Wednesday, January 20, 2010

A small Benefit, NARS Haul


פצצת סוכר! זה השם של הדבר הזה פה בתמונה.. או בשפת המקור - Sugarbomb. וזו אכן סוכריה.. 
חבל שלא צילמתי את העטיפה של הדבר הזה, אבל אפשר לראות אותה באחד הסרטונים האחרונים שלי. המוצר הזה הוא הפודרה-סומק החדשה של בנפיט, ונראה לי שהיא הולכת לכבוש הרבה לבבות. למי שלא מכיר - הפודרות האלו "עשו" את המותג בנפיט. הן מגיעות בקופסא עם מברשת לא משהו, ומכילות כמות מכובדת של 12 גרם. הפודרות הראשונות היו בגוונים פסטליים רכים ובעלי פיגמנט מאוד עדין. עם השנים הקו הלך והתרחב, עד שלדעתי הגיע לשלמות עם הפודרה הקודמת בסדרה - הקורליסטה (בגוון - כמה מפתיע - קורל). 

אני מודה, די התרגשתי לקראת יציאתה של הפודרה החדשה. והעובדה שהיא משלבת מספר גוונים גרמה לכך שלא אחכה עד שהיא תגיע למחוזותיי, אלא אזמין אותה באתר האינטרנט של החברה. אני מאוד ממליצה על הזמנה דרך האתר שלהם, כי המחירים הם מחירי ארה"ב ולא מחירי אירופה, כי דמי המשלוח לא מוגזמים, וגם כי מקבלים המון המון מתנות (ועל כך בהמשך)!

אז מה היה לנו פה? פודרה עדינה, המשלבת גווני ורוד/אפרסק/טופ. כרגיל, הפודרה מריחה מאוד נעים, וכרגיל, היא מבריקה קלות (בצורה מאוד מחמיאה). אני הנחתי אותה בתור סומק עם מברשת 165 של מאק, וקיבלתי מראה מאוד מאוד עדין, ואפילו עדין מדי לטעמי. אני בהירה, ועדיין הייתי צריכה להעמיס הרבה שכבות כדי לקבל תוצאה נראית לעין. בפעם הבאה אנסה להניח את המוצר עם מברשת שלוקחת יותר חומר (דוגמת ה-168 של מאק) ואני מאמינה שאז התוצאה תהיה יותר בולטת.
בכל מקרה, הגוון המתקבל הוא גוון ורדרד רך, שיחמיא לבעלות עור בהיר יחסית ואף פעם לא ייראה עמוס מדי. מחיר - 28 דולר.

עדכון - אחרי שימוש בסומק עם מברשות שונות הגעתי למסקנה שהגוון פשוט בהיר. זה לא שהוא לא יפה, אבל אי אפשר להגיע איתו לגוון מאוד שבע. אני מצאתי שהשימוש הכי מחמיא הוא להניח אותו מעל סומק עדין, כך שמתקבל ברק עדין יפה.



המוצר השני שהזמנתי הוא שפתון בכיסוי מלא בגוון Lady's Choice. הזמנתי אותו אחרי שראיתי אותו על השפתיים של אחת הבלוגריות החביבות עליי, ומה שמשך אותי לשפתון הזה היה המראה הניודי הנקי שלו, אבל שאינו מחוק.
הגוון נראה בטיובה ורוד עתיק בהיר, אבל על השפתיים שלי הוא מתקבל מעט אפרסקי ולכן לי אישית פחות מחמיא. מצד שני - אני בטוחה שזה גוון שיחמיא להמון נשים. המרקם מאוד נעים ונוח למריחה והכיסוי כמעט מלא. הגימור סאטני ונעים לעין.
נדמה לי שמחירו של השפתון היה 20 דולר.


ועכשיו למ-ת-נ-ו-ת, שזה חלק מאוד משמעותי בהזמנות אונליין באתר של בנפיט. ראשית, אני ממליצה לפני ההזמנה לעשות חיפוש בגוגל על המילים promotion code benefit. חיפוש כזה ישלוף לכם מיידית את כל הקודים להנחות/מתנות חינם. אני מצאתי קוד שאיפשר לי לקבל את המוצר העליון במתנה. המוצר הוא ה-pocket pal, שזה בעצם הבנפינט המפורסם של בנפיט בצד אחד, וגלוס בצד שני, באריזה נוחה לנשיאה.
את שאר המוצרים קיבלתי במתנה, מבלי להכניס קוד מבצע. המוצר הימני בשורה התחתונה הוא דוגמית נדיבה של קוניסלר בעל כיסוי גבוה וזה באמצע הוא דוגמית של הפריימר שלהם. משמאל נמצאת צללית בגודל מלא (3,5 גרם) בגוון Soft Shoulder. המרקם של הצללית סאטני מקסים, ולדעתי היא יכולה לשמש גם להצללות.
מכובד מאוד לדעתי.

מעבר לזה רציתי להציג בפניכם את הגלוס האהוב החדש שלי, צ'יוואווה של NARS. כל כך הרבה זמן חיפשתי בדיוק בדיוק גלוס כזה, רק שהייתי צריכה לקנות 20 אחרים כדי למצוא אותו. ורוד עדין ובעל נוכחות, נעים מאוד על השפתיים, עמיד ולא דביק. שלמות. בסרטון האחרון שלי עשיתי סווץ' של הגלוס הזה, כך שכדאי להציץ.


ואחרון חביב - מוצר חדש נוסף שלי, שאני הכי לא צריכה בעולם. המדובר ב(עוד) מוצר שמחליק אופטית את העור ומשפר את המרקם שלו. בסדרה הזו יצא כבר קרם ממלא קמטים (שלא השפיע עליי כהוא זה) וקרם עיניים, ורכשתי את הפריימר הזה רק כי הוא נמכר במבצע קידום מכירות במחיר של 29,50 יורו וגם כי המוכרת היתה מאוד משכנעת. השתמשתי במוצר הזה היום ואני חייבת לציין שאני מרוצה ממנו. מצד שני - טרם שמתי לב לפלא הגדול ולשוני רב בהשוואה למוצרים דומים. שמו של המוצר Smooth-365.


ואלו פחות או יותר החידושים בתיק האיפור העמוס לעייפה שלי.

4 comments:

  1. היי, רציתי לשאול אם את מכירה חברה שמייצרת מסקרה ירוקה, אבל לא מהזוהרות, אלא בצבע זית,
    תודה.

    ReplyDelete
  2. מצטערת, אין לי מושג.

    ReplyDelete
  3. מה, בלי לקים?! 1

    קנייה ממוקדת ביותר, מוצרים שנראים מעולה אחד אחד! והמתנות... אוי, אני כל כך הולכת להזמין מהאתר של בנפיט. ותודה על הטיפ בעניין חיפוש הקודים בגוגל, מה היינו עושים בלעדייך? 1

    אז מה עדיף, הקורליסטה או הסוכריה? 1

    י (אגב יש לך טעות הקלדה שם. 'תיק האיפור'? מן הסתם התכוונת ל'אגף האיפור בעל שלושת המפלסים') 1

    ReplyDelete
  4. בלעדי כנראה שהייתם חוסכים הרבה כסף..
    ולקים יש בדרך, אם הם יועילו בטובם להגיע לפני ל"ג בעומר.

    לדעתי, כרגע, הקורליסטה עדיפה. אבל כמו שכתבתי - אני צריכה לבדוק את הסוכריה (אהבתי..) עם מברשת אחרת.

    הטעות תתוקן.

    ReplyDelete