Sunday, February 7, 2010

Shiseido Sheer Matifying Compact Foundation - Review


אני לא יודעת אם המייקאפ-פודרה הזה של שיסיידו הינו חדש לגמרי או רק "מחודש", אבל הוא יצא אצלנו עכשיו כחלק מקולקציית האביב של החברה. איתו על הסטנד יצאו גם סמקים חדשים של שיסיידו במרקם סאטני הורס וכן שפתונים וגלוסים במרקמים חדשים. 

המייקאפ מוגדר כ-Long lasting, Oil-free Foundation ויש לו SPF10. רמת הכיסוי מוגדרת כבינונית והגימור מאט. המוצר מיועד לעור רגיל עד שמן.

אני לא חובבת גדולה של מוצרים בסגנון הזה, כי לרוב הם נראים מאוד קמחיים ולא טבעיים וגם סובלים מבעיית עמידות קשה. אבל אני יודעת שזה פתרון מצויין לממהרות או לאלו שאין להן סבלנות להנחה של מייקאפ נוזלי וגם לטאצ'אפים במהלך היום. עד היום, המוצר הכי טוב לדעתי בשוק המייקאפ-פודרה היה הפארורה של גרלן.

המוצר הזה של שיסיידו מכיל 9,8 גרם, שזה 0,8 גרם יותר מאשר המוצר המקביל של גרלן ו-5,2 פחות מהסטודיו פיקס של מאק. המחיר אצלנו 42 יורו, בערך כמו המוצר של גרלן. מה שכן, אני בטוחה ששיסיידו ייצאו עם גרסת מילוי, שתעלה הרבה פחות מהמוצר המלא. האריזה שחורה ואלגנטית ולמוצר מצורפת ספוגית. המכסה של המייקאפ כולל מראה, להקלה על הנחה של המייקאפ מחוץ לבית, למשל.

מבחר הגוונים די דל, וכלל אצלנו 6 גוונים. אני יודעת שבמדינות שונות ניתן למצוא גוונים שונים. הגוון היחיד שהתאים לי היה I00, שמוגדר כ-Very light Ivory.

ניסיתי את המייקאפ הזה בשתי צורות - בתור פודרה מעל למייקאפ החדש של מאק או בפני עצמו. בשני המקרים השתמשתי במברשות באפר ובספוגית המצורפת השתמשתי רק באיזור האף. בשני המקרים התקבלו מראות די דומים, כאשר בהנחה מעל למייקאפ אחר התקבל כיסוי יותר גבוה. הגימור של המייקאפ הינו מאט, אבל לא פודרתי אלא יותר לכיוון הטבעי. אולי בדקות הראשונות המראה כן מעט מסכתי, אבל זה עובר אחרי כ-10 דקות. ההרגשה על העור מאוד משיית ונעימה.
המראה של העור אחיד יותר, מבלי להדגיש אזורי יובש.

התוצאה והמראה דומים מאוד לאלו של הפארורה של גרלן. ההבדל היחיד מבחינתי הוא, שהגוון הבהיר ביותר של הפארורה כהה לי מדי ואילו הגוון של המייקאפ של שיסיידו יושב עליי בול.

עמידות - קשה לי לקבוע עד כמה המייקאפ הזה עמיד, כי לא בחנתי אותו בתנאי הישרדות. הוא בהחלט שרד יותר מהסטודיו פיקס של מאק, והוא לא התקלף או משהו בסגנון. העור נשאר מאט לכל אורך היום ולא שמתי לב להברקה חריגה באיזור ה-T. לקראת סוף היום הוא טיפה נעלם לו, אבל לא בצורה בולטת.

לסיכום - פתרון טוב ביותר לחובבות מייקאפ-פודרה, אם כי יקר. 

No comments:

Post a Comment