Sunday, February 7, 2010

Giorgio Armani Sheer Blush 5 - Review


נסיון ראשון שלי עם סמקים של ארמאני. אני לא בדיוק יודעת אם יש להם מרקמים שונים, אבל הסומק הזה הוא במרקם sheer, מה שאומר שהוא ייצא מאוד עדין על העור.
הסומק הזה הוא חלק מלוק האביב של החברה (שאותי אישית לא הרשים, מלבד מוצר אחד שהיה sold out), אבל הוא קיים גם בקולקציה הקבועה. סביר להניח שאם לא הייתי דוחפת אצבע לתוך הדבר הזה בחיים לא הייתי קונה אותו, אבל על טעויות משלמים, והרבה - 41 יורו עבור כמות סטנדרטית של 6 גרם סומק.

הגוון של הסומק הוא גוון טופ בהיר יחסית, אבל כשמניחים אותו על העור מתגלה תת-גוון ורדרד עדין. הגוון של הסומק הופך אותו לרב שימושי, כי הוא יכול לשמש הן להצללות והן כסומק. 
כאמור, מרקם הסומק הוא sheer, מה שאומר שהוא מתקבל על העור די בהיר. אני חושבת שזה הסומק הנעים ביותר בו אי פעם טבלתי אצבע, הוא מרגיש כאילו הוא עשוי מ-100% משי. הסמקים היחידים במרקם דומה שאני אישית מכירה הם הסמקים החדשים של שיסיידו, אבל אלו של שיסיידו יותר מבריקים.
המריחה של הסומק על העור מושלמת ומאוד מאוד קל לעבוד איתו ולעבד אותו לתוך העור. הוא יתאים בעיקר לבהירות, כי הוא מתקבל סופר עדין על העור. אם רוצים להוציא ממנו יותר פיגמנט אני ממליצה להשתמש במברשת 168 של מאק, שאוספת יחסית הרבה חומר. אני השתמשתי בו גם להצללות, ובגלל שבעצם אין לו ברק מתקבל מראה מאוד טבעי. אם אני צריכה לתאר את הגוון המתקבל על הלחיים, אני חושבת שהתיאור הכי טוב יהיה בז' בהיר עם נגיעה של ורדרד מעושן.

הדבר היחיד שאני לא מבינה בנוגע לסומק הזה הוא מדוע הוציאו אותו כחלק מקולקציית האביב, כי אביבי הוא לא. הוא לא מעניק רעננות לפנים, אלא מראה יותר subtle, לא יודעת איך להסביר את זה. אני חושבת שאני אדגים אותו באחד הסרטונים הקרובים שלי.

הנה סווץ' שלו - 




לסיכום - סומק בגוון טבעי מחמיא ובמרקם מעלף ויוצא דופן.

No comments:

Post a Comment