Friday, January 8, 2010

MAC - Dim the lights nail polish Warm & Cozy




אחד משני הלקים מקולקציית Warm and Cozy החדשה של מאק, שיצאה אצלנו בהשקה מוקדמת אתמול. על הארוע והקולקציה אכתוב בפוסט נפרד, אבל הבוקר לא התאפקתי ומרחתי את הלק הכהה מבין השניים.
הגוון הוא חום-שוקולד במרקם קרמי, ללא שום ברק ו/או נצנצים. באור יום מלא (עד כמה שיש פה אור יום מלא כרגע..) ניתן לראות שהלק אינו שחור לגמרי, אבל בחושך אפשר לחשוב שמדובר בלק שחור לכל דבר.
המרקם של הלקים של מאק הוא מעט יותר עבה ממש שאני אוהבת, והמברשת מוצלחת למדי. מה שרואים בתמונה הן שתי שכבות, שנתנו מראה אטום לחלוטין. המריחה היתה קלה ומדויקת, אגב. באחת הצפרניים איתרתי מעט בועות, אבל בהחלט יכול להיות שזה בגלל שהוצאתי את הלק מהאריזה שלו דקה לפני המריחה, כך שהלק עורבב קלות.


מה שקצת מפריע לי בלקים של מאק זה שהם עדיין מכילים פורמלדהיד, טולואן ופיטלאט (או איך שלא קוראים לזה), שגורמים להצהבת הציפורן. אני מקווה שהבסיס והטופ הטובים ימנעו את הבעיה הזו.


אני לא חושבת שהגוון של הלק הזה מיוחד במיוחד, אבל אני אישית מאוד אוהבת אותו, כי הוא על גבול השחור. 
השוויתי את הלק הזה ללק חום כהה אחר של מאק מקולקציית הלקים שיצאה לא מזמן (Rich, Dark, Delicious), וההבדל הוא שהלק החדש בעל תת-גוון שוקולדי חם ואילו הלק מהקולקציה הקודמת הוא בעל תת-גוון יותר אפור וקר וגם בעל ברק עדין.


מצטערת על שאריות הלק הקודם, שרואים בתמונות. הוא פשוט לא רצה לרדת ולא היתה לי סבלנות לגרד אותו. ומתנצלת עוד יותר על המראה המוזנח של העור מסביב לציפורן, אבל פשוט אין לו סיכוי בקור הנוראי פה ועם ההסקות. 





No comments:

Post a Comment