Friday, January 22, 2010

My first ZOYA haul



סוף סוף, אחרי המתנה של כ-10 ימים, הגיעה אליי ההזמנה של זויה. ואני מאושרת עד השמיים! הרשימה המקורית שלי כללה כ-30 לקים, אבל החלטתי בתור התחלה להזמין "דוגמית" להתרשמות, כי להזמין עוד תמיד אפשר.
עשיתי את ההזמנה באתר בריטי יקר יחסית, שהומלץ במגזין גרמני כלשהו. המחירים אמנם הרבה יותר יקרים מאשר באיביי האמריקאי, אבל לא רציתי שהחבילה תתעכב במכס הגרמני למשך חודש. כשאני מזמינה מאתרים בריטיים התענוג הזה נחסך ממני (שוק אירופאי משותף).


למה זויה? כי הם לא מכילים פורמלדהיד, טולואן ו-DBT וגם כי הגוונים הורסים! 


אז מה הזמנתי? הזמנתי את כל קולקציית Dare (בשורה העליונה), שיצאה בסתיו 2009 וגם עוד כמה לקים בנפרד. הם צ'יפרו אותי במחזק לק ובמייבש מהיר. חוץ מאיביזה ורייבן - כל הלקים במרקם קרמי.




מימין לשמאל - איביזה, אנבי, פינטה

זה החלק הראשון של קולקציית Dare -
Ibiza - כחול כהה שימרי מעט. זה הגוון היחיד מכל אלו שהזמנתי שאני יכולה לומר עליו שכבר יש לי בדיוק כזה. הוא הוזמן רק כי הוא היה חלק מקולקציה, לא הייתי מזמינה אותו בנפרד.
Envy - ירוק בקבוק כהה מהמם.
Pinta - סגול שזיפי כהה, עם נגיעה כחולה.



מימין לשמאל - דמי, קיארה, ונסה


החלק השני של Dare - 
Demi - סגול בגוון בינוני, קר מאוד.
Ciara - סגול-ורוד מטריף.
Vanessa - במציאות הוא יותר כהה מאשר בתמונה והייתי מתארת אותו בתור ורוד כהה מאוד.



מימין לשמאל - זאנה, פייג', קווין


Zanna - גוון קרמי-ורדרד.
Paige - אני חושבת שזה הגוון שאני הכי אוהבת בכל ההזמנה הזו. זהו גוון ורוד מעושן-עתיק כהה יחסית, פחות בוהק מאשר בתמונה. בהזמנה המקורית רציתי להזמין גוון דומה נוסף בשם Coco, ונראה לי שאכן אזמין אותו בהזמנה הבאה.
Quinn - מאוד דומה לונסה, רק מעט פחות בוהק. כמובן שלא ידעתי שהם יהיו כל כך דומים..



מימין לשמאל - קייסי, רייבן, קיילי


Casey - חום קרמי כהה, על גבול השחור. 
Raven - שחור עם ברק כסוף עדין.
Kylie - איך אפשר בלי קיילי, הגוון הכי נמכר של החברה? ורוד קורלי מהמם, אחד מהיפים שראיתי.


זהו, עד כאן ההזמנה הראשונה שלי מזויה. אני מניחה שאנסה אותם אחד-אחד, כי הגוונים די חורפיים ומתאימים בדיוק למזג האויר האפרורי. הייתי מנסה אחד כבר היום, אבל הדוור הגיע בדיוק כשמרחתי את המייבש המהיר על לק אחר, כך שהם יחכו כמה ימים..
איזה כייף!!

4 comments:

  1. הי נועה,
    תתחדשי! אחלה קנייה!
    אני מחכה גם לחבילת הזויה הראשונה שלי (הזמנתי 6 גוונים)
    מאיזה אתר הזמנת?הזמנתי כרגע מאיביי, אבל בגדול מעדיפה אתרים אחרים (גם אם יותר עקר...)
    תודה ותהני!

    ReplyDelete
  2. אהבתי את הפירוט שלך ואת בחירת הצבעים

    ממש עשית לי חשק להזמנה של זויה, יש לי אחד מאט ובא לי כמה קרמיים, האמת שחשבתי להזמין את ונסה אבל ממה שכתבת אני לא ממש בטוחה לגביו יותר ואני עכשיו חושבת דווקא על קיילי.

    אחרי השבוע העמוס שהולך להיות לי עם המבחנים אולי אני אפצה את עצמי בהזמנה של זויה.

    מורן

    ReplyDelete
  3. תודה..

    עדי - הזמנתי מ--http://www.zoyapolish.co.uk/

    ReplyDelete
  4. אכן, ד ו ג מ י ת

    (איזה מזל שתמיד אפשר להזמין עוד)

    תתחדשי, ולהבא תתאמי שעות עם הדוור

    ReplyDelete