Wednesday, March 24, 2010

Guerlain Rouge G de Guerlain Le Brillant B21 Bianca - Review and Photos


בשבוע שעבר סקרתי פה שפתון אחר מהסדרה הזו (ניסיתי להכניס לינק ישיר, אבל זה מפיל לי את הדפדפן), והיות והאהבה שהתפתחה ביני לבינו היתה כזו מדהימה, החלטתי להקריב 39 יורו נוספים על מנת לרכוש לי גוון נוסף.

הגוון החדש הוא Bianca, והוא גוון קורלי מהמם, מאוד מאוד מדויק ונכון. מה זאת אומרת מדויק? זה אומר שהוא לא אדום מדי, לא ורוד מדי, לא כתום מדי. בדיוק באמצע. 
כמו השפתון הקודם שסקרתי פה, גם פה המרקם די לחותי, אבל יש לי הרגשה שהפיגמנט של השפתון הזה מעט יותר חזק. על השפתיים מתקבל מראה מחמיא מאוד, טבעי, יומיומי. הוא מאוד נעים ולא מרגיש כבד. הוא גם לא מייבש את השפתיים אלא שומר על הלחות שלהן.
לגבי העמידות - שוב, צריך לקחת בחשבון שלא מדובר פה בשפתון שאמור להיות עמיד. עליי אישית הוא עמיד כל עוד אני לא אוכלת, למשל. בזמן האוכל הוא יורד ועל השפתיים נשאר גוון אדום-ורוד לא מי יודע מה מחמיא. מצד שני, אם אני הולכת למסעדה, אז ברור שאני לוקחת איתי את השפתון בתיק על מנת לחדש אותו.



כנראה שלעולם לא אשבע ממוצרי השפתיים של גרלן, אבל השפתון הזה באמת באמת מדהים!

No comments:

Post a Comment