Saturday, January 30, 2010

MAC - All Ages, All Races, All Sexes - Review and Photos


במילה אחת - שעמום. במשפט אחד - שעמום עם כמה נקודות אור.
קולקצייה חדשה של מאק, שעלתה היום על המדפים בחנות מאק הקרובה למקום מגוריי. אני לא ממש מבינה מדוע מאק בחרו להוציא שתי קולקציות טבעיות אחת אחרי השניה, אבל כנראה שהם יודעים מה הם עושים, כי העסק מתקתק. עובדה היא שהייתי בחנות היום כחצי שעה, ובחצי השעה הזאת היתה התנפלות היסטרית דווקא על הקולקציה הזו. 
מצד שני, אני די שבעת מאק. כבר ראיתי הכל ויש לי כמעט את הכל, כך שקשה לי לשפוט קולקציות מנקודת המבט של נשים רגילות. אבל אם אני מנסה להיות עד כמה אובייקטיבית שאפשר, אז קולקציות טבעיות הן מה שרוב הנשים מחפשות ולובשות ביום יום.

נתחיל מהצלליות. בקולקציה הזו 4 צלליות, כאשר 2 מתוכן כבר יצאו בעבר: 2 חומים כהים במרקם מאט (שוסטופר ו-קרוס קאלצ'רל), גוון טופ בהיר מלא נצנצים (בנשי, במרקם לאסטר הלא חביב בכלל), ועוד צללית בשם All Races, שמתוארת באתר בתור גוון טופ בהיר, אבל במציאות הגוון הוא לבן מעט אפרפר במרקם מאט. לדעתי בקולקציה הקבועה יש צלליות יותר טובות ולכן ויתרתי.

פיגמנטים - מאק שינו את האריזה של הפיגמנטים שלהם. האריזה החדשה מוארכת וצרה יותר מהאריזה הקודמת, וגם המכסה והפקק יותר נוחים. הכמות מעט יותר קטנה אבל המחיר נשאר זהה. בקולקציה הזו יצאו שני פיגמנטים בגוונים חדשים. האחד הוא גוון פנינה בהיר והשני הוא חום כהה עם נצנצים. שניהם די יפים, אבל לי אישית יש פיגמנטים בהירים יותר יפים מהפיגמנט הבהיר, ועל החום ויתרתי כי לא אהבתי את העובדה שהפיגמנט עצמו מאט כמעט לגמרי ושיש בו נצנצים די גדולים. אני מעדיפה פיגמנטים משיים יותר, עם ברק עדין, וללא נצנצים בולטים.

Impeccable Brow Pencil - מוצר חדש, ועל פי מה שאמרו לי - מוגבל. המדובר בעפרונות עיניים, אבל קשים. נכון שבאתר הם מתוארים כקרמיים, אבל הם לא. אולי ב-30 מעלות הם יהיו קרמיים, אבל בטמפרטורה שהיתה בחנות היום בבוקר הם היו קשים כאבן. ולכן הם גם מוצלחים מאוד, לדעתי. העפרון מגיע ב-4 גוונים, כאשר שני הגוונים הבהירים יתאימו לממש בלונדיניות, הגוון טופ יתאים לכל החומות ואילו הגוון השחור יתאים לברונטיות. אני רכשתי את הגוון השחור להתנסות, וניתן לראות אותו בתמונה מימין. מה שיפה בעפרונות האלו זה שניתן להשיג בעזרתם מראה מאוד מאוד טבעי. בגלל שהם קשים, הפיגמנט יוצא מהם בצורה מאוד חסכנית. קשה לי להסביר את זה, אבל הגוון המכונה Black נותן תוצאה שהיא חומה-קרה עדינה מאוד. שחור זה לא. הייתי מציעה לפחות לנסות אותם, ולא לפחד מהגוון השחור.

Brow Set - הג'ל לקיבוע הגבות הוא חלק מהקולקציה הקבועה של מאק, אבל בקולקציה הזו הם עשו השקה מחודשת לגוון Minx, שאינו חלק מהקולקציה הקבועה. בניגוד לגוונים בקולקציה הקבועה, הגוון הזה הוא טופ קר ולא חם. באמת שאני לא מבינה למה לא מצרפים אותו לליין, אבל לאלוהי המאק הפתרונים. רואים אותו בתמונה למעלה משמאל.

Penultimate Brow Maker - עוד מוצר חדש לחלוטין. המדובר בטוש/איליינר (זהה בצורתו לאיליינר של החברה), לציור הגבות. הוא מגיע בגוון אחד (יוניברסל) והמטרה שלו היא למלא את הגבות. לדעתי הגוון שלו בהיר מדי ולא יתאים לכל הנשים. בנוסף, לא אהבתי את צורת המריחה שלו. העט הזה יצטרף לקוקלציה הקבועה.

שפתונים - די אהבתי את פלטת השפתונים בקולקציה. הם כולם מאוד טבעיים, החל מהבהיר ביותר ועד לכהה ביותר. 
Equality הוא גוון בהיר מאוד, כמעט בלתי נראה, במרקם לאסטר. הוא סופר בהיר ולא הייתי רוכשת אותו מבלי לנסות על השפתיים. 
Myself - השפתון המוצלח ביותר בקולקציה הזו ונדיר מאוד אצל מאק. זהו גוון Mauve בהיר מאוד, בעל תת-גוון אפרפר בולט. רואים אותו בתמונה למעלה, שני מימין. המרקם הוא לאסטר, כך שהוא לא מאוד מעמיס על השפתיים. זהו גוון ניוד-קר מושלם, ולרוב הוא ייראה יותר בהיר מהגוון המקורי של השפתיים.
Empowered - חום משעמם למדי, לדעתי.
N5 -חום שזיפי בגוון לאסטר. גוון מקסים לטעמי, שיצא כבר בקולקציית ה-N ולכן כבר נמצא ברשותי.

גלוסים - הגלוסים די תאמו את השפתונים, כך שאני לא רואה צורך לחזור על תאור הגוונים. אני אישית רכשתי את הגוון Glamour for all, שהגדרת הצבע שלו תהיה זהה לזה של השפתון Myself. גם הצבעים דומים, כפי שניתן לראות בתמונה למעלה.

סמקים - בקולקציה יצאו שני סמקים במרקם ביוטי פאודר בלאש. זה מרקם עדין ביותר, שאני מאוד אוהבת. הגוון הבהיר דומה מאוד ל-The Perfect Cheek, אבל הוא יותר עדין ממנו. למרות שמאוד ניסיתי, על היד שלי הוא היה בלתי נראה לחלוטין (והיד שלי בהירה!). הגוון השני היה חום-שזיף כהה, ועכשיו כשאני כותבת את הפוסט הזה אני מבינה שאולי לא התייחסתי אליו מספיק. הוא גם היה כמעט בלתי נראה על היד, למרות שהוא די כהה. אולי אחזור לבדוק אותו ביום שני, אנחנו הרי לא רוצים לפספס שום דבר מעניין..

בקולקציה מופיעים מספר מוצרים קבועים, כמו למשל עפרונות העיניים Eye Brows והבלוט פאודר.

נראה לי שזהו, פחות או יותר. בסך הכל קולקציה נעימית כזאת, ללא הרבה חידושים. 


No comments:

Post a Comment