Friday, January 22, 2010

ESSIE Apricot Cuticle Oil massage & moisture



שמן לעור שמסביב לציפורן, מבית אסי.
על הקופסא כתוב שהשמן מלחח ומעורר לחיים את הקולטיקולה ואת הצפרניים. שמנים טבעיים כולאים לחות, ובכך מזינים את העור הזנה מכסימלית. ההוראות אומרות להשתמש פעמיים ביום כדי להגיע ליעילות מכסימלית ושיש לעסות את השמן לתוך העור. המוצר אמור גם לרכך עור מיותר על הציפורן, כדי להסירו.


הבקבוק מגיע עם מברשת דקה מאוד ונחמדה לשימוש והריח חביב.
המוצר נוסה במשך כשבוע, אם כי לרוב פעם ביום ולא פעמיים. המצב של הקוטיקולה שלי די לא משהו בימים אלו, בשל מזג האויר הקר וההסקות המייבשות. לכןהמשימה של המוצר הזה היתה לא קלה בכלל..


המריחה עצמה נוחה ודי חסכנית בחומר. אחרי שמרחתי מעט שמן על כל הקוטיקולה עיסיתי אותו לתוך העור, וזה משהו שאני לא מאוד אוהבת לעשות, כי אח"כ האצבעות עצמן מעט שומניות. גם אחרי העיסוי לתוך העור, לוקח לשמן די הרבה זמן להיספג, מה שדורש זהירות רבה אם עושים משהו או נוגעים בחפצים. אחרי כחצי שעה החומר נספג במלואו ואז בהחלט רואים שיפור במצב העור מסביב לצפרניים.
המוצר בהחלט חביב, אבל אני לא ראיתי שיפור לטווח הארוך. כלומר, מיד אחרי המריחה כן יש שיפור, אבל אחרי רחיצה של הידיים בסבון כמעט כל האפקט נעלם. אז מה בעצם עשינו פה?


לסיכום - מוצר נחמד לשיפור מיידי במצב הקוטיקולה, ללא השפעות ארוכות טווח נראות לעין. אני (עדיין) נאמנה לסטיק שלי של אלסנדרו.

No comments:

Post a Comment