Thursday, March 18, 2010

Clarins Pure and Radiant Mask with Pink Clay - Review


מסיכת טיהור וזוהר של קלרינס, המכילה חימר ורוד. 
אני לא ממש זוכרת למה קניתי את המסכה הזו, אבל כנראה שחשבתי שבקרוב (כלומר, בעוד כשנה) עומדות להיגמר כל המסכות שלי. עוד פחות מובן לי מדוע רכשתי את המוצר הזה לפני שניסיתי את אחד הטסטרים שלו (שמסתובבים לי בבית), אבל מטעויות לומדים.

על פי השם ניתן להבין שמדובר במסיכה, האמורה הן לטהר את העור והן להקנות לו זוהר מסוים. אלו שני דברים שבהגיון שלי לא הולכים ביחד, אבל אני אוהבת מסיכות חימר, ואני אוהבת את מוצרי קלרינס, אז חשבתי שיהיה מגניב.
המסכה מגיעה בשפופרת לחיצה בת 50 מ"ל והריח שלה בהחלט חביב.

מורחים על הפנים, משאירים 5-10 דקות, ומסירים. המסכה הזו אינה מתייבשת על הפנים, וזה די יוצא דופן כשמדובר במסיכת טיהור/ניקוי. היא נשארת לחה, וגם אחרי שהסרתי אותה הרגשתי כאילו היא לא הוסרה במלואה. 
לא הרגשתי שום אפקט של Pure וגם לא של Radiant. להיפך, אחרי הסרת המסכה עור הפנים הרגיש לי קצת ג'יפה. אולי האפקט היה יותר מורגש על עור יבש, אבל קשה לי לשפוט. אני רק הרגשתי שהעור נהיה קצת שומני מדי ולא נעים. יש לי גם תחושה, שהמסכה גרמה להתפרצות של פצעונים.

לסיכום - לא ממליצה בכלל, אלא אם כן סוג העור שלכן יבש ואז אולי כדאי לנסות טסטר טרם הרכישה.

7 comments:

  1. שתהיי בריאה... קניתי לפני שבועיים תרחיץ נוזלי לפנים מאותה הסדרה (גם קנייה אימפולסיבית שהתבררה כשגויה ביותר...) העור נותר מחוספס, לא נעים למגע ... הוא קיבל טקסטורה כזו שכשמעבירים את כף היד עליו - היא פשוט נתקעת ולא מחליקה... מזעזע.
    השתמשתי בו פעמיים.
    פעמיים יותר מדי.
    ממש התאכזבתי, מאחר ותמיד הייתה לאמי פינה חמה בלב למוצרי קלרינס והיא סיפרה לי עליהם רק דברים טובים.

    ReplyDelete
  2. את מתארת בדיוק את ההרגשה שלי - עור מחוספס וכף יד שלא מחליקה עליו, אלא נתקעת.

    האמת היא שנדיר שאני מתאכזבת ממוצרים של קלרינס - אני מאוד אוהבת את הקרמים שלהם וגם את מי הפנים עם האיריס.

    ReplyDelete
  3. גם אני לא אוהבת אותה - ניסיתי דוגמית ולא קניתי.
    אני ממש ממליצה לך לנסות את
    CLAY AND HERBS
    של דקלאור, אם לא ניסית עדיין.
    היר מסכת החימר הטובה ביותר שניסיתי.

    ReplyDelete
  4. תודה על ההמלצה, אולי בהזדמנות. בינתיים אני נשארת נאמנה למסיכת חימר ירוק של ווגה. היא מעולה שבמעולות, ועכשיו קיבלתי אספקה חדשה שלה.

    ReplyDelete
  5. אגב, מישהי אמרה לי פעם שהתחושה הזו של היד שלא מחליקה על העור נובעת מעודף ניקוי של התכשיר וייבושו האגרסיבי של העור... לא משהו שהייתי מצפה ממוצרים של קלרינס.

    מה הסיפור עם המסכה של ווגה? שתפי... אני מחפשת מסכה שתהא טובה לניקוי וטיהור, אבל תשמור על הלחות והגמישות של העור.

    ReplyDelete
  6. פוקסי - המסכה של ווגה זו מסכת חימר ירוק. היא מעולה בדיוק למטרה שציינת פה. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות בלבד או שתנסי באתרים ברשת.

    ReplyDelete
  7. חבל שרק עכשיו אני קוראת את החוות דעת שלך , כי רכשתי אחת ומשום מה כל הפנים שלי פצעונים יום אחריי ששמתי . , ועכשיו אני מקשרת שזה המסכה הזאת

    ReplyDelete