Tuesday, February 9, 2010

Dior Diorshow Extase Mascara


כנראה שבדיור באמת באמת מאמינים שסוס מנצח לא מחליפים, אחרת אין לי דרך להסביר למה לכל המסקרות שלהם קוראים דיורשואו. הגיע הזמן שהם יבינו, שלאישה הממוצעת אין את היכולת לזכור אם היא משתמשת בדיורשואו אייקוניק או בדיורשואו בלי כלום או דווקא בזו שנקראת בלאק-אאוט. או אולי זו דווקא העמידה במים? מילא, אם היה למסקרות משהו במשותף, אבל הן כל כך שונות אחת מהשניה, שאני לא מבינה את הסיבה. 

ועכשיו הצטרפה עוד מסקרה לבית דיורשואו, והשם הנבחר הפעם - Extase. מרגש. 10 מ"ל עולים 31 יורו והמסקרה מגיעה בגוון אחד בלבד - שחור 090.
בואו נגיד, שהגעתי משוחדת למסקרה הזו. ולמה זה? כי עד היום לא ממש התלהבתי מאף מסקרה מהסדרה. לא אהבתי את המברשת הגדולה והאייקוניק לא עשתה לי כלום. הן הדביקו לי את הריסים והאפקט היה מלאכותי מדי לטעמי, ולא בצורה חיובית.

ובכל זאת, החלטתי לנסות גם את המסקרה החדשה.

מה המסקרה אמורה לעשות? על פי הכתוב על האריזה, זוהי Flash Plumping Mascara, דהיינו אמורה ליצור מראה מלא ביותר של ריסים מלאכותיים, וברגע. זו אמורה להיות מסקרה בעלת אפקט "ואוו".
למברשת יש מבנה מאוד מיוחד, של מעין גלים (די דומה לצורה של הסינגולייר של איב סן-לורן), שאומר לתת לריסים בוסט רציני. היא גדולה.

כשמוציאים את המסקרה מהבקבוק יוצא הרבה יותר מדי חומר בקצה, שצריך לנגב על טישיו. אבל מעבר לזה - אין תלונות :)). המסקרה בהחלט מעניקה לריסים בוסט מיידי - היא מאריכה אותם בצורה רצינית וגם מעבה. אכן מראה מיידי של ריסים מלאכותיים. אני חייבת לציין שלדעתי אפקט ההארכה יותר משמעותי מאפקט העיבוי, אבל יכול להיות שזה ישתנה מאשה לאשה. המסקרה גם מעגלת לי מעט את הריסים, אבל פחות או יותר כמו כל מסקרה ולא בצורה יוצאת דופן. החומר מאוד מאוד נעים וממש מחליק על הריסים. לוקח לחומר קצת זמן להתייבש, אבל יש לזה יתרון, כי אפשר לעבור על הריסים מספר פעמים מבלי להיתקע ומבלי לקבל מראה גושי. זה לא שלוקח לה ממש הרבה זמן להתייבש (כמו במקרה של מסקרת הקיפוד המקורית של ז'יבנשי), אבל צריך להיזהר כשמגיעים לריסים התחתונים, כי המסקרה כל כך דרמטית, שצריך להיזהר שהיא לא תלכלך הכל. 
זו לא מסקרה שקל לעבוד איתה, כי המברשת שלה גדולה והחומר יחסית סמיך. יש המון נשים שמסתדרות עם שתי העובדות האלו, אבל יש גם כאלו שלא.

כמו כל מסקרה דרמטית, קשה להימנע ממעט הדבקה של הריסים, אבל הבעיה נפתרה ברגע בעזרת מסרק ריסים. אני בהחלט יכולה להשוות את המסקרה הזו ל-Eyes to kill של ארמאני, אם כי המסקרה של ארמאני פחות מדביקה את הריסים.
אם אני משווה את המסקרה הזו ל-Smokey Eyes של מייקאפ פור אבר - אז הסמוקי אייס יותר מעבה, אבל גם יותר מדביקה את הריסים.
שכבה שניה מהמסקרה הזו מתקבלת בברכה ומוסיפה להם דרמה חיובית. בניגוד למסקרות אחרות, השכבה השניה מצליחה לשמור על הריסים מופרדים ולא הורסת את המראה.

הנה תמונה של המסקרה על הריסים שלי אחרי שכבה אחת. לא צילמתי את השכבה השניה, כי קר מדי בחוץ. נא להתעלם מכל השאר, עשיתי ניסויים עם מוצרים חדשים..



המסקרה לא לכלכה אותי במשך היום והחזיקה מעמד יפה. לי יש ריסים תחתונים די ארוכים, אז צריך להיזהר שהקצוות שלהם לא יגעו בעור, אבל חוץ מזה - אחלה.

הסרה - בסדר. כלומר, לא קלילה ומהירה כמו במקרה של הסינגולייר של YSL, אבל גם לא נוראית כמו במקרה של המסקרות של לוריאל, למשל.


לסיכום - מסקרה טובה למראה דרמטי למי שאין בעיה עם מברשות גדולות.

5 comments:

  1. האיפור שלך מדהים פה!
    אפשר לדעת באילו מוצרים השתמשת? :)

    ד.א - יש לך בלוג מקסים!

    ReplyDelete
  2. תודה..
    אני חושבת שאני מאופרת פה עם החמישיה החדשה של דיור, העפרון החדש שלי של ז'יבנשי (שגם סקרתי פה), איליינר כלשהו וגם צללית שחורה קרבון של מאק.

    ReplyDelete
  3. לפי מה שהבנתי העיפרון של ג'יבנשי יוצר מראה יותר דרמטי מזה...פה זה נראה מראה מעושן ליום יום.

    ReplyDelete
  4. משתי סיבות -
    טשטשתי אותו מאוד, והמצלמה מורידה הרבה מהצבע. זה היה הרבה יותר כהה במציאות.

    ReplyDelete
  5. הבנתי אותך.
    נראה לי שאני גם ארכוש לי את העיפרון :)

    ReplyDelete