Sunday, February 14, 2010

NARS Niagara Lipstick and Dolce Vita Lip Gloss - Review and Photos


חברת NARS הצליחה ליצור הרבה באז סביב הסמקים הקרמיים וצלליות הלילה שלה, ויש הרגשה ששאר המוצרים קצת נזנחו. בעבר ניסיתי כמה ממוצרי השפתיים של החברה ולא מאוד אהבתי, אבל זה בגלל שבחרתי במוצרים הלא נכונים. בשנה האחרונה יצא לי להתנסות בכמה גלוסים ושפתונים, והתאהבתי לחלוטין.

המוצרים החדשים שרכשתי ממשיכים במסורת - מעולים. בניגוד לשפתונים של מאק, על השפתונים של נארס לא רשום מה המרקם שלהם, כך שתמיד תמיד עדיף להציץ קודם באתר החברה כדי לוודא מה אמורים לקבל. את מרקם הסמי-מאט של החברה אני פחות אוהבת, כי הוא קצת כבד לי אישית על השפתיים וגם קצת מייבש. מרקם ה"שיר" שלהם מאוד מוצלח ודי מקביל למרקם הלאסטר של מאק, רק עם יותר פיגמנט. השפתון החדש שניסיתי הוא במרקם סאטין, שמזכיר מאוד את מרקם הסאטן של מאק - פיגמנט טוב, עמידות גבוהה, גימור טבעי. 

הגוון של השפתון Niagara מוגדר באתר החברה כקורל ורדרד ואני די מסכימה עם ההגדרה. זה בהחלט כוון קורלי, אבל נוטה יותר לכיוון הורוד מאשר לכיוון הכתום. הגוון יחמיא לכל אחת בעצם, כי הוא נראה מאוד טבעי על השפתיים. זהו גוון חי, אבל לא יותר מדי בוהק ולא יותר מדי נוכח. כל אחת תוכל להרגיש איתו נוח. חבל שהמצלמה שלי לא מצלמת טוב צילומי תקריב, כי הייתי שמחה להראות לכם איך זה נראה על השפתיים. לצערי, תיאלצו להסתפק בסווצ'ים על היד. העמידות של השפתון הזה מדהימה, ומה שאני אוהבת בו זה, שגם כשהוא מתחיל טיפה לרדת, השפתיים לא מקבלות גוון ורוד לא מחמיא, אבל יותר אדמדם-טבעי. הגימור הוא גימור טבעי - לא מאט ולא מבריק והפיגמנט (כפי שכתבתי למעלה) טוב, אבל לא מוגזם. 

גם בתחום הגלוסים החברה מציעה מרקמים שונים, אבל הבעיה היא שהם לא מצויינים באתר. לכן - צריך פשוט לנסות. יש להם גלוסים במרקם שקפקף ועדין, ומצד שני גלוסים עבים, עמוסי פיגמנט, שנראים ממש כמו שפתון מאוד לחותי. 
הגלוס Dolce Vita שייך לקטגוריית הגלוסים העבים. הוא יוצא אטום לגמרי על השפתיים, בניגוד לרוב הגלוסים בשוק. האמת היא שהגלוס הזה היה הימור - ברשותי גם השפתון באותו הגוון (שנחשב ל-Best Seller של החברה), ואני לא מתה עליו. משום מה הגוון שלו לא מתלבש עליי טוב. הגוון של הגלוס מתואר באתר כורוד מאובק עדין (Sheer dusty Rose) ואני מאוד לא מסכימה עם ה-Sheer, כי הוא יכול לתת אשליה כאילו מדובר בגלוס שקפקף. ולא זה המקרה..
את הגלוס הזה אני ממליצה להניח עם תוחם, כי המרקם שלו כבד ועלול לנזול מעבר לגבולות השפתיים, בעיקר כשמדובר בנשים מבוגרות.. הוא מעניק לשפתיים מראה טבעי רטוב ביותר. עדיף להתחיל עם מעט חומר ולהוסיף במידת הצורך, כי המרקם סמיך ביותר (אבל לא דביק). העמידות בסדר, אבל כמובן שמדובר בגלוס, אחרי הכל.
אישית, התחברתי מיידית לגלוס הזה כי אפשר ללבוש אותו לבד אבל גם מעל כל מוצר שפתיים אחר לצורך קבלת מראה שונה לחלוטין.

הנה סווצ'ים של שני המוצרים - התמונה הראשונה צולמה בתוך הבית והשניה בחוץ. מימין - הגלוס, משמאל - השפתון.





לסיכום - אהבתי וממליצה.

2 comments:

  1. השפתון כל כך מהמם! אם לא צילומי תקריב, אז ביוטיוב הבא. (אם כי נראה לי שכך או כך הוא נכנס לרשימה שלי)0

    תתחדשי! 0

    ReplyDelete
  2. ברור שביוטיוב הבא..

    תודה וחיבוק!

    ReplyDelete