Saturday, February 27, 2010

Lancôme Le Vernis 014 spring 2010 Nail Polish


לק מקולקציית האביב של לנקום, שהוא גם הלק הראשון של החברה הזו שאני רוכשת. 
משפט קצר לגבי קולקציית האביב עצמה - שעמום טוטאלי. אמנם הקולקציה הזו בחברה טובה (חוץ מהקולקציה של דיור, כל הקולקציות השנה היו סופר דופר משעממות), אבל ממש לא ראיתי שם שום דבר ראוי לרכישה. בנוסף, כידוע, אני לא חובבת גדולה (בלשון המעטה) של המותג לנקום, וסימן הורד על המוצרים עושה לי חאלושעס מסוים.

מה שכן, הייתי "חמה" על הגוון הזה כבר הרבה זמן, וכשהקולקציה הפציעה פה מיהרתי לרכוש. 10 מ"ל במחיר 21 יורו, אבל זה המחיר הסטנדרטי ללקים של חברות יוקרה.
הגוון - מעלף! אני לא יודעת אם רואים בתמונות (מאוד מעונן בחוץ), אבל מדובר בגוון פטרול עם ברק כחול הורס. בהחלט גוון יוצא דופן ומיוחד. האמת היא שבערך דקה לפני שהתחלתי במריחת הלק הגיע הדואר, ואיתו ה-Purple Rain המטריף של נארס, כך שרק "אנדנדינו" פתר לי את הדילמה איזה לק למרוח היום.

לגבי המריחה עצמה - מאוד לא אהבתי את המברשת. נתחיל מזה שמה שמחזיק את המברשת עשוי פלסטיק חלקלק ומבריק, והוא גם בצורת מרובע גדול. מאוד מאוד לא נוח להחזיק את המברשת הזו, וקשה מאוד לדייק. המברשת עצמה נפתחת קצת יותר מדי ממה שאני אוהבת, כך שצריך מאוד להיזהר כשמתקרבים לאיזור העור. 

לעומת זאת, הפורמולה מדהימה.. אמנם המרקם לא נראה עבה, אבל כבר אחרי שכבה אחת מתקבל מראה אטום לגמרי. אני הוספתי שכבה שניה, כמובן.. 
עכשיו רק נותר לחכות ולראות כמה זמן הוא יחזיק מעמד על הצפרניים שלי. הלק מוגדר כבעל עמידות גבוהה, אבל נחכה ונראה.


לסיכום - גוון הורס, מרקם מעולה ומברשת לא נוחה בכלל.

4 comments:

  1. מפה הוא נראה שחור למדיי, שזהו אכן גוון אביבי מאוד :)

    ואני עוד לא מתאוששת מזה שניסיתי מוצר-עם-ורד. שתית עד דלא ידע? או שכשזה מגיע ללקים, כל הכללים נשברים? 0

    ReplyDelete
  2. נכון שלא ייאמן? ולא, לא שוברים את כל הכללים כשזה נוגע ללקים - עדיין לא ניסיתי לק של ג'ייד 5

    ReplyDelete
  3. תשמעי, אחרי הוורד, אני לא אתפלא לראות פה פוסט על לק מס' 123 של שיק

    י("המריחה לא משהו, המברשת לא דומה למה שאני מכירה, 3 שכבות לא סיפקו את המראה האטום שאני אוהבת וכזה צבע יש לי עוד מאתיים. לסיכום - לק של שיק")0

    ReplyDelete
  4. גנבת לי את הפוסט מהמקלדת!! 5

    ReplyDelete