Sunday, March 28, 2010

Guerlain Terracotta 4 Seasons 02 Brunettes - Review and Photos


מי לא אוהב ממתקים? אני בטוח אוהבת..
המוצר הזה הוא ממתק. זאת אומרת שלא ממש צריך אותו על מנת לשרוד, אבל הוא טוב בשביל הנשמה. 
זהו ברונזר, חלק מקולקציית הברונזרים השנתית של גרלן. למי שלא יודע, גרלן ידועה בסדרת הברונזרים שלה, הנקראת Terracotta. כל שנה רוב המוצרים חוזרים על עצמם, חוץ ממוצר או שניים, שיוצאים במהדורה מוגבלת. והמוצר הזה הוא כזה. 
הברונזר הזה נקרא '4 עונות' ומספיק להסתכל עליו כדי להבין מדוע. הרעיון הוא שבעונות שונות של השנה ניתן להשתמש בגוון אחר. המוצר הזה מגיע בשתי גרסאות - 01 Blondes ו-02 Brunettes. ההבדל ביניהם נורא פשוט - המוצר לבלונדיניות הינו בעל תת-גוון אדום-חם, ואילו המוצר לברונטיות הוא בעל תת-גוון יותר אפור וקר. אין הבדל מבחינת כהות בין שני המוצרים.

הברונזר מגיע באריזה מפוארת, כיאה למוצר שעולה 65 יורו (עבור כמות של 10 גרם). כן, כן, 65 יורו. האמת היא שלא שאלתי בחנות כמה הוא עולה, ורק כשהגעתי הביתה גיליתי. התלבטתי קשות אם להחזיר או להשאיר, אבל אז ספרתי עד 3 ו.. טבלתי בתוכו מברשת (ההסבר למחיר הוא מעין חלקיקי זהב, המקנים למוצר זוהר פנימי. שיהיה.).

מה הדבר הזה יודע לעשות? הוא יודע לעשות הצללות (עם הגוון הכהה ביותר) והוא יודע להיות סומק מקסים (עם הגוונים היותר בהירים). הוא גם יודע להקנות לפנים מעין מראה שזוף, שזה בעצם מה שברונזר אמור לעשות. המרקם של הברונזר הזה סופר עדין ומשיי, וקשה מאוד להגיע למצב של העמסת יתר. קל מאוד לטשטש אותו וקל מאוד לבנות כיסוי בהדרגה. אני מוצאת שרק הגוון הכהה ביותר (הימני התחתון) טוב להצללות, כי רק הוא 'קר' מספיק לטעמי.
לא ראיתי את חלקיקי הזהב ולמוצר הזה אין ברק. הגימור סאטני-מאט. בסווצ'ים ניתן לראות שההבדל בין הגוונים לא היסטרי, אבל זה בעיקר בגלל שמהגוונים הבהירים הנחתי כמות יותר גדולה (טיפשי, אני יודעת).
הרבעים גדולים מספיק על מנת שיהיה ניתן לטבול מברשת בכל רבע בנפרד, אם רוצים. 
לברונזר יש ריח די דומיננטי ויוקרתי של 'בושם של קונצרטים', אבל הוא נעלם אחרי המריחה. לי זה לא הפריע, אבל מי שרגישה צריכה לקחת זאת בחשבון.



אישית, התאהבתי במוצר הזה מיידית. אבל ברור לי שהוא ממתק, ולא מעבר.

No comments:

Post a Comment