Wednesday, March 31, 2010

MAC Give me Liberty of London Collection - Review and Photos


אחת הקולקציות היותר מעניינות של מאק בתקופה האחרונה הושקה אצלנו היום. בתמונה למעלה - האריזות. אני מודה ומתוודה שאני לא מכירה את הסיפור שמאחורי הקולקציה, אבל אתם יכולים לקרוא אותו ברשת. בכל אופן, מדובר בשיתוף פעולה של מאק עם הדפסים לונדונים מפורסמים. מעולם לא קניתי מוצרים רק בגלל האריזה שלהם, והקולקציה הזו אינה יוצאת דופן. אישית, כל האריזות האלו מקושקשות מדי עבורי והייתי מעדיפה לרכוש את המוצרים באריזה הרגילה. מה שכן - אין ספק שהאריזה המיוחדת תעלה את שווי המוצרים באיביי, בעתיד.



הקולקציה כוללת:

צלליות - 5 צלליות, כאשר אחת מהן היא צללית קבועה. 
Give me liberty of london - צללית ורודה מאט. זה ורוד יותר כהה מיוגורט, דומה מאוד ברמת הכהות לצללית הורודה מקולקציית הבארבי. לדעתי צללית מאוד יפה ושימושית.
Free to be - צללית קורלית מעלפת, שהיא חלק מהליין הקבוע. היות וקניתי אותה לא מזמן, נדמה לי שהעליתי תמונות שלה.
Dame's Desire - צללית בגוון סגול-חם, שהופיעה כבר בקולקציית דיים עדנה. לדעתי זו הצללית הכי חלשה בקולקציה הזו.
Bough Grey - באתר של מאק היא מתוארת ככחולה-אפורה, אבל לדעתי יש לה דווקא תת-גוון ירוק בולט. צללית מאוד יפה במרקם סאטן, אבל קצת קשה להוציא ממנה פיגמנט הגון.
Birds & Berries - הצללית היפה ביותר בקולקציה, במרקם וולוקס פרל. הגוון הוא כחול-פטרול, בעל תת גוון ירוק בולט. מעלפת ביותר, ואף על פי שזו אינה צללית ליום יום, לדעתי לא כדאי לפספס אותה. הנה תמונה שלה - 



שפתונים - 4 שפתונים.
Peachstock - גוון כתום בז'י, בעל תת-גוון צהוב בולט. אחת השפתונים הפחות יפים שראיתי במאק לאחרונה, אם כי זה גוון די נדיר.
Ever Hip - זה הגוון היפה ביותר בקולקציה הזו, לדעתי. המדובר בקורל בהיר במרקם קרימשין.
Blooming Lovely - סגול-אפור בהיר יחסית, שנראה על השפתיים קצת מוזר.
Petals & Peacocks - האמת היא, שזה שפתון הורס ובעל פיגמנט מעולה. ורוד-מגנטה בוהק ביותר, פחות אדום מ-Girl about town, למשל. 

גלוסים - גם פה, 4 במספר.
Frankly Fresh - גוון ורוד-חום מעושן, שלא מחדש הרבה.
Perennial hight style - גוון קורל מהמם, דומה מאוד לשפתון Ever Hip.
English Accents - סגול-ורוד בינוני, לא מאוד מקורי.
A different groove - סגול כהה, שגם לא חידש לי כלום.

סמקים
Dirty Plum - סגון כהה במרקם מאט. זהו סומק קבוע בפרו, ונדמה לי אפילו שיש לי אותו בבית.
Prim & Proper - זוכרים את The perfect cheek? אז הסומק הזה מאוד דומה לו, רק יותר כהה. אם אתם קונים רק שני מוצרים מהקולקציה הזו, אני מצפה שהסומק הזה יהיה המוצר השני. גם אם הוא לא נראה מאוד מרשים באריזה שלו - קחו אותו איתכם הביתה לפני שידביקו עליו sold out. בבית כבר תבינו מה הדבר הזה יודע לעשות. הגוון הוא גוון טבעי, במרקם סאטן.



ביוטי פאודר - אריזה עם מראה, יפה!
בקולקציה הזו יש ביוטי פאודר אחת במרקם סאטני, והשניה עם ברק. האמת? שתיהן הורסות.
Summer Rose - ביוטי פאודר שהופיעו לא מזמן בקולקציית 'פינק רומנס' (נדמה לי שזה היה השם), והגוון שלה הוא ורוד-סגלגל בהיר. צריך להבין, שהפיגמנט די חלש, אבל אם מניחים את הפודרה הזו מעל סומק קרמי בגוון דומה - מתקבל מראה עדין ומחמיא.
Shell Pearl - מה כבר לא נאמר על הפודרה הזו? לדעתי - זו הביוטי פאודר היפה ביותר של מאק ever. לא היתה ולא תהיה עוד אחת כמוה. כבר היו לי שתיים כאלו בעבר - אחת הלכה לאמא והשניה נשברה. לשמחתי, היום היתה לי הזדמנות לתקן את המעוות. הגוון הוא אפרסק-ורדרד בעל ברק מוזהב עדין. המוצר הזה מסוגל לשדרג כל סומק וגם להעניק ברק כללי לפנים. אם אתם קונים רק מוצר אחד מהקולקציה - זה המוצר. הנה תמונה של הפלא - 



לקים -
מי שעוקב אחרי יודע שאני לא מעריצה גדולה של הלקים של מאק, אבל בקולקציה הזו היה גוון אחד נדיר ביופיו, שחייב קניה. 
Vestral White - לק לבן, שכבר הופיע בקולקצייה הלו קיטי. לא התלהבתי.
Blue India - לק קרמי בגוון כחול-ירוק, דומה מאוד לצללית שרכשתי.



בנוסף, היו בקולקציה כל מיני תיקים וגם צעיף. כאמור - הקישקושיאדה הזו לא בשבילי.

אספתי לי 8 מוצרים, וניגשתי איתם לקופה. גם אני וגם המוכרת מאוד הופתענו כשהמחשב לא נתן לי הנחת מאפר על המוצרים. מסתבר, שזו איזו קולקציה סופר אקסקלוסיבית, ולכן על כל המוצרים אין הנחת מאפר. אולי בארצות אחרות זה אחרת, אבל ככה זה בגרמניה. התעצבנתי והחלטתי לוותר על 2 צלליות (הורודה והאפורה) וגם על שפתון וגלוס (הקורלים). שתבינו, זה לא העניין של לשלם עוד כמה גרושים על המוצרים, אלא עניין של עקרון. אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם יותר, רק כי מאק החליטו לעשות את הקולקציה הזו 'אקסקלוסיבית'. אני, כאמור, לא צריכה את האריזות ואת הקשקושים. האמת היא שרציתי לוותר גם על הלק ועל הצללית היחידה שכן רכשתי בסוף, אבל על זה הייתי מצטערת. גם ככה די מרגיז אותי שנאלצתי לוותר על השפתון ועל הגלוס, והנחמה היחידה שלי היא שאני אמצא אותם בקרוב מאוד הרבה יותר בזול. על הסומק ועל הביוטי פאודר לא הייתי מוותרת בעד שום הון שבעולם, כי הם באמת שווים כל גרוש. 

ולסיום - סווץ'. משמאל זו הצללית, אחריה הסומק, אח"כ הסומק ומעליו הביוטי פאודר ואחרונה חביבה - הביוטי פאודר לבדה. על היד בקושי רואים אותה, אבל על הפנים היא נותנת אפקט מדהים! 



No comments:

Post a Comment