Tuesday, January 12, 2010

Chanel Le Vernis Nail Colour 505 Particuliére and spring 2010 Collection



סוף סוף יצאה קולקציית אביב 2010 של שאנל. באופן מסורתי, הקולקציה של שאנל היא תמיד הראשונה שיוצאת (בעוד שזו של YSL יוצאת תמיד אחרונה..), והפעם היא גם התאימה עצמה חלקית לקור ולשלג בכך שהיא לא מאוד אביבית.
מוצר הדגל של הקולקציה הוא פודרה אפרסקית במראה טוויד, עם הלוגו של שאנל באמצע. סופר מיותר ואפילו לא מאוד יפה. כל שאר המוצרים בקולקציה אינם מחדשים דבר. הרביעייה הינה רביעייה בז'ית, פחות מוצלחת מזו שיצאה לפני כשנתיים-שלוש. אמנם גוון אחד ברביעייה הזו הורס (תחשבו סאטין טופ, רק מעט יותר כהה ומעט יותר אדום), אבל שלושת האחרים סתמיים ביותר. הסומק החדש בקולקציה דווקא חביב, אבל מאק עונים בצורה מושלמת על כל הדרישות שלי בתחום הזה. מה עוד? היתה צללית נוזלית מתקבעת בגוון ירוק זית וגם עפרון עיניים תואם, שני גלוסים מבריקים בהירים ושניים לא מבריקים, פודרה, מייקאפ בגוון ברונזר ו-4 שפתונים.
בין השפתונים היה גוון אחד מהמם - 82. רכשתי אותו אבל לצערי לא צילמתי (ועכשיו כבר אין אור, כך שאשתדל להוסיף אותה מחר). הוא מעין ורוד-קורלי, שנראה על השפתיים מאוד שונה לעומת המראה שלו בטיובה.
והיו גם 3 לקים, כאשר לאחד מהם חיכיתי במיוחד ואותו רואים בתמונה למעלה - הגוון הוא 505 ובשורת הכותרת רשמתי גם את השם שלו. זה מעין אפור-חום בינוני, עם נגיעה סגולה. מהמם, מהמם, מהמם! הוא יותר כהה ויותר יפה מצ'ינצ'ילי של אסי, יותר בהיר מ"יו דונת נו ז'ק" של OPI. זה באמת לק הורס ברמות. הקולקציה הגיעה לחנות ב-10 בבוקר, ועד 11 נמכרו כבר 20 לקים (מתוך 50 שהגיעו). המוכרת אמרה לי שעד מחר לא יישאר כלום, ואני נוטה להאמין לה. היא אמרה לי שנשים נכנסו לחנות, לקחו את הלק הזה אפילו בלי לנסות אותו, שילמו ויצאו. טוב, נו, זה בדיוק מה שגם אני עשיתי..
(שני הלקים האחרים היו די משעממים - ורוד בהיר ובז' כהה יחסית, בעל תת-גוון צהוב בולט).


המריחה של הלק הזה מושלמת. למען האמת, השכבה הראשונה נתנה מראה אטום לחלוטין וניתן היה להסתפק בה. נראה לי שהמברשת יותר דקה מאשר בלקים אחרים של שאנל ולא היה צורך בתיקונים. הגוון קרמי לגמרי, ללא שום נצנוץ ובתמונה רואים 2 שכבות.
קשה לי לדבר על "אהבתי החדשה" כשמדובר בלקים, כי פעם בשבוע בערך אני קונה "אהבה חדשה", אבל זה בהחלט גוון מומלץ ומושלם לגמרי, לאוהבות הטרנד.





13 מ"ל עלו לי בגרמניה 22 יורו, שזה הרבה מאוד. אני מניחה שבארץ הוא יהיה עוד יותר יקר. 
התמונות משקפות את הלק בצל, ללא הרבה אור. באור יום מלא/שמש הוא מעט יותר בהיר.


עדכון:
כרגיל אצל שאנל, הלק התחיל להתקלף לי כבר אחרי יומיים. זה נדיר מאוד אצלי, אבל לצערי קורה לי עם יותר ויותר לקים של שאנל.

7 comments:

  1. הלק מהמם! (ופריט טריוויה הכרחי: יש לי חולצה בצבע הזה)0

    קנית רק לק ושפתון? לפחות קיבלת דוגמיות, אני מקווה

    ReplyDelete
  2. תודה לך, יקירה. נדמה לי שגם לי יש איזו חולצה או שתיים בגוון הזה, אגב.
    מהקולקציה הזו קניתי רק לק ושפתון. האם הגיעו ימות המשיח? אבל קניתי עוד לק של אופי, שיהיה.
    וכמובן שקיבלתי דוגמיות - סט לטיפוח הפנים של שיסיידו, קרם לחות של שאנל וקרם ידיים חדש של סיסלי. אה, וגם בושם של פראדה. לא רע, אה?

    ReplyDelete
  3. וואו! לא רע? הדוגמיות נשמעות הרבה יותר טו-אוב מהקנייה עצמה! (בלי להעליב את הלק)1

    קרם הידיים של סיסלי הוא רק לשם השוויץ או גם יכול לעשות משהו לסדקים מדממים? אני מחפשת עכשיו קרם ידיים טוב

    ReplyDelete
  4. אכן אחלה דוגמיות. החוכמה היא לפנות למוכרת שמכירה אותך, ואז לא נעים לה לא לצ'פר.
    קרם הידיים של סיסלי חדש ואני מנסה אותו החל מאתמול. הוא מאוד נעים, אבל קשה לי לומר לך מה הוא יודע לעשות לסדקים מדממים כי.. אין לי כאלו. מה שכן, הוא מסריח. ממש ריח חזק של עשבים.

    ReplyDelete
  5. הלקים של שאנל בארץ עולים 150 ש"ח...קריעה רצינית...אבל באיביי המחירים כאלו או אפילו יותר גבוהים.דרך אגב הצבע מהמם ותתחדשי :)

    ReplyDelete