Friday, January 1, 2010

OPI French Bordeaux nail polish



חזרה לגוונים "שלי".
לק חדש אצלי של OPI, שכפי שניתן להתרשם, הפכה לחברת הלקים החביבה עליי בתקופה האחרונה. ככה זה כשאסי לא מוציאים שום דבר ראוי או מיוחד במיוחד כבר הרבה מאוד זמן.


הלק הזה הוא אדום כהה ונראה די בוהק על הצפרניים. למה בוהק? כי יש לו ברק אדמדם עדין (לא מטאלי). הברק העדין הזה מקפיץ את הלק ונותן לו חיים משל עצמו. אני מאוד מאוד אוהבת את הגוון, כי הוא קלאסי, אבל עם טוויסט.
כרגיל אצל OPI - מריחה מעולה וגוון אטום לחלוטין כעבור שתי שכבות. נדמה לי שהמרקם של הלק הזה מעט ג'לי, אבל אין לזה משמעות מי יודע מה.


לא יודעת לגבי העמידות של הלק, אבל מנסיון עם לקים אחרים של OPI אני די בטוחה שגם הלק הזה יחזיק לי 5-6 ימים במצב מושלם. לאחרונה אני מוצאת עצמי מחליפה לק כל 4 ימים, אבל זה מטעמי שעמום ולא בגלל שהלק מתקלף.


ממליצה מאוד.





4 comments:

  1. איפה משיגים את הלקים שלהם?

    ReplyDelete
  2. אפשר להזמין באינטרנט, באתר של טרנסדיזיין (למשל) אבל אפשר גם לקנות אותם בארץ, בכל מיני מספרות או מכוני פדיקור-מניקור.
    אני יודעת למשל שיוליה מחזיקה את הלקים שלהם וגם ראיתי באיזור באזל.

    ReplyDelete
  3. יוליה זו רשת של מכוני פדיקור-מניקור בת"א. אני אישית לא מתה על האוירה הקצת יותר מדי סנובית בסניפים האלו, אבל בהחלט ניתן לרכוש שם לקים. הנה קישור לאתר - http://yullia.com/

    ReplyDelete