Friday, March 5, 2010

Benefit Stay Don't Stray Eye Primer - Review



הפריימר החדש לעיניים מבית בנפיט. אני מניחה שכל הקוראות הנאמנות שלי יודעות, שאני פריקית של פריימרים ותמיד מנסה מוצרים חדשים בסגנון, על מנת למצוא את הטוב ביותר.
כרגע די הגעתי למנוחה ולנחלה עם השאדו אינשורנס של טו פייסד. אני חושבת שגם הפריימר לעיניים של סמאשבוקס טוב, אלא שהוא מגיע ב-מיני כמות, ואני לא אוהבת לשלם הרבה כסף על מוצר שנגמר תוך שבועיים.

הפריימר החדש של בנפיט מחליף פריימר קודם שלהם, שיוצא מהליין. אני מודה מאוד לחברתי האהובה על שנידבה לי את הדוגמית שלה ובכך אפשרה לי לבחון את המוצר טרם הקניה. היות וניסיתי דוגמית בלבד, קשה לי לחוות דעה על האריזה, אבל מקריאה במייקאפ אלי הבנתי שיוצא יותר מדי חומר בכל לחיצה. 

על המוצר עצמו - זהו פריימר לקונסילרים ולצלליות, וניתן להשתמש בו מסביב לכל העין (ולא על העפעף העליון בלבד). לפריימר מרקם של מוס, והוא עבה. אם אתן רגילות שהפריימר לעיניים שלכן עדין, אתן תופתעו מאוד מהמוצר הזה, כי המרקם שלו מזכיר קונסילר מבחינת העובי. בעצם, אם לא הייתי יודעת שמדובר בפריימר, בהחלט הייתי חושבת שמדובר בקונסילר עם רמת כיסוי מאוד מאוד נמוכה. למוצר עצמו יש גוון טבעי של עור, אבל הוא נעלם עם המריחה והתוצאה בעצם שקופה כמעט לחלוטין. יש צורך בכמות מאוד קטנה כדי לפריימר את כל אזור העין, כי רצוי שהשכבה תהיה כמה שיותר דקה.

המריחה של החומר חלקה ונעימה, אבל המוצר מרגיש מעט דביק על העין בשניות הראשונות. גם אחרי מספר דקות, נשארת הרגשה דביקה מעט. לפני שהנחתי את הצלליות/קונסילר דאגתי לספוג עודפים, כי היו כאלו.

טשטוש - היות ומעט דביקות נשארת, היה מעט קשה לטשטש מעל הפריימר הזה. לא משהו היסטרי, אבל הצלליות לא החליקו לי כפי שהן מחליקות מעל השאדו אינשורנס. בעפעף התחתון הקונסילר נמרח היטב, אבל התוצאה היתה יותר כבדה מהרצוי וכבר כעבור מספר דקות ניתן היה להבחין בהצטברות של קונסילר בקמטוטים, מה שלא קורה לי ללא הפריימר הזה. בנוסף, כמעט ולא ניתן היה לטשטש צלליות על העפעף התחתון (אזור בו היה שילוב של הפריימר הזה עם קונסילר).

עמידות - פריימר לעיניים נבחן בעיקר בעמידות הצלליות מעליו. ובכן, מבחינה זו הפריימר בהחלט משביע רצון. אמנם אחרי 10-12 שעות ניתן להבחין בהצטברות של צללית בקפל, אבל מדובר במשהו די מינימלי ובעיקר בחלק הפנימי יותר של הקפל. 

לסיכום - אני לא אוהבת את המרקם העבה של הפריימר וגם לא הטשטוש מעליו, אבל הוא בהחלט שומר על עמידות סבירה של הצלליות על העפעף. אישית, הייתי מוותרת על השימוש בו באיזור העפעף התחתון. האם אקנה אותו בגודל מלא? כרגע התשובה היא לא.

6 comments:

  1. תודה תוקה! חסכת לי הוצאה מיותרת כרגע...
    נשמע נחמד אבל לא יותר ובטח לא סיבה לרוץ להזמין

    ReplyDelete
  2. בדיוק - נחמד ולא יותר.

    ReplyDelete
  3. אני חייבת להבין- פעם אחת ולתמיד.
    מהו פריימר ומה תפקידו בכוח?

    ReplyDelete
  4. ראיתי שהזכרת את
    some kind of gorgeous
    כמוצר שקנית, אבל לא מצאתי חוות דעת עליו. מה דעתך?

    ReplyDelete
  5. דווקא יש עליו ביקורת, אפשר למצוא אותה עם עושים חיפוש. בקיצור - מוצר נחמד מאוד בתור סוג של דמי מייקאפ מהיר וזריז.

    ReplyDelete
  6. למרג'ורי - פריימר הינו מוצר, המכין את העור לאיפור. הוא משפר אופטית את מרקם העור ואת עמידות המוצרים שמניחים מעל.

    ReplyDelete