Tuesday, January 26, 2010

ZOYA Ciara Nail Polish



נסיון ראשון שלי עם לקים של ZOYA. כמו שכתבתי כבר בפוסט קודם, הגוונים של החברה הזו מעלפים, והנעלם היחידי היה האיכות של שלהם.


קשה לי לתאר את הגוון הזה במדויק, אבל ברור שהוא על קשת הורודים כהים-סגולים. כדי להשיג תמונה אמינה של הגוון חרפתי את נפשי בקור של 10- מעלות ויצאתי למרפסת לצלם לכן אותו. בהמשך יש גם תמונה אחת בתוך הבית. הגוון מהמם לטעמי, אין תלונות. הגימור של הלק קרמי, ללא ברק/נצנצים/מטאליות.


המברשת של הלק טובה מאוד. נדמה לי שהיא דומה למדי למברשת הרגילה של OPI, שאני מאוד אוהבת. גם המריחה של המברשת איכותית. 


התלונה היחידה שלי היא המרקם של הלק. המרקם האהוב עליי הוא המרקם של OPI, דהיינו לא דליל ולא סמיך, בדיוק באמצע. עם רוב הלקים של OPI מתקבלת שכבה ראשונה שהיא כמעט אטומה לגמרי, אבל לא ממש. השכבה השניה אטומה לחלוטין. המרקם של הלק הזה של זויה סמיך מדי לטעמי האישי. השכבה הראשונה מתקבלת עבה ואטומה לחלוטין ולוקח לה יחסית הרבה זמן להתייבש. צריך גם לזכור שכאשר הלק סמיך מדי, קשה לדייק במריחה. לי לא היתה בעיה רצינית, אבל הייתי מעדיפה מרקם מעט יותר דליל.


קראתי לא מעט תלונות על זמן ייבוש ארוך מאוד עד בלתי אפשרי של הלקים של זויה. כאמור, לשכבה הראשונה לקח יחסית הרבה זמן להתייבש, אבל הייתי מייחסת את זה למרקם הסמיך. מעל השכבה השניה מרחתי את המייבש של פושה ותוך 5 דקות הלק היה יבש לחלוטין.


עדיין אין לי תובנות לגבי עמידות הלק, אבל אני אעדכן את הפוסט הזה בעוד מספר ימים לצורך העניין.
הלקים של זויה אינם מכילים פורמלדהיד, טולואן ו-DBP.





ועכשיו לחוויה קצת פחות מרגשת - כהרגלו בקודש, גם הפעם הדוור הגיע עם חבילה 5 דקות אחרי שמרחתי את הלק. לא שיש לי משהו נגד חבילות, אבל מדוע העיתוי שלו תמיד כזה דפוק?
הפעם הוא הגיע עם חבילה מטרנסדיזיין, עטופה לתפארת אמריקה. היו לי בעבר בעיות עם טרנסדיזיין ולכן הפסקתי להזמין משם (לא ענו למיילים, זמני משלוח של חודש וכד'). אבל כל כך התחשק לי על הלקים מקולקציית אליס של OPI, שחרגתי ממנהגי. בעבר הלקים שלהם היו ארוזים בנפרד בפצפצים, אבל כנראה שהמיתון השפיע גם עליהם, ובמשלוח הנוכחי רק שני לקים היו עטופים כמו שצריך. התוצאה - לפניכם:






לא נעים לראות לק שבור, ועוד פחות נעים לראות לק כהה שבור. אבל הכי לא נעים לראות לק-כהה-שלא-עטוף-בפצפצים-שבור. עזבו את הריח שהתלבש לי על הדירה (ועוד בדיוק אחרי שהעוזרת הלכה!), אבל איך לכל הרוחות דגים את הלקים האחרים? למזלי יש לי בבית כפפות חד פעמיות, אחרת הייתי צריכה לחכות מי יודע כמה זמן עד שהתערובת האייפלית (זה חלק משם הלק) תתייבש לה לאיטה.
בכל מקרה, לשני הלקים מקולקציית אליס - שלום (כפי שניתן לראות בתמונה).


שלא תחשבו שזה שבר אותי, כי 5 דקות אחרי שהבעיה הזו נפתרה כבר עשיתי עוד הזמנה מטרנסדיזיין. ושוב לא הלך חלק - שילמתי באמצעות פייפאל מיד אחרי ביצוע ההזמנה, רק כדי לקבל מהם כעבור 5 שעות מייל, המבקש ממני להסדיר את התשלום. טוב, אני די בטוחה שזה מייל שנשלח אוטומטית, אבל למה זה טוב? כדי לתרגל את אמנות-שליחת-המיילים-המופתעים-לדיוויד? אגב, אשמח לשמוע אם עוד בנות קיבלו פה מייל כזה למרות שכבר שילמו ואיך זה הסתדר בסוף..


עדכון -
הסיפור עם טרנסדיזיין הסתדר מעצמו. אמנם לא קיבלתי תגובה על המייל, אבל המשלוח יצא. אז אני מתארת לעצמי שהכל בסדר.
לגבי עמידות הלק - כבר ביום הראשון היתה נסיגה קטנטנהשל לק בקצוות הצפרניים, אבל היא נשארה קבועה ולא ממש פגעה במראה.
כעבור יומיים הלק התקלף בחתיכה אחת מאחת הצפרניים. לא התקלפות איטית, אלא פשוט חתיכה שלמה ירדה לה. לעומת זאת, שאר הצפרניים עדיין היו במצב כמעט מושלם. אני לא רוצה למהר ולקבוע על פי נסיון אחד ויחיד שעמידות הלק אינה טובה, אבל עקב הקילוף הזה נאלצתי להסיר את הלק מכל הצפרניים.

9 comments:

  1. תגובתי במספרים כמו שאת אוהבת:
    1. תתחדשי, הלק שעליך עכשיו ממש מחמיא!
    2. אני מקווה שהתלוננת...
    3. לא קרה לי מייל כזה כמו ששלך, אני תמיד מחשבת בפייפל כמה צריך לשלם ואז משלמת..
    4. יש לי משהו ממש שלילי להגיד על טרנסדיזיין שרציתי לכתוב בבלוג שלי: קיבלתי מהם לק לא נכון, של OPI- שעלותו היא 5$. בתמורה לטעות שלהם, קיבלתי זיכוי עבור 3$.. מעצבן ממש!

    ReplyDelete
  2. וגם עונה במספרים..
    1. תודה.
    2. ברור שלא.. אני לא מהמתלוננים. כולה 5 דולר, אני אשרוד את זה. אני גם די חושבת שזה נגרם בגלל הקור בחוץ.
    3. זה בדיוק מה שעשיתי - חישבתי בפייפאל ושילמתי. ואז קיבלתי מייל..
    4. בהחלט מעצבן. אז כדי לא להתעצבן עוד יותר, אני לא מתלוננת. סופגת את ה-5 דולר וזהו.

    אני מאוד מקווה שדיוויד יענה לי במהרה לגבי המייל שהם שלחו לי. בתקופה האחרונה לוקח להם 4-5 ימים להגיב על מיילים, וזה מעצבן.

    ReplyDelete
  3. הי נעה
    צבע מהמם בהחלט ושאלה מאיפה מזמינה זויה לדיוויד אין או שאני טועה??
    תודה

    ReplyDelete
  4. את לא טועה. אני מזמינה מאתר בריטי, אבל הוא מאוד יקר.
    ההמלצה שלי תהיה להזמין מאחת החנויות באיביי - יוצא זול והשירות (מנסיוני באופן כללי) - טוב. אין לי המלצה על חנות ספציפית, אבל חיפוש של 10 דקות ימצא לך כמה טובות. בהצלחה.

    ReplyDelete
  5. היי, מה עם אזהרה, 'זהירות, תמונות קשות'? 1

    (ה-1 זה לא כי אני ממספרת אלא כי בלעדיו סימן השאלה יחזור רוורס, הקטע השנוא עליי)1

    אגב הלק החדש יפהפה! מאוד אהבתי

    ReplyDelete
  6. תודה לך, יקירתי. וכן, אני יודעת מה הולך אצלי בתיבה :))) 1

    ReplyDelete
  7. חחחח אני אמרתי משהו? לא שמעת אותי אומרת כלום! מילה שלי זו מילה

    רק אמרתי שהלק הזה יפה...1

    ReplyDelete
  8. זהו, שאת לא צריכה להגיד כלום כדי שאני אבין הכל.. 1

    ReplyDelete
  9. לא הבנתי, הבנת משהו שלא הבנת קודם? :P

    אוף, שמתי 1 אבל האמוטיקון עדיין נשאר בהתחלה

    תמיד דופקים את האשכנזים (גם בגווני מייק אפ)1

    ReplyDelete