Tuesday, February 16, 2010

Zoya Paige Nail Polish


בפוסטים קודמים כתבתי על שני לקים אחרים של זויה שדגמתי - לקיארה היה מרקם סמיך יחסית ופיגמנט חזק, ואילו לקייסי היה מרקם דליל ולא נוח בעליל.

טוב, אז ברור שהשלישי קובע.. 
המרקם של פייג' זהה לזה של קיארה, מה שאומר ששכבה אחת בעצם הספיקה על מנת לקבל מראה אטום. המרקם סמיך לעומת זה של הלקים של OPI, כך שמי שלא אוהבת - שתתרחק. לי אישית לא היתה עם זה בעיה. מרחתי שתי שכבות והן התייבשו ברגע עם המייבש של Poshe.
מאוד מאוד אהבתי את הגוון, אם כי אין לי דרך ברורה לתאר אותו - אולי ורוד מעושן כהה? לא יודעת.. בכל מקרה, לדעתי זה בהחלט גוון שימושי, כי הוא לא כהה מדי ולא בהיר מדי ובהחלט יש לו נוכחות. אגב, הגוון על הצפרניים התקבל יותר כהה מאשר בבקבוק (אחרי 2 שכבות, שזה הסטנדרט אצלי). הגימור קרמי, ללא נצנוץ או ברק. 

אחרי נסיון עם 3 לקים של זויה אני יכולה לומר שאני לא מתה על המרקם, אבל הפיגמנט של הלקים הורס. בנוסף - לזויה יש גוונים שאין לאף חברה אחרת והם גם מאוד "מדוייקים", וזו סיבה מספיק טובה להשקיע בלקים האלו.

הנה עוד שתי תמונות..



9 comments:

  1. צבע הורס! 0

    אני מתחילה לתכנן את בקנייה הבאה... 0

    יפה לך

    ReplyDelete
  2. את כל כך צפויה, יקירתי.. 7

    תודה! 6

    ReplyDelete
  3. זו מחמאה או עלבון? 0

    ReplyDelete
  4. את אסון לחשבון הבנק שלי...

    ReplyDelete
  5. גם לשלי אני אסון..

    ReplyDelete
  6. אני לגמרי איתך!
    משהו במרקם שלהם לא מסתדר לי (לא שזה עצר בעדי להזמין עוד 8 בקבוקים, אחרי השישה שיש לי כבר....)
    זהו אחד הצבעים שבדרכו אליי....אכן צבע מדהים
    אני לא כ"כ התחברתי למרקם הסמיך, אבל מחלה זו מחלה! :-)

    ReplyDelete
  7. אכן - מחלה זו מחלה. לדעתי, הגוונים המדהימים שלהם מפצים על הבעייתיות של המרקם. אבל בדיוק מסיבה זו הייתי מזמינה רק את אותם גוונים, שלא ניתן להשיג בשום חברה אחרת.

    ReplyDelete