Saturday, February 6, 2010

MAC Studio Fix Lash Mascara - Review


מאק לא בדיוק ידועה בעולם האיפור בזכות איכות המסקרות שלה, ועל פי כמות המסקרות שהם יצאו איתן בשנה האחרונה - כנראה שהחברה מעוניינת לשנות את הסטיגמה. 
מהמסקרות החדשות אני מאוד אוהבת את הפלאשלאש, וגם הפאסט בלק לאש עושה עבודה טובה.

הסטודיו פיקס לאש הינה המסקרה הטריה ביותר של החברה, והראשונה עם מברשת סיליקון. האמת היא שהתמונה עושה למברשת של המסקרה קצת עוול, כי לרוב היא יוצאת נקיה מחומר עודף.

כשאני בוחנת מסקרה אני תמיד מבררת קודם מה היא אמורה לעשות. למסקרות שונות יש מטרות שונות, ואם המסקרה לא אמורה לעבות את הריסים, אני אישית גם לא אצפה ממנה לעשות זאת (אם כי אשמח אם זה "במקרה" יקרה).
המסקרה החדשה אמורה להאריך ולהדגיש את הריסים. אני לא יודעת מה המשמעות של "להדגיש", אבל אני מניחה שהכוונה היא לצבוע אותן בקצת יותר שחור.

אני בדקתי את המסקרה הזו בגוון Black Fix, שהוא (כמה מפתיע!) שחור. המסקרה מגיעה גם בחום. כמות - 7 גרם, שזה קצת פחות מרוב המסקרות של מאק.

טוב, ועכשיו לדעתי על המסקרה - הדבר הראשון שמצא חן בעיניי היה שהמברשת יוצאת ללא עודף חומר. כלומר, לא צריך לנגב אותה בשום מקום אלא ניתן ישר להשתמש על העין.
החומר עצמו מאוד נעים ומחליק על הריסים בקלילות. המסקרה אכן מדגישה את הריסים וגם מפרידה אותם (כלומר, היא לא מדביקה אותם האחד לשני).
אני לא שמתי לב לאפקט לוואי של הדגשה ואפקט ההארכה של המסקרה הזו היה מינימלי בשכבה הראשונה. בשכבה השניה התקבל אפקט מרשים ומשמעותי של הארכה. המסקרה אינה מעגלת את הריסים בצורה יוצאת דופן.

המסקרה שרדה יום שלם מבלי להימרח (אבל גם לא בכיתי) וההסרה שלה היתה קלה ומהירה, מבלי לגרום לנשירה של ריסים.

לסיכום - (עוד) מסקרה נחמדה מאוד של מאק למראה יומיומי, אבל לא למראה של ריסים מאוד מעובים ומודגשים.

No comments:

Post a Comment