Saturday, February 6, 2010

yaby Freestyle empty palette - Review


פעם שלישית שאני מנסה להעלות את הפוסט הזה. גלידה?
yaby היא חברה קנדית לאיפור מקצועי, המתמחה בפתרונות אכסון למאפרים מקצועיים. כמעט כל מוצרי החברה נכנסים לפלטות שלהם, על מנת לחסוך במקום. למשל - במקום לסחוב בתיק 40 צלליות, כל ה-40 נכנסות לפלטה שאפשר לראות למעלה. כנ"ל לגבי שפתונים, קונסילרים וצלליות קרמיות. לחלופין - 8 סמקים/מייקאפים קרמיים או 6 פודרות. הסידור הזה חוסך המון המון מקום בתיק (או מזוודת) האיפור של כל מאפרת. החברה מוכרת בנפרד גם "פאנים" בגדלים שונים וכן את המגנטים הקטנים, שמאפשרים להכניס לפלטה צלליות שעברו דיפוטינג.

מאוד רציתי לנסות את אחת מפלטות הצלליות המוכנות של החברה, אבל הצלליות מיניאטוריות והמחיר לעומת זאת ממש לא, אז ויתרתי לבינתיים. רכשתי 2 פלטות ריקות ועוד מייקאפ נוזלי.

הגודל של הפלטה הוא 14.4 ס"מ על 10.8. בתמונה הזו ניתן לראות את הגודל בהשוואה לפלטות של מאק - 



הפלטות של יאבי מעט יותר עבות מאלו של מאק ושוקלות בערך אותו הדבר. הן לבנות ויפות, ופחות רואים עליהן סימנים של אבקה/טביעות אצבעות. הפלטה יותר זולה מזו של מאק, ומאפרות זכאיות ל-20% הנחה. הפלטה עצמה ממוגנטת, מה שאומר שצלליות פרו של מאק יכולות להידבק אליהן ללא בעיה, ואילו צלליות שעברו דיפוטינג זקוקות למגנט מתחת. הפלטה עשויה ממתכת אל-חלד והמכסה שלה מכיל מראה, שזה יתרון עצום לדעתי. הבסיס של הפלטה מרופד בקצף מיוחד, האמור להקנות לפלטה ולצלליות/סמקים עמידות במקרה של נפילה. לא בדקתי :)).
לגבי חוזק המגנט - יש לי הרגשה שהפלטה של מאק "תופסת" את הצלליות יותר טוב מזו של יאבי. שוב, לא בדקתי (בכל זאת חבל לי על הצלליות שאני הכי אוהבת), כך שכדאי להיות זהירים. בגלל שהפלטה היא בסגנון freestyle - הרבה יותר קל להוציא ממנה את הצלליות לעומת הפלטה של מאק (עם המגשית). 

בפלטה של מאק נכנסות 15 צלליות. אם מוציאם את המגש הפנימי, ניתן לאפסן בפלטה אחת של מאק 25 צלליות, כפי שניתן לראות בתמונה הבאה. בפלטה של יאבי נכנסות 15 צלליות של מאק. לחלופין, אם קונים את הצלליות של החברה, ניתן להכניס 40 מהן לתוך הפלטה. אם בסמקים חשקה נפשנו - לפלטה ניתן להכניס 6 סמקים של מאק או 8 של יאבי.





אז מה בעצם היתרון של הפלטה הזו של יאבי לעומת זו של מאק?? לשימוש אישי - היא עדיפה לדעתי, כי היא קטנה יותר ועדיין נכנסת בה כמות מכובדת של 15 צלליות. הבעיה שלי עם הפלטה של מאק היא שהיא לא נכנסת לתיק האיפור האישי שלי. כשאני בדרכים אני אוהבת לקחת איתי כמות די מכובדת של צלליות, ואני גם אוהבת שהן נכנסות לתיק האיפור שלי. מבחינה זו, 2 הפלטות שקניתי ישמשו אותי היטב. אבל לא רק לנסיעות, אלא גם לשימוש יומיומי בבית - הפלטות האלו יותר קטנות ויותר נוחות לי אישית. 

לסיכום - לא מוצר חובה, אבל חברה שכדאי להכיר, כי הם מציעים מספר מוצרים מאוד שימושיים. המייקאפ הנוזלי של החברה ה-ו-ר-ס!!
אני הזמנתי דרך המפיץ של החברה בהולנד (אני לא מוסיפה פה את הכתובת כי זה מה שהפיל לי את ספארי בפעמיים הקודמות), אבל באתר החברה ניתן לראות היכן בדיוק ניתן להשיג את המוצרים. בנוסף - הסרטתי סרטון ביקורת על הפלטות ועל המייקאפ הנוזלי, כך שכדאי להציץ בערוץ שלי ביוטיוב (נמצא בבר מצד ימין..)

4 comments:

  1. הפלטה יפנפיה! (שזה מה שתכל'ס קובע בקניית מוצרי קוסמטיקה) ואם היא באמת מגינה מפני נפילות - אני הולכת לרכוש את כל המלאי הקיים

    ספרי יותר על המייק אפ, נשמע מעניין

    ReplyDelete
  2. את מדברת איתי על יופי? את? זו שאוהבת את ורדים? 1

    על המייקאפ אספר היום, בשאיפה.

    ReplyDelete
  3. אממ... עוד לא הגעתי לכתוב על זה, אבל... אני מאוכזבת מהוורדים, אל תשאלי...0

    ReplyDelete
  4. די, לא יכול להיות..! 1

    תכתבי בהזדמנות, מעניין מה איכזב..

    ReplyDelete