Friday, January 15, 2010

OPI Pamplona Purple Nail Polish



אוקיי, אני מודה. נהייתי פריקית של OPI. לא יודעת מה קרה, אבל אני מוצאת שהם נמרחים לי הכי טוב ושהמברשת שלהם הכי נוחה לי. המרקם שלהם מאוד מדוייק (לא דליל או סמיך מדי) והגוונים שלהם מעלפים ומחדשים. כדי לא לשעמם את עצמי הזמנתי עכשיו כמה לקים של Zoya וגם לק אחד של CND לנסיון, ומעניין מה יעלה בגורלם. גם הקולקציה האחרונה של צ'יינה גלייז נראית לי מעניינת, אבל אני מעדיפה לחכות לקולקציית הונג-קונג של OPI ולראות עד כמה היא דומה לה.


הפעם מדובר בעוד לק מהקולקציה הספרדית, שהיא לדעתי אחת הקולקציות המוצלחות שיצאו אי-פעם (גם הקולקציה הצרפתית היתה טובה). הגוון הוא סגול-שזיף ולדעתי הוא נוטה קצת לכיוון החם של הסקאלה. הוא מעניין, הוא מלא חיים ואני מאוד מאוד אוהבת אותו. הוא בהחלט גוון ואווו קלאסי. כרגיל, מריחה מושלמת, כאשר 2 שכבות נותנות מראה אטום לגמרי. הלק הוא במרקם קרמי, ללא ברק.


ממליצה. 



3 comments: