Tuesday, January 5, 2010

OPI Smitten with mittens



אין צורך לכתוב מגילות על הלק הזה, באמת שלא.
הוא חלק מקולקציית החגים של OPI (ששמה Holiday Wishes), והוא מעלף ברמות. רכשתי 5 לקים מהקולקציה הזו, והם מהממים אחד אחד. 
התמונות מדברות בעד עצמן, אבל התיאור של הלק יהיה אדום קלאסי בעל נצנוץ אדום בולט למדי (בתמונות רואים שיש גם נצנוץ מוזהב, אבל הוא די נעלם במציאות). ללק הזה אין ברק, רק נצנוץ. אני לא חושבת שזה לק ליומיום, אבל הוא בהחלט ימשוך תשומת לב מחמיאה באירועים או בערבים. למרות הנצנוץ, הלק אינו נראה זול (לפחות עליי לא) אלא קלאסי ואלגנטי, רק עם טוויסט.
המריחה מעולה, ושתי שכבות הניבו תוצאה אטומה לחלוטין. 


מאוהבת.








ואם הגעתן עד הנה, אז התנצלות קטנה ממני על כך שלאחרונה אני עוסקת בעיקר בלקים. מאז ניו-יורק כמעט ולא קניתי איפור, ואני מחכה בכליון עיניים למשהו מעניין מבית מאק. בקרוב גם יתחילו לטפטף קולקציות האביב (אם כי על פי מה שראיתי עד כה - חוץ מפלטות מקסימות של דיור ולקים מעניינים של שאנל - אין שום דבר מעניין).
בינתיים יצאה פה קולקציית ה-Love Lace של מאק, ממנה רכשתי 3 פריטים בלבד. אני מקווה להעלות מחר תמונות ורשמים, אם כי אין לי יותר מדי רשמים חיוביים מהקולקציה הזו.
ביום חמישי אני הולכת להשקה המוקדמת של קולקציית ה-Warm & Cosy ומעניין לראות אם שם מחכה איזו הפתעה. על פי מה שכבר הספקתי לראות - אין משהו מרתק. אבל אין כמו מראה עיניים..


ולסיום - סוף סוף התחלתי להשתמש בסדרת מוצרי La Mer שרכשתי לפני כחצי שנה. רשמים מדוייקים יהיו רק אחרי שאשתמש בהם מספר שבועות, אבל הרושם הראשוני שלי הוא שהם מעולים ומצדיקים בהחלט את השם והמחיר שלהם. 

No comments:

Post a Comment