Sunday, December 13, 2009

OPI Merry Midnight nail polish



ואוו, ואוו, ואוו. ושוב פעם ואווו.
קשה לי מאוד למצוא לק שממש ממש יפתיע אותי.
הלק הזה שייך לקולקציית החגים של OPI והוא הלק הכי מופרע באוסף שלי.
מרחתי אותו בשבת, כי עבר עליי יום שישי מגעיל (חברת הסלולרי שלי חייבה אותי בסכום של 800 יורו בגלל טעות שלה, ולך תוכיח שאין לך אחות) ורציתי משהו שיעשה לי קצת מצב רוח טוב. והלק הזה הוא הבחירה הטובה ביותר כדי לגרום לי לאושר.


זהו לא לק עם נצנצים, זהו לק עם חלקים נוצצים. הלק עצמו די שקפקף, וכל שכבה שמורחים מוסיפה עוד ועוד נוצצים. הגוון הבסיסי של הלק הוא סגול כהה, כאשר הוא מתובל בנצנצים קטנים בגווני כסף-אדום-כחול ובחלקיקים אדומים גדולים. מה שאתם רואים בתמונה זה 3 שכבות, שהתייבשו מהר ויעיל עם המייבש של Poshé. המריחה עצמה היתה קלה ולא הייתי זקוקה לשום תיקונים. זו המברשת הרגילה של OPI, לא הרחבה הנוראית. 2 שכבות יוצרות מראה לא אטום לגמרי ואילו עם 3 שכבות הגוון אטום לחלוטין. בכל מקרה, היות וה-קטע של הלק הוא החלקיקים, אני ממליצה על 3 שכבות, כדי לקבל כמה שיותר מהם.
הדוביל היה מזועזע ברגע הראשון, אבל אחרי שעה היה חייב להודות שהוא מדליק. 


אני מאוהבת בו וכרגע יכולה רק להצטער על זה שלא קניתי את הגוון השני של הלק הזה מאותה הקולקציה. מצד שני, הוא היה מאוד אדום, כך שיכול להיות שזה היה יוצא קצת "טו מאץ'".





נ.ב
הלק החזיק 4 ימים בצורה מושלמת, והסרתי אותו כי התחלתי להשתעמם. שמעתי סיפורי זוועה על הסרה של לקים עם נצנצים, אבל אני חייבת לציין שלא נתקלתי בבעיה מיוחדת. הנה תמונה של הצפרניים מיד אחרי ההסרה, וגם 3 הנצנצים שרואים בה ירדו במקלחת.


5 comments:

  1. ואו בהחלט!!!
    ממש רציתי להזמין אותו אבל טרנסדיז'יין משום מה הורידו אותו :(

    ReplyDelete
  2. בהחלט יכול להיות שנגמר להם, כי גם בניו-יורק היה מאוד קשה להשיג אותו.

    ReplyDelete
  3. הי, הוא בהחלט לק בגוון משפר מצבי רוח. האם סוף סוף נמצא התחליף הדיאטטי לשוקולד? :) 0

    ואהבתי מאוד את הלק האדום (הפוסט הבא). הוא מתווסף לרשימת המתי-שתדעי-למרוח-לק

    ReplyDelete
  4. הוא לא אדום! הוא ורוד כהה :)))

    ותודה!

    ReplyDelete