Saturday, March 27, 2010

SKINDINÄVIA Makeup finishing spray and Bridal makeup finish - Review


SKINDINÄVIA זו חברה, המייצרת סוגים שונים של ספריי גימור לאיפור. אני נתקלתי בהמלצה חמה על מוצרי החברה בסרטון של אחת הגורואיות ביוטיוב ומיד ביצעתי הזמנה. המוצרים אינם יקרים והמשלוח לכל העולם הוא חינמי. אני כבר לא זוכרת על איזה שני מוצרים היא בדיוק המליצה (וזה גם לא משנה, כי היא קיבלה את המוצרים בחינם), אבל אני קניתי 2 מוצרים אחרים - 
Makeup finishing spray - הספריי המקורי, מיועד לעור מעורב-שמן. על הבקבוק מצויין שמדובר בספריי חסר משקל, האמור להחזיק את המייקאפ, צלליות, קונסילר וסומק במקומם לאורך כל היום. 
באתר מפורטת הטכנולוגיה בה החברה משתמשת במוצרים שלה, כך שלא אחזור עליה פה. בכל מקרה, הספריי אמור לשמור על האיפור מפני נזילות, מריחות ואיבוד צבע.

Bridal Makeup Finish - מוצר מאוד דומה, אלא שהוא אמור להיות מעט יותר חזק. הוא עוזר במניעה של מריחות כתוצאה מדמעות, זיעה וכן מונע הצטברות איפור בקפלים.



עוד בסדרה לעור מעורב-שמן: ספריי למניעת ברק, המומלץ למניעת הברקות באיזור ה-T וכן ספריי לריקודים. קיימים גם מוצרים לעור רגיל או יבש. כל מוצרי החברה הם oil-free וגם אינם מכילים פרבנים, שזה חיובי ביותר. הם לא מבצעים ניסויים בבעלי חיים וכל המוצרים מיועדים גם לעור רגיש.
את הספריי משפריצים על כל הפנים עם עיניים סגורות, כאשר יש להקפיד שהחומר לא יחדור לעיניים (שזה כבר פרדוקס קטן בעיניי - איך המוצר אמור לשמור על עמידות הצלליות אם צריך להימנע ממגע עם העין?).

ואחרי ההקדמה הארוכה אני חייבת לומר שנורא רציתי ששני המוצרים האלו יעבדו עבורי - אבל הם לא. אולי העור שלי במצב טוב מדי כרגע, אולי תנאי מזג האויר הנוחים לא מאפשרים לבחון אותם היטב, אבל לא שמתי לב לשום שינוי לטובה בעמידות האיפור אחרי השפרצת המוצרים.
צריך להתיז את המוצרים ממרחק כזה, שלא יהפכו את האיפור לבוץ, אבל שמצד שני יגיעו לפנים. אצלי זה היה משהו כמו יד חצי מתוחה. החומר מתייבש מהר, ו.. זהו בעצם.


כל אחד מהמוצרים נוסה בערך 5 פעמים, תמיד עם המייקאפ הקבוע שלי (שהוא כרגע הלאסטינג סילק של ארמאני) ובמזג אויר מאוד מאוד נוח. אולי אני בעצם צריכה לנסות את המוצרים האלו בקיץ, ולא בחורף. ואולי בכלל במהלך תחרות ריקודים. אבל בתנאים בהם המוצרים נוסו - לא שמתי לב לשום הבדל בעמידות המייקפ. בפעם האחת בה ריססתי מקרוב מדי האיפור אפילו הפך לבוצי, כך שכדאי להיזהר.


אני חייבת לציין, שעד היום שום מוצר בסגנון הזה לא ממש עבד עליי. לא הפיקס פלאס של מאק, וגם לא המיסט של מייקאפ פור אבר. כך ששני המוצרים החדשים נמצאים בחברה טובה מאוד, של מוצרים שלא ממש ממלאים את הייעוד שלהם (אל דאגה, כן מצאתי שימוש לפיקס פלאס, אבל הוא אינו השימוש המקורי).

2 comments:

  1. מזג אוויר מושלם זה אכן בעיה. אני מציעה שתרססי שוב את הספריי, ואז תפצחי במחול סוער במשך מספר דקות, לאחריו תעברי לבכי סוער לא פחות. כנראה שהמוצר לא נבדק תחת התנאים בהם הוא באמת אמור לעבוד...

    נ"ב - אל תשכחי להסריט ולייטייב אחר כך, שנוכל לחוות דיעה נוספת

    ReplyDelete
  2. וזה המקום להסביר למה שעד שלא תהיה לי תאורה כמו שצריך - אין יותר סרטונים.
    תודה שהזכרת לי, יקירה. אולי נטפל בזה היום. החנויות פתוחות! 4

    ReplyDelete