Saturday, January 30, 2010

MAC - MAC IN LILLYLAND - Photos and Review


קצת מצחיק לבדוק קולקציה קייצית שכזו, כשבחוץ סופת שלגים, אבל שנות הנסיון שלי עמדו היום לצידי, כך שלא נתתי ללבן המדהים הזה לבלבל אותי ולו לרגע.

כרגיל, מדי פעם מאק מוציאים קולקציה בשיתוף עם מעצב כלשהו. הפעם זכתה לכבוד המעצבת לילי פוליצר, והקולקציה נוצרה בהשראתה.

למען האמת, לא רכשתי את ה-להיט של הקולקציה, כי אני לא רוכשת מוצרים רק כי הם יפים. המדובר ה-Pearlmatte face powder וב-Pearlmatte eye shadow, שהם פודרה צבעונית בצורת מוזאיקה וצללית אחת גדולה, המשלבת בתוכה 3 גוונים שונים. הפודרה משלבת בתוכה את ב
הגוונים זהוב, לבן, ורוד וחום ואילו הצללית משלבת בתוכה צלליות בגוון פנינה, ירוק בהיר וורוד-בייבי בהיר. המרקם מקסים והוא סאטיני להפליא, עם ברק עדין ביותר. גם הפיגמנט עדין. למה לא קניתי? כי אלו מוצרים לא שימושיים. החלקים של הפודרה קטנים מדי בכדי שאפשר יהיה להשתמש בהם בנפרד, ואם מעבירים מברשת על כולם ביחד מתקבל משהו אנמי למדי ולא ממש ברור. והצללית די מגבילה מבחינת השילוב שלה, מה גם שאני בטוחה שאחרי 3 שימושים וחצי הגוונים יתערבבו. 

2 הלקים מהקולקציה גם לא נרכשו. האחד היה ורוד זוהר למדי והשני היה קורלי-אפרסקי בהיר ויפה. לא רכשתי, כי שני הלקים נראו זוועה על המוכרות שלבשו אותם והן גם אמרו לי שהמריחה היתה לא טובה. 

מעבר לזה היו בקולקציה מוצרים מהקולקציה הקבועה - שני עפרונות עיניים, 3 פיינטפוטים ושני מברשות.

אז מה כן? הסמקים הקרמיים. דפנטלי. הם נקראים Cremeblend Blush והמרקם שלהם מהמם!! הוא משהו בין הסמקים הקרמיים של מאק לבין הקרם קולור בייס. הם אינם דומים במרקם שלהם לסמקים של NARS, כי הגימור אינו פודרתי, אבל בהחלט הייתי משווה אותם לסמקים הקרמיים המדהימים של אילמסקה. ידעתי מראש שאני הולכת לרכוש את כל 4 הגוונים, וזה גם מה שקרה. הגוונים הם (החל מהסומק למעלה בתמונה ובכיוון השעון) - 
Optimstic Orange שנראה מאוד כתום בתמונה אבל על העור הוא ממש לא. 
Florida - ורוד פוקסיה בוהק למדי.
Joie-de-Vivre - גוון קורל מהמם.
So sweet, So easy - ורדרד בייבי עדין.
המרקם של הסמקים קרמי ושקפקף למדי, כך שאין מה להיבהל מחוזק הפיגמנט בכלי. כשמניחים על הלחיים מתקבל פיגמנט הרבה יותר עדין ממה שרואים בתמונה. בנוסף, ניתן לערבב גוונים וליצור גוונים חדשים. אני מאוד מקווה שמאק יוציאו עוד סמקים קרמיים במרקם הזה. אם צריך לבחור שניים, הייתי הולכת על שני האחרונים. אבל באמת שאני אישית לא יכולתי לוותר על אף אחד מהם.


תוספת - אחרי מספר שימושים במוצר אני יכולה לומר שהפיגמנט של הסמקים האלו מינימלי ושיש צורך להעמיס די הרבה חומר כדי לקבל תוצאה נראית לעין. לדעתי האישית הם יתאימו בעיקר לבהירות, אלא אם כן בונים מעליהם סומק נוסף. אני אישית מאוד אוהבת אותם, כי הם נותנים המון חיים ללחיים ומראה בריא וקורן.


הנה סווצ'ים שלהם - 




עוד בקולקציה ליפג'ליס בגוונים חדשים, מאוד מאוד מנצנצים. 


אני רכשתי 3 מתוך ה-4, כאשר גם הרביעי היה יפה, אבל יש לי משהו מאוד דומה בבית. למען האמת, גם השלושה בקניתי די מיותרים כי יש לי כאלו בבית, אבל אהבתי את הברק המדהים שלהם. 
מימין לשמאל - 
Preppy - ורוד בינוני עם ברק ורוד.
Lush & Bright - קורל הורס עם ברק ורוד.
Resort Life - הגוון הוא די שקוף, כאשר בפנים יש נצנצים בכל צבעי הקשת, למעשה, אבל הברק הבולט ביותר הוא ורוד.
הגוון הרביעי היה ורוד-סגול. אולי עוד אחזור אליו, נראה.
מי שמכיר את הליפג'ליס יודע שהגוון שלהם יוצא על השפתיים הרבה יותר בהיר מאשר בטיובה, כך שאין מה להיבהל. אם צריך לבחור רק גוון אחד, הייתי הולכת על הבהיר, כי אפשר לשלב אותו עם כל שפתון.

רציתי לעשות סווצ'ים של המוצרים, אבל אין לי מספיק אור בשביל זה. אז אולי מחר ואולי באיזה סרטון.

לסיכום - קולקציה צבעונית ונחמדה, קצת מחדשת, כאשר לדעתי המוצר המוצלח ביותר בה הוא הסמקים הקרמיים.

3 comments:

  1. האמת שלי לאחרונה יש "פטיש" לסמקים קרמיים...
    שאלה ובקשה:
    1. לעור שמן/מעורב, האם את ממליצה על אחד מאלה או הפני ליין של נארס?
    2. האם תוכלי לעשות טוטוריאל עם אחד מהם - דווקא הפלורידה או הסו סוויט סו איזי?

    ReplyDelete
  2. רותי היי, היות וטרם ניסיתי אותם על הפנים, קשה לי להשוות ביניהם. בכל מקרה, היות והסמקים של נארס בעלי גימור פודרתי משהו, יכול להיות שהם יותר יתאימו. בנוסף, יש את נושא הגוונים. הפניליין של נארס הרבה יותר "רגוע".1

    אני מאוד אשתדל לעשות טוטוריאל היום, אם מצב התאורה פה יאפשר לי.

    ReplyDelete
  3. תודה רבה על התשובות, כרגיל השכלתי!

    ReplyDelete