Wednesday, February 24, 2010

Giorgio Armani Micro-fil Loose Powder 0 - Review and Photos


פודרה בתפזורת מבית ארמאני. האמת היא, שהתלהבתי מאוד מהפודרה הדחוסה של החברה, כי מוצר משיי ברמה הזו לא פגשתי מימיי, אבל היא היתה sold out. בצר לי פניתי לפודרות בתפזורת, וגיליתי את האוצר הזה.
הפודרה הזו מגיעה בכלי מאוד נוח וגדול יחסית, כך שאפשר להכניס לתוכו מברשת בנוחות. המגוון כולל 5 גוונים, החל מגוון שקוף ועד לחום עמוק. הכמות - 15 גרם, בהחלט מכובדת. מחיר בגרמניה - 42 יורו.
אני בחרתי בגוון השקוף הן משום שאני אוהבת פודרות שקופות והן משום שהגוון הבא היה כהה מדי עבורי.
מה המיוחד בפודרה הזו? זו פודרה מאירה והיא עושה יופי של עבודה מבחינה זו. הפודרה גרוסה דק מאוד ומעניקה מראה מאוד משיי ונעים. את הפודרה אפשר להניח עם מברשת לגימור קליל או עם פאף למראה יותר מודגש. 
זו אינה פודרה למראה מאט ויכולת הקיבוע שלה לא היסטרית בכלל. היא נועדה באמת למי שמעוניינת בגימור חי ומואר. היא משתלבת מעולה עם המייקאפ המאירים של ארמאני, כי היא בעצם משלימה אותם ולא הורסת את הגימור המדהים שלהם.

הפודרה מכילה מעט נצנצים עדינים. הם לא מאוד בולטים, אבל הם שם. הם (והפורמולה המיוחדת של הפודרה) מעניקים לה את הגימור המדהים שלה, אבל מצד שני - זה משהו שיראו באור שמש, כך שכדאי להימנע ממנה באקלים קייצי בשעות היום (באור רגיל לא רואים את הנצנצים). בנוסף, הפודרה הזו בהחלט עשויה להדגיש פגמים בעור ונקבוביות מוגדלות, ולכן תיראה טוב יותר על עור רגיל עד יבש. אני עצמי לבשתי את הפודרה הזו עם מספר מייקאפים, כאשר בשילוב עם מייקאפ מאט היא נותנת לו חיים בצורה חיובית, ואילו בשילוב עם מייקאפ מאיר (כמו למשל המייקאפ החדש של איב סן-לורן שסקרתי פה) התקבל מראה משלים, אבל קצת מוגזם לשעות היום.
יש בשוק לא מעט "פודרות מאירות", אבל רובן מכילות נצנצים בכמות מוגזמת ולכן קשה מאוד ללבוש אותן על כל הפנים. המוצר הזה של ארמאני הוא משהו בין הפודרות המוגזמות האלו לבין פודרות סטנדרטיות.

הפודרה מתגאה בנוסחת micro-fil, שמייצגת דור חדש של פורמולות קלילות ומאירות, המאפשרות הנחה מושלמת, הרגשה נוחה ורכות. ההנחה בהחלט היתה מאוד מאוד נוחה. הפודרה עצמה שקופה, ולא לבנה כמו ה-HD Powder של MUFE או הפרפ אנד פריים של מאק. בהשווה ישירה לשתי הפודרות האלו - הפודרה של ארמאני יותר שקופה, פחות לבנה, ויותר מאירה. אני לא יכולה לומר איך היא תתקבל על גווני עור ממש כהים, אבל כשהנחתי אותה עליי היא התמזגה עם העור מיידית ולא נוצרו שום כתמים לבנים על העור. 
כמו שכתבתי למעלה - יכולת הקיבוע שלה אינה היסטרית, אבל היא בסדר. היא מאוד משיית ונעימה על העור, כצפוי.

עשיתי סווצ'ים של הפודרה על היד שלי.. בתמונה העליונה בתוך החדר, בתמונה השניה באור יום (אבל לא בשמש). בתמונות אפשר לראות את הברק המדהים של המוצר, אבל ניתן גם לראות שלא רואים נצנצים (אלא אם כן מגדילים את התמונות [לא על אחריותי!] ואז רואים בודדים מהם). על היד מרחתי שכבה מאוד נדיבה, וכמובן שעל הפנים מתקבלת תוצאה הרבה יותר עדינה ושקופה.


לסיכום - פודרה מיוחדת ומאוד יוצאת דופן למראה מואר וקורן.

3 comments:

  1. הורדתי והגדלתי את התמונות. ראיתי מיטוכונדריה, אפידרמיס, מולקולות, דיפוזיה ותאי חלבון רווי, אבל לא נמצא אף נצנץ שיתנדב לנצנץ לעברי. 0

    האם זה המסך, המספר בעדשות שלי או שגם לארמאני יש משהו אישי נגדי? 0

    אחלה יום לך ולצופים בנו בבית

    ReplyDelete
  2. טוב, לפחות אני רואה שלא הברזת משיעורי ביולוגיה.

    כמובן שלארמאני יש משהו נגדך, אבל במקרה הזה אולי כדאי באמת לפנות לד"ר לוינגר.

    אחלה יום, יקירתי.

    ReplyDelete
  3. לידיעתך, השיעורים היחידיים שעניינו אותי והקפדתי לרשום בהם נוכחות היו בביולוגיה. מסצבר שזה השתלם לי לטווח הרחוק

    לווינגר, הנה אני באה

    לא, לך :) 0

    ReplyDelete