Saturday, January 30, 2010

MAC - The Rest of my Haul - Mascara, Foundation, 130 Brush


נכון שאתן לא מופתעות לראות פה 2 מברשות זהות? ולא, לא קניתי אחת מתנה עבור מישהי אחרת.. אתחיל ואומר שבגלל המברשות האלו נאצלתי לחכות כמעט שעה בקופה. המחשב פשוט לא זיהה את הקוד. אמנם בסניפים אחרים לא היתה בעיה, אבל אצלנו זה פשוט לא הלך. רק כעבור שעה מנהלת החנות התייאשה והכניסה את המוצר הזה לחשבון בתור Dummy. ועוד בכלל לא דיברתי על זה שאי אפשר היה לשלם בכרטיס אשראי (קורה הרבה בסניף שלי, אני כבר רגילה..).

בתמונה אנחנו רואים את המייקאפ החדש של מאק, שיצא אצלנו היום בהשקה עולמית (עוד לפני ארה"ב). השם שלו הוא Mineralize SPF15, והוא אמור להיות שילוב בין הסטודיו טק למויסטרבלנד. הוא די יקר, והכמות היא 10 גרם. מנסיון עם הסטודיו טק, זו כמות שלא מספיקה ליותר מדי שימושים. המייקאפ מגיע עם ספוגית בתא התחתון. על פי המוכרות - במייקאפ הזה צריך לקחת גוון (או אפילו שניים) יותר בהיר מאשר בד"כ במאק, כי הוא מתכהה על הפנים. כלומר, אם אתן NC20, כדאי לקחת NC15. אני בד"כ שילוב בין NC15, NC20 ו-NW15, ולכן החלטתי לנסות את הגוון NC15, שאינו צהוב כמו הסטודיו פיקס פלואיד, למשל.

עד כה ניסיתי אותו על היד בלבד, והמרקם שלו מאוד משיי ועדין. רמת הכיסוי נראית קלה-בינונית, אבל צריך לנסות על העור. במבט ראשון הוא נראה לי בעל גימור טבעי-מואר, אבל לא מבריק. יהיה מעניין לנסות אותו מחר על הפנים ואז גם אכתוב ביקורת מסודרת.

בנוסף, מברשת חדשה!!! 130. לא ברור אם היא מוגבלת או לא, וכדי למנוע תקלות קניתי ישר שתיים. המחיר פה 42 יורו. הסיבים של המברשת דומים ל-187, 188, 131, אבל המבנה שלה שונה לגמרי. כמו שרואים בתמונה, הסיבים שלה יותר קצרים והמברשת יותר עגולה. מבחינת קוטר הייתי אומרת שהיא מעט יותר גדולה מה-188. בגלל שהסיבים יותר קצרים, אפשר להניח איתה מייקאפ בצורה יותר קומפקטית ובכך להשיג כיסוי יותר גבוה. נראה לי שהיא פשוט תחדיר את המייקאפ יותר טוב לעור. בנוסף, בגלל שהיא קטנה יחסית (אני ציפיתי למברשת הרבה יותר גדולה), אפשר להשתמש בה גם לסומק, הצללות, הארות. בואו נגיד, שעל כל מה שקניתי היום הייתי יכולה לוותר, אבל על המברשת הזו הייתי נלחמת בחירוף נפש. 


מה שעוד יצא אצלנו היום זו המסקרה Studio Fix Lash, שהיא חלק מקולקציית In the Studio. בקולקציה יש גם סטודיו פיקס מהקולקציה הקבועה. המסקרה מגיעה בשני גוונים - שחור וחום. זו המסקרה הראשונה של מאק בעלת סיבי סיליקון. רק עכשיו אני רואה שהתמונה די דפוקה ושלא ממש רואים את המברשת, כך שאני מבטיחה לצלם שוב בקרוב. אני לא ממש יודעת מה המסקרה הזו יודעת לעשות, אבל אני די אוהבת את המסקרות החדשות של מאק, כך שאשמח לנסות ולדווח. אני גם די אוהבת מברשות סיליקון. על העטיפה כתוב שהמברשת מאריכה ומדגישה. נחיה ונראה..

ולסיום - יצאו אצלנו 8 גוונים חדשים של צלליות, שמצטרפים לקולקציה הקבועה. הגוונים די בוהקים - ירוק, צהוב, כחול, ורוד, אדום. על פי טמפטליה, רק 2 גוונים חדשים לגמרי וכל השאר הם גווני PRO שירדו אל העם או גוונים שיצאו בעבר בקולקציות מוגבלות. אני זכרתי שהתכלת הוא גוון חדש לחלוטין, אבל לא זכרתי מה השני. בכל אופן, אהבתי את הצללית הורודה הזו ולכן קניתי אותה. שמה Free to be, והיות והיא חלק מהקולקציה הקבועה ניתן היה לרכוש אותה בפן. 

עד כאן להיום. למרות שזה נראה הרבה, זה לא. צריך לזכור שמדובר פה ב-5 השקות במקביל.. גם די השתדלתי להתאפק ולרכוש רק את המוצרים הבאמת מיוחדים כי אני יודעת מה אמור להגיע בחודש הבא.

2 comments:

  1. חשבתי שרק לאק..מה קורה פה :)
    תתחדשי!
    אגב, מהו הסטודיו טק? אני כרגע עם הסטודיו פיקס ודווקא די מרוצה, לא להאמין

    ReplyDelete
  2. לא, לא רק לקים. פעם בחודש יוצאות פה קולקציות חדשות ואז יש איפור אמיתי.

    תודה!

    סטודיו טק הוא מייקאפ מוצק-קרמי, בעל כיסוי בינוני וגימור סמי-מאט. אבל אם את מרוצה מהסטודיו פיקס, אז אני לא יודעת אם תאהבי אותו. הם שונים מאוד.

    ReplyDelete