Tuesday, February 9, 2010

Givenchy Magic Kajal - Review


המוצר הזה הוא כל מה שהגריזפיינט של מאק רצה להיות והוא לא. והוא אפילו לא יותר יקר ומכיל כמות הרבה יותר גדולה - 2.6 גרם עולים 17 יורו, לעומת הגריזפיינט של מאק שמכיל רק 1.0 גרם ועולה בערך אותו הדבר.

טוב, ז'יבנשי זה לא בדיוק המותג "שלי", אבל כמו שכתבתי בפוסט קודם - עברתי ליד הסטנד של ארמאני, וראיתי שם עפרון שחור חדש שנקרא Eye Pencil ושהוא הדבר המדהים ביותר שראיתי בחיים שלי - עפרון עיניים דק, שחור משחור, עם ברק טבעי הורס, רך כמו חמאה, עמוס פיגמנט, קל לטשטוש ויחד עם זאת עמיד. רק מה? Ausverkauft! המאפר הרגיע אותי ואמר לי שהזמינו עוד ממנו, אבל הוסיף שלז'יבנשי יש מוצר דומה, רק עבה יותר.

ואוו, ואוו, ואוו - אהבה ממבט ראשון!! הדבר הזה פשוט מעלף! כן, כבר יש ברשותי עפרונות שמתיימרים להיות שחורים מאוד ורכים מאוד, ואף אחד מהם לא מתקרב לעפרון הזה של ז'יבנשי. לא זה של סטילה, לא זה של אורבן דקיי, לא זה של סמאשבוקס. אפילו לא ה-Feline המהולל של מאק. הם כולם שחורים מאוד ורכים מאוד, אבל חסר להם את המשהו הנוסף הזה, שיהפוך אותם לעפרונות סוף הדרך.

העפרון הזה מוגדר כ-Eye Pencil, Intense look ומצורף אליו מחדד. הגוון שלו שחור-שחור, אבל עם מעט ברק (לא נצנצים). בגלל שהוא עבה, הקו שהוא יוצר הוא גם עבה יחסית ולא מיועד ליצירת תיחומים מדוייקים אלא יותר ליצירת מראה מטושטש. הוא נמרח כמו חמאה ומוציא פיגמנט כמו שצריך. אחרי המריחה הוא לא מתקבע מיידית ולכן יש מספיק זמן כדי לטשטש אותו. עשיתי נסיון על העפעף התחתון והעפרון הזה העניק לעין מראה מעושן ברגע. קיבעתי מעט עם צללית קרבון של מאק וכל העסק היה עמיד ביותר. ההנחה של הצללית היתה קלה ואחידה, בניגוד להנחה הקצת בעייתית מבחינתי של צלליות מעל הגריזפיינט של מאק. חשוב לציין, שהעפרון הזה לא מוגדר כעפרון עמיד במים, ולכן אם עפרונות מאוד מאוד לא עמידים עליכן, אני לא בטוחה שכדאי לכן להשקיע דווקא במוצר הזה. לי לא היתה בעיית עמידות, אבל אני מאלו שהכל די עמיד עליהן.
בגלל הפיגמנט החזק, הייתי ממליצה להניח אותו בצנצום ולטשטש עם מברשת, על מנת לשמור על דיוק. טשטוש עם האצבע יהיה מאוד לא מדויק ומלכלך במקרה הזה.

הנחתי את המוצר גם על העפעף העליון ושוב קיבעתי עם צללית שחורה. היה עמיד במשך כשעתיים רגועות, אבל אז הסרתי את כל האיפור ולכן לא יכולתי לבחון את העמידות לאורך שעות. אני אעשה זאת מתישהו ואז אעדכן את הפוסט הזה, אבל זה ייקח זמן כי המראה יוצא מאוד אינטנסיבי ולא מתאים לכל אירוע.

תחמתי גם את מעקה העין עם העפרון הזה, והייתי מאוד מרוצה מהתוצאה. על מעקה העין שום דבר לא עמיד עליי, אבל להפתעתי הרבה דווקא העפרון הזה שרד כמה שעות טובות. בנוסף, בניגוד לעפרונות אחרים, הוא לא גירה לי לא את העין ולא את העדשות. המרקם של המוצר הזה מאוד נעים ואינו דביק על העין. 

הנה תמונה של העפרון על היד. רואים את הסימנים השחורים הדהויים על היד שלי? אלו שאריות של הנסיונות שלי עם העפרון מאתמול, ומאז שטפתי את הידיים עם סבון פעמים רבות מספור..



לסיכום - מוצר מדהים וחד פעמי ליצירת מראה מעושן כהה לעיניים.

No comments:

Post a Comment