Friday, January 8, 2010

MAC Warm & Cozy Collection - Review and Photos



הוזמנתי להשקה המוקדמת של הקולקציה הזו, שנערכה אתמול בערב. הקולקציה עצמה תצא רק ביום שני, ומנסיון עם השקות דומות בעבר ידעתי שבהחלט יש סיכוי שחלק מהמוצרים ייחטפו ויעלמו, מה שדירבן אותי לרכוש כבר אתמול את כל מה שרציתי. להחזיר תמיד אפשר.. 
למרות הקור והשלג החנות היתה הומה ומלאה, ודי היה קשה לראות את המוצרים. מזל שעשיתי עבודת הכנה יסודית, כך שידעתי פחות או יותר מה אני רוצה.


זוהי קולקציה רגועה, לאוהבות המראה הטבעי. למי שכבר יש הכל היא לא תחדש כלום, אבל אני מניחה שבנות שרק גילו את עולם המאק מאוד יהנו ממנה. האמת היא שלא תכננתי לרכוש כל כך הרבה ממנה ואני יודעת שחלק מהמוצרים מיותרים לי, אבל אחרי 3 חדשים מאוד משעממים רציתי כבר להתחדש במשהו. בחודש הבא תצא עוד קולקציה טבעית, אבל הספקתי לראות קצת תמונות ממנה, ולדעתי היא עוד פחות מוצלחת.


אז מה יש בקולקציה? הקולקציה מחולקת לשני סטנדים - סטנד אחד הוא מוצרי הצבע והסטנד השני הוא החלק של הטיפוח.


צלליות: 


בקולקציה 4 צלליות, כאשר אחת מהן (אמברק) היא חלק מהקולקציה הקבועה. 
Chamomille - צללית בגוון צהוב בהיר במרקם סאטין. שום דבר מיוחד לדעתי, מה גם שבקולקציה הקבועה יש צלליות מאוד דומות ופחות צהובות.
Modelette - צללית שמאק הגדירו כגוון קרמל חם. לדעתי מדובר בגוון חום בהיר-בינוני, בעל נגיעה ורדרדה. המרקם הוא סאטן והצללית מבריקה מעט. לדעתי זו הצללית המוצלחת ביותר בקולקציה ואני לא חושבת שיש משהו דומה בקולקציה הקבועה. אפשר לעשות איתה הצללות עדינות בעין או אפילו להניח אותה על כל גלגל העין ולצאת מהבית. זו הצללית השמאלית בתמונה.
Mulled Cider - זו צללית שזכתה להתעלמות כללית בקרב הבלוגריות והיוטיובריות השונות, על לא עוול בכפה. מאק הגדירו אותה כחום-חם כהה, אבל לדעתי היא הרבה יותר מורכבת. זה גוון חום כהה בעל תת-גוון אדום עדין, ולדעתי היא תתאים לכל סוג עור וגוון עיניים. היא במרקם סאטן, אבל יותר מאטית מה-Modelette. זו הצללית הימנית בתמונה.
Embark - צללית קבועה במרקם מאט. הגוון הוא חום כהה מאוד בעל תת גוון אדום בולט ואני לא מתה עליה בכלל.





שיידסטיקים:


למי שלא מכירה את המוצר, אלו צלליות קרמיות בסטיק. הן מתקבעות והן די עמידות, אבל הן עשויות להצטבר בקפל ללא קיבוע עם צללית מעל. המרקם של השיידסטיקים חודש בשנה האחרונה, ועכשיו הם יותר קרמיים וקלים לעבודה.
בקולקציה היו 4 גוונים חדשים ומוגבלים - 
Cuddle - גוון בהיר מאוד בעל תת גוון צהוב. דומה לניילון. אני מניחה שבמאק אשדוד הגוון הזה יהיה Best Seller (ונא לא להיעלב לי..), אבל אני לא אהבתי את הברק הצהוב המוגזם.
Nurture - זה הגוון המוצלח ביותר לדעתי בקולקציה הזו. מאק הגדירו אותו כבז' אפרסקי נייטראלי, אבל לדעתי הוא יותר ורדרד. הגוון הזה יהיה מעולה כבסיס פרוסטי לצלליות או פשוט על כל העפעף. בתמונה זה הגוון העליון.
Warm and Cozy - גוון ברונזה-כתמתם, די דומה ל-Penny (למי שמכירה). אני מניחה שזה יהיה גוון מאוד שימושי כבסיס לצלליות כתומות ואדומות, אבל אני ויתרתי עליו.
Relaxed - גוון מקסים לדעתי - חום כהה פרוסטי. הגוון הזה יהיה מיותר למי שיש לה את הפיינט פוט בגוון Constractivist, כי הם מאוד דומים. בגלל שאני מאוד אוהבת את הגוון הזה החלטתי לרכוש את השיידסטיק, כי הוא מאוד נוח להנחה ולטשטוש, בעיקר כתיחום. זה הגוון התחתון בתמונה.





שפתונים:


Warm me Up - הגוון המוצלח היחיד בקולקציה הזו לדעתי. המרקם הוא אמפליפייד, מה שאומר שהפיגמנט בהחלט הגון והמרקם לחותי. הגוון הוא ורוד-עתיק בגוון בינוני, ולדעתי הוא מהמם ויתאים לרוב הנשים. אני חושבת שזה המוצר שהכי אהבתי בקולקציה הזו.
Siss - גוון מהקולקציה הקבועה. האמת? גוון של קיא. מעין בז' כתמתם לא ברור.
Spiced Tea - גוון חום-ברונזה כהה, שלא הלהיב אותי במיוחד.


גלוסים: 


Feeling Dreamy - זהו הגוון המוצלח ביותר בין הגלוסים לדעתי, אם כי קשה לי לומר שהוא מחדש משהו. המדובר בורוד בהיר בעל ברק ורדרד עדין. לדעתי הוא יהיה מוצלח מאוד למראה ניוד.
2N - גם גלוס מוצלח, אבל הוא כבר יצא בקולקציית ה-N, כך שיש לי אותו. זהו גוון ניוד בז'י מקסים.
3N - כנ"ל, אלא שהגוון הזה יותר כהה וקרוב לחום.
Light that fire - זהו הגלוס התואם לשיידסטיק הברונזאי. אני מניחה שהוא יתאים לנשים בעלות גוון עור כהה יחסית, אבל אני החלטתי לוותר עליו.



Feeling Dreamy, Warm me up


Mineralize Skinfinish:


פודרות מינרליות מבריקות. האמת? יש לי המון כאלו, ורובן אינן בשימוש. אין לי מושג למה קניתי את הפודרה הבהירה, אבל כנראה שהיא באמת יפה.
Comfort - פודרה בגוון ברונזה-זהובה. לדעתי היא פחות מוצלחת מה"סו סיילון", כך שמיבחנתי היא מיותרת. משום מה יש לפודרה הזו תת-גוון מאוד כתום, כך שצריך למדוד אותה לפני הרכישה.
By Candlelight - זה הגוון שרכשתי. גוון ורדרד עדין בעל ברק ורדרד-מוזהב. האמת? זהו אחד ה-MSF היפים והשימושיים שיצא לי לפגוש. אין בו נצנצים, אלא ברק בלבד, והוא עדין. אני מאוד אהבתי אותו.





לקים: 


הבטחתי לעצמי שלא לקנות אף לק, אבל כמובן שלא עמדתי בפיתוי. האמת היא שהלקים של מאק זולים יחסית, כך שלא רציתי להצטער בגלל כמה יורואים.

Dim the lights - גוון חום כהה שוקולד, על גבול השחור. כתבתי עליו פוסט, כך שאתן מוזמנות להציץ. גוון מהמם לדעתי. הימני בתמונה, כמובן.
Blissed Out - אותו לא ניסיתי, אבל הוא נראה יפה. גוון קרמי-ורדרד יפה. מעניין איך הוא ייראה על הצפרניים. זה הגוון השמאלי בתמונה.





טיפוח:


החלק הזה כלל-
קרם ידיים וגוף מינראלי - קרם נחמד מאוד, ללא חמרים משמרים (לטענת המאפרות בחנות). ניסיתי אותו בחנות והקרם נעים ביותר, אבל לא ראיתי הצדקה לקנות מוצר כזה במחיר המוגזם הזה. 
ליפ קונדישנר צבעוניים עם מקדם הגנה 15 - מגיע בשני גוונים. גוון אחד ורדרד-עתיק-בז'י בהיר, מוצלח מאוד לטעמי (עם כי על השפתיים שלי הגוון נעלם לחלוטין). הגוון השני היה יותר כהה וחום ופחות אהבתי אותו. לא ראיתי טעם לרכוש, כי אני מעדיפה ליפ קונדישנרים בסטיק ולא בקופסא.
הקולקציה הכילה גם ליפ קונדישנר ללא צבע בסטיק ובטיובה, שהם חלק מהקולקציה הקבועה.


Care Blends Essential Oils - מוצר חדש ומוגבל בקולקציה הזו. מדובר בשמנים מטפחים, לשימוש במקום, מתחת או מעל ללחות. המוצר אמור לרכך את העור ולמרות היותו "שומני" הוא מתאים לכל סוגי העור. המוצר מגיע בבקבוקון קטן (8 מ"ל) עם מכסה פפיטה. 2 טיפות מספיקות לכל הפנים והצוואר. קצת מוזר שהתעלמו ממנו בכל הבלוגים והסרטונים, אבל בשביל זה אני פה.
אני רכשתי את השמן עם אשכולית וקמומיל, האמור לטהר, לחדש ולהרגיע את העור. 
השני הוא עם תפוז מתוק ולבנדר והוא אמור לרפא את העור, להעניק לו אנרגיה ולהרגיע אותו. אני אישית לא מסוגלת לסבול ריח של לבנדר, ולכן ויתרתי עליו.


ניסיתי את המוצר אתמול בלילה וגם היום, והאמת היא שהוא מ-ע-ו-ל-ה!! הוא מאוד נעים על העור, נספג מהר, לא משאיר הרגשה שומנית וגם לא מראה שומני. העור שלי בימים אלו סובל קשות מהקור ומההסקות, והמוצר הזה בא לי בדיוק בזמן. אני לא בטוחה שהוא אידיאלי לקיץ, אבל לחורף הוא מומלץ ביותר (ועשה לי חשק לנסות מוצרים דומים של קלרינס).





זהו.
בסך הכל קולקציה נחמדה, אם כי לא מחדשת הרבה.


6 comments:

  1. מתי נזכה לראות את הקולקציה בארץ?

    ReplyDelete
  2. ככל הידוע לי - בשבוע הבא.

    ReplyDelete
  3. התלהבתי מהשמן ומהשפתון

    השאר נראה מדיי דומה לכל השאר, לא?... אבל עוד צללית אף פעם לא הזיקה למישהו

    ReplyDelete
  4. ממש אין פה שום חידוש. ולא, עוד צללית לא מזיקה לאף אחד, אף פעם!

    ReplyDelete
  5. תגידי, המחירים של הקוסמטיקה בגרמניה יותר מבארץ?
    (קליניק)

    ReplyDelete
  6. אין לי מושג, כי אף פעם לא השוויתי. מה שכן, בארץ תמיד יש מבצעים, שבגרמניה אין.

    ReplyDelete