Wednesday, January 20, 2010

Dior Spring Look 2010 - Details and Photos



קולקציות האביב מתחילות לטפטף, והקולקציה הזו של דיור יצאה בעיתוי נפלא והביאה איתה כמה קרני שמש. 
אני לא אחזור על הטקסטים המתחנפים המופיעים באתר החברה, אבל אכתוב בקצרה שהמוטיב החוזר בקולקציה הזו היא התחרה וגוונים פסטלים רכים.
מוצר הדגל של הקולקציה הוא פודרה דחוסה בהדפס תחרה, המגיעה בשני גוונים - אפרסק וורדרד עדין.  זה אחד מהמוצרים האלו, שלא ממש יודעים מה לעשות איתם, כי זו לא ממש פודרה, אבל גם לא ממש סומק. איזה מוצר כללי ל"הארה". בכל מקרה, הפודרה מכילה לטעמי האישי יותר מדי נצנצים, ולכן לא מאוד התלהבתי.
אם נמשיך עם מוצרי הפנים, אז הקולקציה הכילה גם סומק חצוי בגווני ורוד, שוב עם אותו הדפס תחרתי. נחמד, אבל לא מי יודע מה מחדש או שימושי עבורי. בנוסף, הקולקציה כוללת פריימר-מאיר, המגיע בטיובה עם מברשת. לא חסרים לי פריימרים ואני לא מתה על קונספט המברשת, כך שגם זה נשאר בחנות.


כרגיל אצל דיור, אי אפשר ללא פלטות העיניים המחומשות שלהם. הקולקציה כוללת 2 פלטות, כאשר אחת מהן יותר מעודנת, והשניה מאוד שימרית. אני רכשתי את הפלטה היותר מעודנת ולדעתי גם יותר יפה ושימושית. השם שלה הוא Dior 5 Coleour Editione Dantelle 743 וגם היא מגיעה עם אותו ההדפס. הצלליות בעלות פיגמנט די טוב, אם כי צריך לקחת בחשבון שהפיגמנט לא ממש הורס, וגם לא אמור להיות כזה. המרקם של הצלליות משיי ובעל ברק עדין. הצללית היחידה שהינה יוצאת דופן היא האמצעית. זו צללית בהירה עמוסה בנצנצים, שאותי אישית איכזבה. כל שאר הצלליות מאוד יפות ושימושיות, בגוונים אפורים-סגולים מעושנים. אני לא יכולה לומר על הפלטה הזו שהיא מחדשת משהו, אבל נחמד שיש 4 גוונים כאלו בצורה מרוכזת.
הפלטה השניה הכילה גוונים מעט יותר כהים והמרקם היה הרבה יותר שימרי, לכן ויתרתי.
עוד לעיניים - הקולקציה הכילה גם צמד צלליות בגווני ורוד ואפור מעושן, שוב עם אותו ההדפס. 


עוד בקולקציה עפרון ומסקרה שאינם חדשים לדעתי, וכנ"ל לגבי עפרונות השפתיים. לשפתיים הגיע מוצר חדש - ליפ באלם בגוון ורדרד עדין. נחמד, לא יותר. בנוסף, הקולקציה מכילה 4 שפתונים ו-4 גלוסים (ב-2 מרקמים שונים). כל מוצרי השפתיים מאוד נחמדים ובגוונים פסטליים עדינים. אני החלטתי לרכוש שפתון אחד וגלוס אחד - שפתון מספר 663 בגוון ורדרד וגלוס 857 בגוון ורוד- קורל. הגלוס בעל גימור מאוד רטוב, אגב. 


ולסיום - שני לקים. האחד ורדרד משעמם, והשני בגוון כסף כהה עמוס בנצנצים. האמת היא שבהתחלה לא התלהבתי ממנו, אבל היום אחה"צ רכשתי אותו. לא הספקתי לצלם, אבל אני מניחה שבקרוב אלבש אותו ואעלה תמונות שלו בפוסט נפרד.


זהו. בסך הכל אין פה חידושים או משהו מרעיש. קולקציה נחמדה לאוהבות הגוונים הסולידיים והמחמיאים. צילמתי TUT עם המוצרים, אותו ניתן לראות בערוץ שלי ביוטיוב (יש קישור מימין).
והנה תמונה של שני מוצרי השפתיים - 








5 comments:

  1. הצבעים יפים, אבל הגימיק-תחרה יותר. אל תשתמשי בהם כדי לא להרוס אותו, טוב?1

    אוף, הבהלת אותי. לרגע חשבתי שלא קנית לק חדש, ואז, בסוף הפוסט, נרגעתי עם קניית ההוא הכסוף-כהה-עמוס הנצנצים. ההקלה!1

    |הולכת לנדנד גם ביוטיוב|

    ReplyDelete
  2. מתוך מחשבה עליך צילמתי לפני השימוש. וכן - כאב להשתמש.

    וכן, קניתי לק כי אני כבר דואגת מה יקרה באביב 2030, כשיגמרו לי כל העתודות.

    ReplyDelete
  3. כלל מספר אחת, תמיד להיערך מראש עם סטוקים, במיוחד של לק! הרי אם נותקף יום אחד על ידי הנאביז כולם יחשבו על אוכל ומקלטים ואף אחד לא יזכור לשמור בצד כמה לקים

    י(למרות שקול פנימי לוחש לי שבחורף 2030 ייצאו באו-פי-איי עם לק חדש, משהו כחול כהה מאוד עם טיפה נצנצים)1

    כלל מספר שתיים: להתעלם מקולות פנימיים

    ReplyDelete
  4. בדיוק.. אני מתעלמת מקולות פנימיים. רק ככה אפשר לגדל אוסף כזה של לקים!

    ReplyDelete
  5. :-)))))))))))))))))))))))))))))))

    YOU SHOULD KNOW

    ReplyDelete