Monday, March 29, 2010

NARS Purple Rain Nail Polish


כהזדהות עם מזג האויר פה, נבחר לק בשם Purple Rain.
ואולי זה המקום להסביר את הליך בחירת הלק כל פעם מחדש. מי שחושבת שזה פשוט - טועה. כשיש 3 לקים בבית אין הרבה מקום ללבטים. זה או הראשון, או השני, או השלישי. היות וברוב המקרים כל השלושה גם די דומים, הבחירה לא מאוד קשה. אבל מה קורה כשיש 300 לקים בבית, ש-50 מהם טרם ניסיתי? בגלל בעיות אכסון אין לי אפשרות לראות את כל הלקים מול העיניים (עם כל הכבוד לכל הבנות שבנו 'מדפים' ללקים שלהם - אין לי כוח לנקות מזה אבק) והדילמה הראשונה שלי היא איזו קופסא להוציא היום. לרוב זו תהיה אחת מהקופסאות החדשות, אבל לפעמים בא לי דווקא על לק ישן יותר, ואז צריך להוציא קופסא מלמטה. עכשיו כבר צמצמתי את הבחירה ל-50 לקים, בערך. אבל זה עדיין הרבה.. אם יש לי ארוע מסוים, שמצריך לק בהיר - אבחר את אחד הבהירים. אם מתוכנן בילוי פרוע (הו, איפה הימים?) - זה מן הסתם יהיה לך כהה עמוס נצנצים. אם ממש חורפי ואפור בחוץ (300 ימים בשנה..) - כנראה שזה יהיה אחד הכהים. בימי שמש סביר להניח שאבחר בלק בגוון לבנדר או קורל. אבל עדיין - הבחירה תמיד תמיד קשה. לרוב, אני מסננת 3 לקים מכל השאר, לוקחת אותם איתי לסלון, ומחליטה ממש בדקה ה-90, ספונטנית.

טוב, איפה היינו? אה, 'פרפל ריין'. אני חושבת שהלק הזה שייך לקולקצית האביב של NARS, אבל אולי אני טועה וזו היתה קולקציית החורף. המדובר בגוון סגול כהה, אבל לא מאוד כהה, כי עדיין רואים שמדובר בגוון סגול. מה שמיוחד בגוון הזה הוא, שקשה להגדיר אותו כ-'חם' או 'קר'. הברק שלו מכיל גוון כחול בולט, אבל גם אדום. אני מניחה שלא יראו את זה בתמונות, אז תצטרכות להאמין לי. 

המריחה מאכזבת משהו. נתחיל מזה, שהמברשת מחוברת לריבוע הגדול הזה שרואים בתמונה. אמנם הוא עשוי מחומר לא מחליק (מרקם זהה למרקם של שאר מוצרי NARS), אבל היד שלי קטנה מדי על מנת להחזיק את המברשת יציבה, בעיקר כשאני מורחת לק על יד שמאל (אני שמאלית, ולכן יד ימין תמיד יוצאת יותר טוב וזו גם הסיבה שלרוב אני מצלמת אותה). הריבוע הגדול גם מסתיר את האור, כך שעובדים חצי על עיוור. המברשת בגודל ממוצע (משהו בין ESSIE ל-OPI) וקל לעבוד ולדייק איתה (לא היתה ולו מריחה אחת על הקוטיקולה). מה שכן, המרקם של הלק מעט בעייתי - הסמיכות/צמיגות שלו מאוד מדוייקת וטובה, אבל צריך לקחת כמות די גדולה של חומר על המברשת, כי הלק מתייבש בשניות ואם צריך להוסיף קצת חומר - הלק כבר צמיג מדי ונוצרים פסים. לכן השכבה הראשונה לא יצאה לי אחידה. בשכבה השניה כבר העמסתי כמות הגונה של חומר, ונזהרתי שלא לעבור על אותו האיזור פעמיים, כי המרקם לא סלחני במיוחד. אני בטוחה שמי שעובדת הרבה עם לקים מבינה על מה אני מדברת. ומי שלא מבינה - כנראה שלא ניסתה מספיק לקים בחייה. 

יחסית ללקים עם ברק - התוצאה יוצאת די אחידה ומשביעת רצון. 2 שכבות יוצאות אטומות לחלוטין.

בסך הכל אני חושבת שהגוון של הלק מקסים והורס, רק חבל שהוא לא מאוד כייפי למריחה. 


1 comment:

  1. תודה על ההסבר המאלף בתחילת הפוסט. אימצתי אותו לעצמי, כשאגש לבחור אחד מתוך חמשת הלקים שלי, כולם דומים-עד-זהים

    :)

    פסח נאה גם לכם

    ReplyDelete