Sunday, January 31, 2010

ZOYA Casey Nail Polish


נסיון שני עם לק של זויה. והוא כל כך שונה מהראשון שניסיתי.. לא ייאמן שהם שניהם של אותה החברה.

הגוון של הלק הזה הוא סגול-שחור. הוא מאוד מאוד כהה, ורק באור מסוים רואים שיש לו תת-גוון סגול. אני אישית מאוד מתחברת לגוון הזה. הגימור קרמי לחלוטין, ללא נצנצים וללא ברק.

הלק הזה הוא לק-מיני, המכיל 7.5 מ"ל במקום 9.7 בלקים האחרים של זויה. המברשת היא אותה מברשת צרה וארוכה. אני מסתדרת איתה, אבל מעדיפה את זו של OPI.
המרקם של הלק הזה דליל ביותר, מה שמאוד הפתיע אותי. אם בלק הקודם קיבלתי מראה אטום לחלוטין אחרי שכבה אחת בלבד, הרי שפה נזקקתי ל-3 שכבות. השכבה הראשונה היתה כמעט שקופה, השניה היתה בסדר, אבל עדיין היו אזורים לא שבעים (בעיקר בבסיס הציפורן) ורק השכבה השלישית יצרה את הגימור הרצוי. אני אוהבת לקים, שמגיעים למראה אטום לחלוטין אחרי 2 שכבות, ולכן יהיה לי קשה להמליץ על הגוון הזה.
מעבר לזה - המריחה היתה בסדר, אם כי לא היסטרית בנוחותה.

לסיכום - גוון מעלף ומרקם דליל מדי.


No comments:

Post a Comment