Sunday, February 7, 2010

Shu Uemura Painting Liner - Review


היום הבנתי שטרם סקרתי את המוצר המצויין הזה, אז הגיע הזמן..
המדובר בגרסא השו-אמורית לפלואידליין של מאק, בגוון שחור. המוצר קיים גם בגוונים נוספים, אגב. 
דעתי היא, שמוצר בסגנון הוא חובה בתיק האיפור של כל אשה. אני לא מדברת ספציפית על המוצר שאני סוקרת פה אלא באופן כללי.. איליינר-ג'ל מאפשר דיוק רב בהנחה שלו, הוא ורסטילי (אפשר לשלוט בעובי הקו וברמת החדות שלו) והוא עמיד. אני חושבת שהמוצר של מאק בהחלט מעולה, אלא שאני אישית אלרגית אליו. ולא רק אליו, אלא לרוב המוצרים הדומים בשוק.

המאפר בדוכן של שו אמורה הבטיח לי שלמוצר הזה אני לא אפתח אלרגיה, והוא צדק.
המוצר מכיל 2.8 גרם, לעומת 3 גרם שמכיל הפלואידליין של מאק. הוא מוגדר כעמיד למים ולשפשוף. אם אני משווה את הפיינטינג ליינר לפלואידליין של מאק, אז אני חושבת שהמרקם של הפלואידליין יותר ג'לי ביחס לליינר של שו אמורה, שהוא מעט יותר קרמי. שניהם נותנים את אותו הגוון השחור ושניהם ניתנים לטשטוש בקלות. מבחינת ההנחה - שני המוצרים מאוד דומים ועושים עבודה טובה. בגלל שהמוצר של שו אמורה מעט יותר קרמי מתקבל לדעתי קו פחות חד. אם מעוניינים בקו חד מאוד צריך להרטיב מעט את המברשת.
השחור של שו אמורה הוא שחור מעט יותר עמוק מזה של מאק, והוא מאט לחלוטין, ללא שום ברק.
אני אישית אוהבת מאוד להניח מוצרים כאלו עם מברשת איליינר, אבל שכל אחת תשתמש באיזו מברשת שנוח לה.

בתכלס' מדובר במוצר מאוד דומה, כאשר ההבדל היחיד בו אני חשתי הוא שהמוצר של שו אמורה מעט יותר עמיד. לא הבדל היסטרי, אבל בכל זאת. וכמובן - אני לא רגישה אליו וגם העדשות שלי פחות מתלוננות. המחיר - 24 דולר בארה"ב, ממש לא נורא וקרוב מאוד לפלואידליין.




כן, כמה שערות שלי גם רצו להצטלם :))


3 comments: