Wednesday, March 31, 2010

MAC Art Supplies Collection - Review and Photos

From top - Greengrease, Slick Black, Dirty, Zinc Zone, Undercurrent

עוד קולקציה מסקרנת מבית מאק. האמת היא, שידעתי בדיוק מה אני רוצה מהקולקציה הזו, והדבר היחיד שהפתיע אותי היתה העובדה שכן רכשתי שני ליפ סטיינס. אבל בואו נעשה סדר..

הקולקציה בעצם מחולקת לשני חלקים - עפרונות עיניים ועפרונות שפתיים. עפרונות עיניים יש משני סוגים ועפרונות השפתיים הם בעצם ליפ סטיינס.

Greasepaint Stick -

את הבכורה שלו עשה המוצר הזה בקולקציות 'סטייל בלאק' ו-'דיסקוורד'. אלו הם עפרונות עיניים עבים, עמוסי פיגמנט ועמידים מאוד, היכולים לשמש הן לתיחום והן לעישון. שמחתי מאוד לגלות שמאק מוציאים גוונים חדשים במהדורה מוגבלת, כי הייתי מעוניינת בגוונים יותר נקיים ושימושיים. חוץ מהגוון השחור, כל הגוונים בעלי ברק. הם גם כולם כהים וכולם די קרובים לשחור. 
Zink Zone - אפור מטאלי כהה מאוד. 
Greengreese - גוון ירוק-יער כהה. הברק מוזהב.
Slick Black - שחור.
Charred Mauve - סגול כהה. היות וכבר יש לי סגולים מהקולקציה הקודמת - ויתרתי.
Brown, now - אדום-חום כהה מאוד. 
Below Ground - ברונזה בהיר יחסית. אני חושבת שזה הגוון הבהיר ביותר בכל הקולקציה.
Uniformly Blue - כחול כהה, כמעט שחור. יפה מאוד לדעתי, אבל כבר יש לי כחול דומה מהעבר.
Dirty - חום-אפור כהה, מהמם! 

האמת היא, שהמוצר הזה אינו מוצר חובה. מי שמסתדרת עם עפרונות עיניים רגילים לא ממש צריכה אותם. אין פה שום גוון שטרם ראינו בעבר. אני רכשתי אותם, כי לדעתי הם שודרגו מאז הפעם הקודמת והברק הפעם יותר עדין. זהירות - העפרונות האלו מאוד רכים וכבר במהלך הסווצ'ים החוד של חלקם נשבר (לא נורא, יש מחדד בקצה השני).



From top - Greengrease, Slick Black, Dirty, Zinc Zone, Undercurrent


Pearlglide Intense Eye Liner -

סוג נוסף של עפרונות עיניים, שכבר יצא בעבר. העפרונות האלו מאוד רכים, נוחים לטשטוש, בעלי פיגמנט הגון ועמידים. יש בהם נצנצים, והנצנצים בולטים. חלק מהגוונים בקולקציה הנוכחית הופיעו בעבר, ונדמה לי שרק 2-3 מהם חדשים. אני אישית לא מתה על הנצנצים שלהם, אבל בכל זאת רכשתי את הגוון הירוק, כי הוא כזה מהמם.
Industrial - כחול בהיר, לדעתי לא מאוד מרשים.
Almost Noir - גוון חציל כהה מאוד.
Desiner Purple - גוון סגול בינוני, לדעתי קצת אנמי. 
Black Line - שחור בעל נצנוץ מוזהב. זה בהחלט הגוון היפה ביותר בקולקציה.
Undercurrent - ירוק-כחול הורס.
Petrol Blue - כחול נייבי כהה מאוד. גוון מאוד יפה.


From top - Slick Black, Greengrease, Slick Black, Dirty, Zinc Zone, Dirty, Undercurrent



Pro Longwear Lipstain Marker -

מוצר חדש לחלוטין. המדובר בעטים, שהם בעצם ליפ סטיין. מה זה ליפסטיין? זה כתם צבע על השפתיים, שאמור להיות עמיד מאוד. כשבאים לבחון את המוצר הזה צריך לקחת בחשבון, שהוא לא אמור לעמוד בפני עצמו. כלומר, טרם פגשתי ליפסטיין שנראה טוב סולו על השפיים, אלא אם כן זה למטרות צילומים. הליפ סטיין אמור לתת עומק ועמידות למה ששמים מעל. הבעיה עם רוב הליפ סטיינים היא שהם מייבשים מאוד (ולכן רצוי להוסיף מעליהם ליפ קונדישנר), הם לא נראים אחיד על השפתיים והם מדגישים יובש. 
היות ואני לובשת את המוצר הזה על השפתיים כבר כמה שעות, הנה מספר תובנות - 
1. המוצר לא סופר דופר עמיד. כלומר, אכילה ושתיה כן פוגעים בעמידות שלו, אם כי במידה מינימלית. 
2. קשה מאוד להסיר את המוצר במלואו מהשפתיים. לכן, גם אם הסרתן איפור עם שמן הידרופילו, קחו בחשבון שקצת מהליפ סטיין יישאר לכן על השפתיים.
3. הוא כן מדגיש יובש, אבל הרבה פחות ממוצרים דומים. 
4. אפשר להגיע איתו לאחידות די נחמדה על השפתיים, אבל אל תצפו לכך שהוא ייראה אחיד כמו שפתון. על השפתיים שלי היה קשה מאוד להגיע למצב שהגוון יימרח עליהן בצורה אחידה לחלוטין. עדיין - זה סביר. 
5. בגלל שמדובר פה בטושים, ההנחה קצת מוזרה. אבל הטושים די נעימים על העור ואותי אישית לא הטרידו.
6. הסעיף המעניין ביותר - ייבוש השפתיים. אני מוצאת שהמוצר הזה פחות מייבש מליפ סטיינים אחרים. מבחינתי, הוא לא יותר מייבש מכל שפתון עמיד אחר, ואולי אפילו פחות. מעליו שמתי ליפ קונדישנר וההרגשה מעולה. אני חושבת ששפתון מאט של מאק (ללא ליפ קונדישנר מעל) הרבה יותר מייבש. אני מניחה שזה מאוד אישי ואולי בנות אחרות ירגישו אחרת על השפתיים - אבל לדעתי השד לא כל כך נורא כפי שחשבתי. 

ועכשיו לשאלת הגוונים.. אני לא אפרט פה את כל הגוונים, כי רובם מאוד כהים על סקלת האדום-חום (מלבד יוצא דופן ורוד אחד). אני בחרתי שני גוונים, שלדעתי הם השימושיים והיפים ביותר - 
Full Of Flare - קורל-אדום מהמם.
Tomorrow's Coral - גוון דובדבן הורס.
שני הגוונים האלו הם גוונים קלאסיים של Lip Stain והם יעניקו לכם את המראה של 'הרגע אכלתי ארטיק תות/דובדבן'. היו עוד כמה אדומים, אבל הבחירה בעצם היתה מאוד קלה.
בעצם, היה גם גוון בהיר אחד - Point of view. הגוון הזה היה כמעט בגוון השפתיים שלי, ולכן לא ראיתי טעם לרכוש אותו.

Top: Tomorrow's Coral. Bottom: Full of Flare


Left: Tomorrow's Coral. Right: Full of Flare



בסך הכל אני מרוצה מהמוצר החדש הזה של מאק, אבל אני מציעה לכן שלא לקנות יותר מ-1-2 גוונים ולראות איך הוא מרגיש עליכן.


Top: Tomorrow's Coral. Bottom: Full of Flare

No comments:

Post a Comment