Wednesday, March 24, 2010

Chanel Rouge Coco Lipsticks Take 2 - Photos and Review


טוב, הרי היה ברור שאחזור לדוכן של שאנל ואחפש לי עוד גוונים מקולקציית ה-COCO החדשה. אז מצאתי שני גוונים - העליון בתמונה הוא 02 Perlé והתחתון הוא 09 Organdi Rose.
02 הוא אחד הגוונים היותר בהירים בקולקציה, ואני יכולה להגדיר אותו כבז'-ורדרד. על השפתיים הוא מתקבל כגוון טבעי ביותר, מעין בז' עם מעט ברק.
09 הוא גוון ורוד, ועל השפתיים הוא מתקבל ורוד מעושן. 
לשני השפתונים האלו יש ברק מוזהב עדין מאוד, שבפוסט הקודם הגדרתי כ'לא לפה ולא לשם'. טוב, בינתיים קצת התרגלתי אליו והוא אכן נותן לשפתונים האלו יותר עומק, אבל הוא עדיין לא מאוד בולט.



בתמונת הסווץ' ניתן לראות בבירור, שלשלני הגוונים האלו יש פיגמנט טוב (כמו לכל השפתונים בקולקציה!) ושהצבע יוצא מאוד שבע ואחיד.
אני מודה ומתוודה, ששני השפתונים האלו לא ממש מדהימים בעיניי. קניתי אותם כי מאוד רציתי עוד גוונים מהליין הזה, אבל לא 'עפתי' עליהם.

השפתונים האלו העסיקו אותי רבות בימים האחרונים. ולמה? כי כל העולם ואחותו פשוט נפלו שדודים לרגלי היצירה החדשה מבית שאנל. ואני? לא כל כך. והגעתי למסקנה המתבקשת..
מה שמטעה אותי הוא הגוונים של השפתונים. אני לא אוהבת לראות על עצמי גוונים כהים, לא מסתדרת עם כל הורודים המאוד כהים ועם כל האדומים הבוהקים. והקולקציה הזו עמוסה בגוונים האלו.. קחו למשל את הגוון שסנדרה בולוק לבשה בטקס האוסקר - פאריס (הו, פאריס!).. אז עליה זה נראה מעולה לאותו הארוע, אבל אני לא רואה את עצמי (או לצורך העניין כל אשה אחרת שאני מכירה) באמת לובשת אותו. זה גוון מדהים על שפתיים מושלמות ולארוע שכזה, אבל בינינו, כמה פעמים בשנה לובשים גוון כזה? וזוהי רק דוגמא אחת, כי הליין של השפתונים האלו עמוס לעייפה בגווני אוסקר שכאלו. 
לשפתונים האלו יש קטע, כי לשמות ולמספרים יש משמעות הקשורה לבית שאנל. למשל: מספר 18 נקרא Rouge Noir, וכל חובבת לקים ממוצעת יודעת שאלו גם השם והמספר של הלק האדום-שחור האלמותי של שאנל, שבעצם התחיל טרנד. המשמעות של Paris ברורה לחלוטין, וגבריאל היה שמה האמיתי של גברת שאנל. ויש עוד..

לסיכום, המריחה של השפתונים האלו קלה ואחידה מאוד, המרקם מאוד נעים וקל על השפתיים והפיגמנט בהחלט ראוי לשמו. הכיסוי שלהם כמעט מלא והעמידות בהחלט מרשימה. הגוונים הכהים פשוט נראים מעולה על השפתיים הנכונות, טוב מכל שפתון אחר. זהו בהחלט מוצר מאוד מאוד איכותי, אבל צריך לאהוב גוונים בוהקים ובעלי נוכחות כדי ממש להתאהב בו.

2 comments:

  1. זה בטוח יהיה יפה על אחרות, עליי - מה זה לא!
    לא מסתדר לי אף פעם לראות עצמי עם אודם כהה יותר מורדרד בהיר.. לא יודעת למה. טיפה מעבר לזה, אני מרגישה פורימית.
    שרונה

    ReplyDelete
  2. זו בדיוק הבעיה עם הסדרה הזו - רוב הגוונים יגרמו לרוב הנשים להרגיש פורימיות.
    אני כן לובשת גוונים כהים, אבל גם מבחינתי המבחר מאוד מוגבל.

    ReplyDelete