Wednesday, March 24, 2010

MAC Too Fabulous Creemsheen Glass - Photos and Review

From top to bottom: Loud & Lovely, Deelight, Double Dare

קולקציית Too Fabulous של מאק זו קולקציה המכילה 9 גלוסים במרקם קרימשין גלאס (כולם יכנסו לקולקציה הקבועה), 6 תוחמי שפתיים (5 מתוכם מוגבלים, השישי קבוע) ועוד 6 סמקים מינרלים, מוגבלים.

אישית, לא התלהבתי מהסמקים. הם לא מספקים לי שום חידוש ומראה הפאזל שלהם לא גרם לי לרצות לרכוש אותם. את תוחמי השפתיים המוגבלים רכשתי, כי הגוונים באמת חדשים ושימושיים (ועל כך בפוסט נפרד), ומהגלוסים רכשתי 3 גוונים.

את הגלוסים בגוונים Boy bait ו-Partial to pink יש לי כבר מאז שהם יצאו בפעם הראשונה, ואני מאוד אוהבת את המרקם שלהם. המרקם מאוד נעים על השפתיים, לא כבד, לא דביק, ועדיין עמיד יחסית. אני גם אוהבת את הברק המיימי הנקי שלהם. החסרון של שני הגוונים הנ"ל הוא שהפיגמנט שלהם מאוד מאוד חלש ועליי אישית בקושי נראה. 
מבחינה של הגוונים החדשים מאוד אהבתי (בנוסף על אלו שרכשתי) גם את Just Superb, אבל הוא דומה מאוד לאלו שכבר יש לי, אז ויתרתי. גם האחרים יפים, אבל היות והם נכנסים לקולקציה הקבועה, אין מה למהר לרכוש.

הערה קטנה - כמות החומר בגלוסים מאוד קטנה, ואל תתפלאו אם אחרי שבועיים של שימוש חצי מהמוצר ייגמר. ככה מאק רוצים, כנראה..

הגוונים שרכשתי הם:
Loud & Lovely - בטיובה הוא נראה גוון ורוד בזוקה, אבל על השפתיים הוא מתקבל הרבה הרבה יותר טבעי. לדעתי גוון מהמם, המוסיף קצת חיים לשפתיים, אבל מבלי לזעוק לשמיים.
Deelight - גוון טבעי הורס! ורוד מעושן קלאסי, דומה מאוד ל-Ample pink אבל מעט יותר ורוד ממנו. אני מאוד מאוד אוהבת אותו ומרוצה מהקניה שלו.
Double Dare - הגוון הכי מפתיע בקולקציה הזו, כי הפיגמנט שלו פשוט חזק וכמעט אטום על השפתיים. זהו אדום-ורוד כהה וגם על השפתיים הוא יוצא כהה. עוד גוון מנצח, לדעתי.

From top to bottom: Double dare, Deelight, Loud & Lovely

בסך הכל המלצה חמה חמה, למרות הכמות הזעומה. 

2 comments:

  1. הצבעים מוצלחים נורא, אבל הבעייה שלי עם גלוסים זו בעיקר העמידות.
    (וגלוסים שמוגדרים "עמידים", בדרך כלל מרגישים דביקים וכבדים על השפתיים).

    ReplyDelete
  2. העמידות זו אכן בעיה, אבל לפחות הגלוסים האלו אינם דביקים וכבדים.
    מצד שני, מה הבעיה לקחת את הגלוס איתך בתיק ולחדש מדי פעם?

    ReplyDelete