Wednesday, January 6, 2010

MAC - Love Lace. Photos and Swatches



ואוו, מזמן כבר לא היו קולקציות שוות במאק. קולקציות החגים לרוב לא מדברות אליי, ואני מחכה בקוצר רוח למבול שיגיע בשבועות הקרובים.
בתמונה למעלה נמצאים המוצרים החדשים שנרכשו מקולקציית Love Lace, בתוספת צללית מינרלית אחת מקולקציות החגים, שלא אני אחראית לרכישה (המיותרת) שלה. 


הקולקציה יצאה בגרמניה כבר לפני כ-3 שבועות, כשאני הייתי בכלל במקום אחר. הציעו לי לשמור לי מוצרים, אבל אני החלטתי פשוט לשלוח את הדוביל לקנות לי כמה מוצרים בודדים. על פי תמונות שראיתי באינטרנט החלטתי להזמין שתיים מהצלליות ועפרון אחד (השניים האחרים ממוחזרים). את הלק לא אהבתי (וממילא אני לא אוהבת את המרקם של הלקים של מאק), כך שויתרתי עליו. השפתונים והגלוסים לא חידשו לי כלום ולכן ויתרתי גם עליהם. מעבר לזה לא גיליתי שום דבר מלהיב בקולקציה הזו.


אז הדוביל הלך לחנות, והכל היה Sold Out. הוא אץ לו לסטנד במקום אחר, ושם הוא הצליח לדוג את העפרון והמוכרת הסכימה לתת לו את הטסטר של אחת הצלליות (הימנית בתמונה). במקום הצללית הנוספת שרציתי מכרו לו את Satin Taupe, בטענה שהן מאוד דומות. האמת, ידעתי שהן יעשו את זה ולכן אמרתי לו במפורש שלא (!!!) יקנה לי את Satin Taupe, כי יש לי אותה כבר כמה פעמים. אבל הדוביל כמו הדוביל - קנה (הן "דחפו" לו גם את הצללית המינרלית המיותרת). אחרי שבועיים מורטי עצבים הצלחתי בכל זאת להזמין את הצללית שרציתי מהאתר של Douglas, שגם בו היא היתה Sold Out תוך מספר שעות. אבל אני, כאמור, הזמנתי בזמן.


טוב, אז מה יש לנו?
ראשונה היא הצללית Love Lace במרקם וולקוס פרל המדהים. הגוון הוא כחול-אפור כהה יחסית, גוון די מחמיא ומיוחד לחורף. 

Love Lace


הצללית השניה היא Hypnotizing, שהיא צללית בגוון טופ, עם נגיעה סגולה די בולטת. המרקם הוא פרוסט, ולכן הצללית די מבריקה. היא יותר סגולה מה-Satin Taupe וגם יותר שקפקפה ממנה. היא גם יותר שקפקפה/מבריקה מה-Shale.



Hypnotizing


ולסיום - עפרון במרקם Kohl Power, שזה מרקם מאוד קרמי ועמוס בפיגמנט. הגוון הוא Sense of Style, ומדובר בשחור עם תת-גוון כחול מרשים. שכחתי לצלם את העפרון בנפרד, אבל אפשר לראות אותו בתמונה בראש הפוסט. למרות שהוא נראה ככחול בהיר מבחוץ, אפשר לראות שאחרי השימוש הוא בעצם שחור.


והנה כמה סווצ'ים - 




No comments:

Post a Comment