא מדהים! לבשתי אותו מעל הליפסטיין הקורלי שלי, והתוצאה מושלמת. חבל שאני לא מצליחה להוציא תמונה נורמלית של המראה, אבל הוא הורס.  בגלל הגוון הבוהק, הייתי מציעה להניח אותו בעדינות ולא עם עודף חומר.
גם בתמונה הזו יש להוסיף קצת תאורה ולקחת בחשבון שהגוון הרבה יותר בוהק (כמו בתמונה בראש הפוסט).



בסך הכל קולקציה קטנה, אבל 3 המוצרים שרכשתי ממנה פשוט מושלמים ועושים לי הרבה יותר טוב בלב מכל שאר הדברים שרכשתי היום (חוץ מהסומק והביוטי פאודר, כמובן).


משמאל זה הגלוס, לידו הצללית הבהירה Hey (וחבל שבתמונה לא רואים את הברק הורדרד), לידה הצללית השניה (זו בעלת השם הארוך) וקיצוני מימין - סאטין טופ, על מנת שתוכלו לראות את ההבדל (המינימלי!) בין שתי הצלליות. ולא, לא מעניין אותי לשמוע שהן ממש ממש זהות. פשוט לא :)).

8 comments:

  1. הצלליות קצת לא רלוונטיות לגביי כי אני לא מתאפרת בכלל בעיניים,אבל הגלוס נראה ממש שווה! עשית לי חשק לקנות אותו

    ReplyDelete
  2. ניקית - פספסתי משהו? כי אני (לשם שינוי!) לא מבינה למה התכוונת.. 0

    ReplyDelete
  3. ככה גוגל-תרגום אמר לי שאומרים 'קטן, אבל שווה'...1

    לכי תלמדי גרמנית! 1

    :))))))))

    ReplyDelete
  4. גוגל צודק, בעקרון. אבל בעצם, הוא היה צריך לתרגם את זה בדיוק כפי שכתבתי בפוסט. בעיה עם הגוגל הזה - לא מבין ביטויים.

    ReplyDelete
  5. שאלה לגבי ה
    Prep & Prime Face Protect SPF50
    חיפשתי את המוצר הזה ומסתבר שהוא נגמר בכל הסניפים... קטע לא ברור אם הוא מחצ'קן כ"כ (אחרות.. לי הוא מעולה)
    ההוצאה המחודשת אמורה להיות קבועה?

    ReplyDelete
  6. כן, היא אמורה להיות קבועה.

    המוצר נגמר בכל הסניפים כי המאפרות בחנויות מעמידות פנים של 'על מה את מדברת' כשאומרים להן שהמוצר הזה מחצ'קן. והוא מחצ'קן. אז הן מוכרות אותו כמו לחמניות חמות כי הוא כזה נעימי על הפנים. בכלל, המון פריימרים סיליקונים נוטים לחצ'קן, וגם הם נמכרים מעולה, רק כי הם כל כך נעימים.

    ReplyDelete
  7. אני קיבלתי דוגמית שלו בקניה היסטרית שלי ושל חברה.
    ואח"כ חזרתי לקנות אותו.
    באופן מפתיע, בתור מישהי שמתחצ'קנת בקלות, לא מצאתי עדיין מוצר קוסמטיקה שמחצ'קן אותי.
    כנראה, שכל מה שהוא לא אבק ולכלוך לא יוצר את הבעיה הזאת..
    בתקופה שעבדתי בחוות סוסים (ולא הייתי מתאפרת) הייתי נראית כמו מאפה פופולרי מסוים...

    ReplyDelete