Saturday, February 13, 2010

OPI Mad as a Hatter Nail Polish


זהו הלק השני שרכשתי מקולקציית Alice in Wonderland של OPI. את הראשון כבר סקרתי, והשני בעצם מאוד דומה לו מהרבה בחינות, אלא שהוא לא כחול אלא צבעוני.

הלק הזה מכיל בעצם נצנצים בלבד, בגווני כסף, אדום, זהב, ורוד, סגול, ירוק-טורכיז ובטח שכחתי עוד כמה. המריחה קצת מוזרה וזקוקים ל-3 שכבות כדי להגיע לכיסוי מלא של הציפורן. השכבות מתייבשות ברגע, כך שזה לא לוקח יותר מדי זמן. לסיום מרחתי גם מייבש.
הגוון הזה לדעתי יותר לביש מאשר הגוון הכחול שניסיתי לפני כשבועיים, אם כי בהחלט לא הייתי לובשת אותו לעבודה במשרד עורכי דין, למשל.
לי הוא מתאים כרגע, כי חוגגים פה את הקרנבל, וביחס למה שאנשים לובשים אף אחד לא ירים גבה לנוכח לק קצת מוזר. כמה נשים אפילו שאלו אותי מאיפה השגתי את הדבר הזה.

שני חסרונות עיקריים ללק הזה - 
1. מנסיון עם הלק הקודם, ההסרה די בעייתית.
2. למרות שהנצנצים קטנים, חלקם בולטים מעט מעבר לקצה הציפורן (אפילו רואים את זה בתמונה האמצעית מבין השלוש למטה). זה גורם לכך שהקצוות אינם חלקים אלא קצת משוננים. אותי אישית זה משגע, אבל אני מניחה שלרוב הנשים זה לא יפריע.

לסיכום - לק מדהים בתור "קטע".
הנה עוד כמה תמונות להתרשמות..



3 comments:

  1. יש לנו משהו במשותף: 0

    גם אני לא הייתי לובשת לק כזה לו עבדתי במשרד עורכי דין! 0

    אבל כל אחת צריכה לק אחד בשביל הקטע. תתחדשי ותיהני בקרנבל 0

    ReplyDelete
  2. או עשרה בשביל הקטע, כמו במקרה שלי.. 8

    אני לא חוגגת השנה קרנבל. לא בא לי לא על אלכוהול, לא על ריח של סיגריות וגם לא על זיעה מכל הכיוונים. ובשביל לחגוג בחוץ לי אישית קר מדי. 7

    ReplyDelete
  3. אבל אם תישארי בבית, מי ידרוך לך על הרגליים בטעות? 9

    ReplyDelete