Wednesday, December 9, 2009

Orly - Purple Velvet nail polish




זה הלק הראשון של Orly שאני מנסה, והוא שייך דווקא לקולקציית המאט שלהם. 
בקולקציית המאט 3 גוונים - שחור, סגול וכחול, כאשר אני רכשתי את הסגול בלבד. יש לציין לטובה את הכמות הגדולה של החומר בבקבוק - 18 מ"ל (כמות סטנדרטית היא 15 מ"ל, והלקים של חברות היוקרה מכילים גם פחות מזה).
על הלק מצויין שהוא אינו מכיל DBP, Toluene ופורמלדהיד - מבורך מבחינתי. בניגוד ללקים אחרים בגימור מאט - לא כתוב שיש להימנע מבסיס. אני הנחתי את הלק הזה על בסיס של Orly שנקרא Bonder. הבסיס הזה אמור להאריך את משך החיים של הלק עד שבועיים והוא מיועד גם ללקים בגימור מאט. 


מה שהכי אהבתי בלק הזה היה הגוון שלו. גוון סגול כהה יפה מאוד. המברשת של הלק מאוד נוחה לשימוש, וניתן לראות שהשגתי תוצאה טובה ללא צורך בתיקונים. הגוון התקבל אטום ושבע כמעט לגמרי אחרי השכבה הראשונה, והשכבה השניה כבר יצאה אטומה לגמרי.


אם לא הייתי מנסה בעבר לקים אחרים בגימור מאט, אין ספק שהלק הזה היה מפיל אותי מהרגליים. אבל ניסיתי מספר לקים של OPI, והם הרבה הרבה יותר טובים מהלק הזה של Orly. החסרון הכי גדול של הלק הזה הוא, שהמראה המתקבל אינו מאט-מאט. כלומר, ברור שהגימור אינו קרמי-מבריק, אבל לעומת הגימור המאוד מאטי של הלקים של OPI, בלק הזה יש הרגשה שבכל זאת נשאר ברק מסוים. אם הלקים של OPI מתייבשים תוך 10 שניות, הרי שפה נדרשו בערך 2 דקות עד לייבוש מלא של הלק. אי אפשר להאשים את הבסיס, כי זה קרה גם בשכבה השניה. מצד אחד, זה מאפשר "לתקן" תקלות במריחה. מצד שני, זה בדיוק הגורם לכך שהגימור אינו מאטי לגמרי. שטפתי ידיים מספר דקות אחרי מריחת הלק, מה שגרם להיווצרות אזורים מבריקים למדי על הציפורן.
אני בהחלט יכולה לשער, שכבר מחר חלק מהלק ייאבד מהגימור המאטי שלו.


לסיכום - גוון יפה מאוד, רק חבל שהגימור מפספס את המטרה.


עדכון - מספר שעות אחרי מריחת הלק, קצוות הציפרניים החלו להבריק. פוי.

2 comments:

  1. Hey,
    i have to say i enjoy reading your blog.
    i also got the purple and the black one, and i really like them, do you think that adding Essie's "Matte about you" can help fixing that change of finishing problem? (i have a problem writing in hebrew for some reason).

    ReplyDelete
  2. אני לא יודעת מה לומר לך, כי המוצר הזה של אסי גם לא מצליח לשמור על מראה מאט לאורך זמן. אבל אני מתכוונת לנסות..
    בכל מקרה, אני אוסיף יותר מאוחר עדכון - כמה שעות אחרי המריחה של הלק קצות הצפרניים ממש מתחילים להבריק. לא כייף בכלל, ואם המאט אבאוט יו של אסי לא יפתור את הבעיה , הלק של אורלי פשוט יילך לפח.
    שמחה שאת נהנית מקריאת הבלוג.

    ReplyDelete