Wednesday, March 17, 2010

Chanel Rouge Coco Lipstick - Photos and Review


כמה שאני חיכיתי להשקה של השפתון הזה! לשמחתי, ההשקה בגרמניה התרחשה במקביל להשקה העולמית, כך שלא הייתי צריכה להעמיד את הסבלנות שלי במבחן. 
כל כך חיכיתי, שברגע שהגעתי הביתה הייתי חייבת לנסות את השפתונים על השפתיים שלי, ואפילו לא הספקתי לצלם אותם במצב חדש-דנדש. 
ראיתם את השפתונים האלו כמעט על כל כוכבת שניה בטקס האוסקר, וגם בטקס האמי (עוד טרם ההשקה). לצערי, דווקא את השפתיים שלי לא יכולתי לצלם, כי המצלמה שלי לא מוציאה צילומי תקריב טובים. אבל הנה דעתי המלומדת..

סדרת קוקו היא סדרת השפתונים החדשה של שאנל, שאמורה להחליף את סדרת Hydrabase. השפתונים האלו מוגדרים כלחותיים ונוחים מאוד על השפתיים, בעלי גימור משיי וקרמי.

אני רכשתי את השפתונים האלו בשני גוונים - גוון 05 Mademoiselle וגוון 25 Vendôme. הראשון (התחתון בתמונה) הוא גוון ורוד-מעושן קלאסי, וזהו גם הגוון שוונאסה פאראדי לובשת בלוק של הליין. השני (העליון בתמונה) הוא גוון אדום-נקי, לא בהיר מדי וגם לא ורוד מדי. פשוט אדום. התמונה יצאה מעט כהה, כך שבהחלט ניתן להוריד טון אחד מכל גוון. ניסיתי את כל 30 הגוונים על גב כף היד שלי, ואלו השניים היחידים שממש אהבתי. וזה גם החסרון הגדול של הליין החדש - הגוונים. רובם מאוד מאוד כהים, וחלקם בהירים מאוד, אבל לא בצורת ניודית אלא בצורה מעט סתמית. בנוסף, יש הרבה גוונים ורודים-זקנים. אני חושבת שהייתי יכולה בכוח למצוא עוד 2-3 גוונים לטעמי, אבל לא מעבר. אני חושבת שמי שאוהבת גוונים אדומים ו/או ורודים כהים בעלי נוכחות בהחלט תאהב את ההיצע.
את שני הגוונים שרכשתי אני מאוד אוהבת, אבל שניהם מתקבלים על השפתיים שלי די כהים. ברור שהגוון הסופי משתנה מאחת לאחת, אבל המלצה חמה ממני תהיה לנסות את השפתונים על השפתיים טרם הקניה, ולא רק על כף היד. 

השפתונים מגיעים באריזה שאנלית שחורה ואלגנטית והמחיר הגיוני בהחלט - 27,50 יורו. 
המריחה שלהם מאוד נעימה וחלקה והגימור, כמובטח, מאוד משיי. הבחנתי בכך שבליין יש שני סוגים של גימורים - גימור אחד ללא נצנוץ, ואחד עם נצנוץ עדין. אלו עם הנצנוץ נראו קצת 'לא לפה ולא לשם' לדעתי והפיגמנט שלהם היה מעט יותר חלש. 
הפיגנט של השפתונים שניסיתי הורס! אלו אינם שפתונים שקפקפים, אלא בהחלט שפתונים עם נוכחות. השפתון האדום יצר מראה של שפתיים סופר עסיסיות, שהיה מבחינתי האישית קצת Too much. המראה המושלם שלו התקבל כשטפחתי אותו על השפתיים בעדינות וטשטשתי עם האצבעות. הורס! השפתון הבהיר יותר יוצר מראה, שאני יכולה להגדיר כ'טבעי עם נוכחות'. למרות הפיגמנט החזק, הם מאוד נוחים על השפתיים, מרגישים מאוד נעימים ולחותיים. לבשתי אותם מספר שעות, ולא הרגשתי שהשפתיים שלי מתייבשות. אני חושבת שהמרקם די דומה למרקם של סדרת ה-Gouge G של גרלן, אם כי נדמה לי שהסדרה של שאנל יותר קלילה על השפתיים.

העמידות די טובה, אם כי אני בהחלט לא האדם הנכון לקבוע דברים כאלו, כי מוצרי שפתיים באופן עקרוני מאוד עמידים עליי.


מחר אשתדל לצאת ולבדוק שוב את כל הליין, כדי לראות אם פספסתי גוון כלשהו בהתלהבות הראשונית שלי. בהנחה שלא אצליח להתאהב בשום גוון, הסיכום שלי הוא כזה - 
שפתונים לחותיים בעלי פיגמנט חזק, ומבחר גוונים מאכזב מעט. בסך הכל ציפיתי ליותר וקשה לומר שהיצירה החדשה הזו של שאנל ממש הפילה אותי מהרגליים.

3 comments:

  1. צבעים מהממים! אבל שימי לב לא להשתמש בהם יותר מדיי, אחרת יימחק הלוגו של שאנל ואז מה עשינו

    ובהעדר תצלומי סטילס בתקריב, לא תהיה ברירה אלא ללכת על משהו ביוטיוב, לא? 0

    ReplyDelete
  2. ידעתי, ידעתי שיום אחד מישהו יזכיר לי את נושא יוטיוב..

    אולי באמת הגיע הזמן לסרטון קניות קצר, אחרי שהיום אכן נמצאו עוד שני גוונים. אבל קודם שתעבור השפעת.

    ReplyDelete
  3. אם אלו הצבעים שבחרת בליין, את דווקא אמורה לאהוב חומים :)ץ

    ReplyDelete