Sunday, February 21, 2010

China Glaze High Hopes Nail Polish


עוד לק מקולקציית Up & Away של צ'יינה גלייז.. רכשתי 5 לקים ממנה, וזה השלישי שאני מנסה..

עד כה, זה לטעמי הגוון המוצלח ביותר בקולקציה. כמו שרואים בתמונה, הגוון על הצפרניים מעט שונה מזה שבבקבוק, אבל בכל מקרה מדובר בצבע מחמיא ויפה. הייתי מגדירה אותו כקורל, עם נגיעה ורודה. בבקבוק הוא מעט יותר ורוד ועל הצפרניים הוא מעט יותר לכיוון האדום, אבל איך שלא מסתכלים על זה - הגוון הזה די בולט ומושך הרבה תשומת לב. לדעתי, הגוון מקסים ומיוחד, לא משהו שרואים כל יום.
קצת מוזר לי ללבוש גוון בוהק שכזה במזג האויר העדיין-מאוד-חורפי פה, אבל ברגע בו סיימתי למרוח אותו זכיתי לראות קרן שמש מסכנה ועלובה, אז אולי יש תקווה..

אני עדיין לא מצליחה להתלהב מהמרקם של הלקים האלו (קצת עבה מדי לטעמי), למרות שהתוצאה אחרי 2 שכבות בהחלט משביעת רצון. הגימור של הלק הזה הוא קרמי לחלוטין, כמו שאני אוהבת.

ממליצה מאוד מאוד על הגוון הזה למי שאוהבת לקים קיציים בוהקים. 


2 comments:

  1. היי טוקית,
    מה דעתך על העמידות של צינה גלייז?
    אני מאוד אוהבת את המרקם והמריחה של הלקים הקרמיים שלהם, אבל הם מתחילים להתקלף עלי עוד באותו היום של המריחה! וזאת למרות שאני משתמשת בבסיס וטופ של אסי.
    ממש חבל :(
    את יכולה להמליץ בבקשה על לקים עמידים מאוד במרקם קרם ובגוונים קייציים שנמרחים ממש בקלות?

    תודה, אלכס

    ReplyDelete
  2. היי,
    כמו שכתבתי בפוסט הקודם - גם עליי הלק התחיל להתקלף כבר ביום שאחרי, ואצלי זה די נדיר. מצד שני, עושה רושם כאילו הלק הזה עדיין נראה בסדר.
    אני מעריצה גדולה של הלקים של אופי ושל אסי, לדעתי האיכות שלהם הכי טובה. לא עולים לי בראש כרגע גוונים קייציים ספציפים, אבל היום אקבל את קולקציית האביב של אופי ויש שם כמה גוונים לא רעים, כך שאוכל לדווח.
    גרניום של אסי די דומה ללק בפוסט הזה, רק קצת פחות בוהק.

    ReplyDelete