Thursday, February 4, 2010

Givenchy Vernis Please! Purple Impression 168 nail polish


לפני יומיים נכנסתי לחנות האיפור החביבה עליי (שניצלר, למי שמכיר) ואחת המוכרות היותר נחמדות שם קפצה עליי והראתה לי לק סגול על האצבע שלה ואמרה לי לנחש מה זה. ניסיתי פחות או יותר את כל הסגולים של OPI, עד שהיא אמרה לי שאני בכלל לא בכיוון כי מדובר בלק של ז'יבנשי. 
אני לא מחובביו הגדולים של המותג ומעולם לא התייחסתי ללקים שלהם. אבל הלק הזה נראה פשוט מדהים, אז החלטתי להמר. המחיר - 15,50 יורו, הרבה יותר זול מלקים של חברות יוקרה. רק כשהגעתי הביתה הבנתי שמדובר בעצם במיני-לק, כי הכמות שלו 5,50 מ"ל בלבד.. לא שאני ממש מתלוננת, כי עבור הקניה של הלק הזה בתוספת המייקאפ-פודרה החדש של שיסיידו קיבלתי 14 דוגמיות מאוד מאוד נדיבות של לה-פררי שעולות בעצם הרבה יותר מסכום הקניה, אבל עדיין הלק יקר.

אבל הגוון הורס - מדובר בסגול אמיתי, בעל תת-גוון כחול מאוד בולט. הלק מכיל נצנצים זעירים בגוונים סגול, אדום וכחול.
המברשת של הלק הזה יחסית רחבה ובגלל המבנה המרובע של הידית קצת קשה למקם אותה נכון ביד. 
המרקם בסדר גמור, אבל חשוב מאוד לקחת כמות די גדולה של חומר על המברשת, אחרת מתקבלת שכבה לא אחידה. עם כמות טובה על המברשת שכבה ראשונה מתקבלת כמעט אטומה ושכבה שניה מביאה את הלק לשלמות. המריחה טובה מאוד.

אני אישית מאוד אוהבת את הגוון, אבל חושבת שהמחיר מוגזם ביותר ביחס לכמות. 

והנה עוד כמה תמונות, כולל תמונה של הלק עצמו - 





ואיך לא? חמש דקות אחרי שהלק התייבש, הגיע הדוור עם חבילה מטרנס דיזיין :))


2 comments:

  1. תגידי, לדוור שלכם לא קוראים במקרה מרפי? 1

    חוץ מזה, תתחדשי על הלק (שנים לא הייתה פה ביקורת על לק). מחכים לשמוע על שאר המוצרים

    ReplyDelete
  2. כן, גם אני מחכה לגבש דעה על שאר המוצרים.. אולי זה יקרה מחר בצורת סרטון.
    תודה, יקירה.

    ReplyDelete