Thursday, January 28, 2010

OPI Absolutely Alice Nail Polish



בקולקציית Alice in Wonderland החדשה יחסית של OPI יש שני לקים מאוד מאוד גליטריים. האחד כחול-טורקיז והשני צבעוני מאוד. הזמנתי את שניהם והיום ניסיתי את הגוון הכחול יותר מבין השניים.
הלק מכיל גליטרים בלבד, ללא שום גוון בסיס כלשהו. רוב הגליטרים בגוון טורקיז, ובתוכם משובצים גליטרים מוזהבים. עקב המרקם המוזר גם המריחה מעט יוצאת דופן, אבל זה משהו שקל מאוד להתרגל אליו. מה שרואים בתמונות אלו הן 3 שכבות, שיצרו שכבת גליטרים אטומה לתפארת.


השכבות מתייבשות מהר מאוד, מה שאומר שאפשר להעמיס שכבות אחת אחרי השניה מבלי לחכות ביניהן. אני בחרתי שלא להתשתמש בטופ או במייבש, כדי לשמור על המרקם המיוחד של הלק.


אחרי כחצי שעה עם הלק החלטתי שאני לא מצליחה להתרגל אליו, והסרתי אותו. זה לא שהוא לא יפה, נהפוך הוא, אלא שהוא פשוט קצת Too Much עבורי. 
ההסרה היתה זוועתית! בהחלט נקודת התורפה של הלק. הייתי זקוקה להמון מסיר לק כדי להסיר את כל הנצנצים, ועדיין נשארתי עם כמות מכובדת שלהם על הצפרניים ועל העור (שניתן יהיה לראות בתמונות עם הלק שהחליף אותו).


בסך הכל לק מטריף לאירוע המתאים, אבל בהחלט לא ליום יום. לפחות לא עבורי.. בכלל, בגלל הנוכחות המדהימה של הלק הזה, הייתי לובשת אותו רק על צפרניים מושלמות וקצרות יחסית.








3 comments:

  1. מדהים! אבל בהחלט לא סולידי ובעל נוכחות רועשת משהו
    אני מתה על גליטרים וקונה אותם באובססיביות אף על פי שנדירות הן ההזדמניות ללבוש אותם..

    ReplyDelete
  2. אכן נוכחות רועשת. אני חושבת שהלק השני מהקולקציה הזו קצת פחות צעקני.

    ReplyDelete
  3. אני מאוד אוהבת את הלק!
    יש לי את דורותי הו של צ'יינה גלייז שהוא די דומה
    הסתובבתי איתו קרוב לשבוע ונהנתי מכל רגע
    איך ששמתי אותו הרגשתי "מסיבה" ובאופן די מפתיע הוא לא גרר בסביבה שלי תגובות הלומות..
    מצד שני, זאת אני... אם הייתי מסתובבת עם ארנבת (חיה) על הראש אני לא חושבת שמישהו היה מתרגש..
    ;)

    ReplyDelete