Saturday, February 13, 2010

Make up for ever - Aqua Black Waterproof cream eye Shadow



צללית קרמית שחורה עמידה במים מבית מייקאפ פור אבר.
הצללית מגיעה בכלי שחור אלגנטי למדי והכמות מכובדת ביותר - 7 גרם. בין המוצר לבין המכסה שלו יש מסכה פלסטיק נוסף, על מנת לשמור על טריות החומר לאורך זמן. אהבתי. 

ההמלצה היא להניח את הצללית עם מברשת, וזה מה שעשיתי. המרקם קרמי, רך וקל מאוד לעיבוד. אם עובדים עם מברשת צריך לבנות את הכיסוי ע"י שימוש במספר שכבות. הגוון המתקבל הוא שחור מאט, ללא ברק. אני אישית לא הצלחתי להגיע לשחור עמוק, אלא למשהו די אפרורי ודל בלבד, כי טשטשתי כל הזמן. אם לא מטשטשים אפשר בהחלט להגיע לגוון שחור שבע, אבל אז כל העסק זז כל הזמן. לא בדקתי כמה זמן בדיוק לוקח למוצר להתקבע, כי מהר מאוד הנחתי מעליו צללית, אבל הוא לא התקבע מהר מדי, כך שבהחלט יש מספיק זמן כדי לטשטש אותו. על היד המוצר התקבע די מהר. 
האמת היא שהאפליקציה לא ממש השביעה את רצוני, כי חסרה לה האחידות שמתקבלת עם הפיינטים של מאק. מצד שני, זה לא מוצר שמשתמשים בו בפני עצמו אלא מניחים צללית מעליו, והצללית הפכה את המרקם לאחיד. 

מעל הצללית הקרמית הנחתי צללית של מאק במרקם פרוסט, ולא נתקלתי בבעיות טשטוש. התקבל מראה מעושן מקסים ברגע. 

הצללית הקרמית אמורה להיות עמידה במים וגם עמידה בפני שפשופים. כשמרחתי את הצללית הקרמית על היד - אחרי שהיא התקבעה היא היתה עמידה לחלוטין בפני שפשופים וגם מים לא הזיזו אותה ממקומה. בהחלט מרשים! מה שכן, על העין היא לא היתה עד כדי כך עמידה ועוד טרם הנחת המסקרה היא הצטברה בקפל ובעקבותיה גם הצלליות. זה לא שהכל ירד ושנהיה לי סלט שלם על העין (ההצטברות היתה משמעותית יותר בחלק הפנימי של הקפל), אבל אני בהחלט לא יכולה לסמוך על העמידות של הצללית הקרמית הזו בתור בסיס. מתחת לצללית הקרמית השתמשתי בפריימר של טו פייסד, ואולי זו היתה טעות, אבל הפריימר הזה כן מחזיק לי צלליות קרמיות אחרות, כך שלא נראה לי שהוא הבעיה.

מה שכן, בגלל שעל היד הצללית הזו עמידה בצורה מרשימה ביותר, אני מניחה שתהיינה בנות עליהן היא תהיה עמידה גם על העין. במקרה שלי - זה לא קרה. 


לסיכום - המוצר הזה לא ענה על הציפיות שלי, לא מבחינת עמידות ולא מבחינת השימוש בו כבסיס שחור. 

No comments:

Post a Comment