Tuesday, November 3, 2009

קולקציות החגים החדשות של מאק - חלק 1 - קולקציית הצבע

לא באמת חשבתם שלא יהיה דיווח, נכון?
ובכן, היום היה לי העונג (?) להתרשם מקולקציית החגים של מאק. אני מדגישה שמדובר רק בחלק הראשון של מה שנקרא "קולקציות החגים", כאשר בחודש הבא יגיעו הסטים המוקטנים וגם קולקציית הפרמיום.


אקדים ואומר, שקולקציות החגים אינן מיועדות למי ש"כבר יש להן הכל" (אהההמממ..), אלא יותר  משמשות כפתרון מהיר וקליל למי שלא יודע מה לקנות לבת זוגתו במתנה לחג המולד הנוצרי. כך שמראש, אני לא קהל היעד של הקולקציה הזו. בנוסף, על כל הסטים/קיטים/פלטות אין הנחת מאפר, כך שלי אישית זה מראש מוריד מעט את החשק.


אתחיל דווקא מקולקציית הצבע, הנקראת Magic, Mirth and Mischieg. לשמות הקולקציות יש קונוטציה לעולם האגדות והקסמים, אם כי אני אישית לא מצאתי קשר ישיר בין נושא הקולקציות למוצרים עצמם. את מרכז הכובד של הקולקציה מהוות צלליות מינרליות חצויות. אוקיי, הן לא בדיוק חצויות, כי יחסי הכוחות בין שני הגוונים אינם חצי-חצי, אבל כל צללית מכילה שני גוונים - גוון אחד אחיד, ללא נצנצים, וגוון שני שהוא בעיקר נצנצים, בזהב/כסף. גווני הצלליות באמת יפים. התלהבתי בעיקר מהגוון הטורקיזי, הסגול הבהיר והכהה ביותר. הבעיה היא, שרוב הגוונים הם גוונים שכבר הופיעו בעבר בקומבינציה כזו או אחרת של צלליות מינרליות. הצללית הטוריקיזית אולי מעט יוצאת דופן בנדירותה, אבל אין בה שום דבר שאי אפשר להשיג באמצעות פיגמנט Teal של מאק. אישית, לא אהבתי את החלק של הנצנצים. זה נצנצים נטו. ניסינו להניח אותם בהנחה רטובה, וגם אז קשה היה לעשות איתם משהו יעיל. אחת המוכרות אמרה שהיא מערבבת את שני הגוונים. ועל זה נאמר - בהצלחה.


עוד בקולקציה - שני עפרונות עיניים מסדרת סופטספארקל. העפרונות האלו הופיע בסט מוקטן בקולקציית החגים לפני שנתיים. רכשתי, ומאז לא השתמשתי. בקולקציית החגים הנוכחית החזירו את שני הגוונים היפים ביותר - השחור והסגול. מדובר בעפרונות רכים מאוד, ו(בטח כבר ניחשתם) מנצנצים מאוד. לא מיועדים למעקה העין. מי שאוהבת נצנצים אולי תהנה מהמוצר הזה, אני לא ממש עשיתי בהם שימוש.


מוצרי שפתיים - בקולקציה 4 שפתונים, שאני לא מצאתי מיוחדים או שווים קניה. הגוון המיוחד ביותר הוא אולי Surprise me, מעין קורל מקסים. בכל מקרה, הוא דומה למדי לשפתונים כאלו שיצאו בקולקציות עבר.
קרימשינגלאס - הו, זה מוצר מהמם. אלו גלוסים קרמיים ולא דביקים, בעלי פיגמנט עדין. אני מאוד אוהבת את הקרימשינגלאס, אבל כל 3 הגוונים בקולקציה הזו כבר הופיעו בעבר, כך שמבחינתי (שוב!) לא היה מה לקנות.
דאזלגלאס - עוד גלוסים, הפעם מאוד מנצנצים וכמעט ללא פיגמנט. מה אמרנו על נצנצים בפסקאות הקודמות? נכון, זה לא מאוד אני. נדמה לי ש-1-2 גוונים מהשלושה כבר הופיעו בעבר. הגוון הכסוף חדש לגמרי, והוא די שימושי דווקא, למי שאוהבת.


מה עוד? שני לקים בגימור מטאלי - אחד כסוף ואחד סגלגל. אני יודעת שהמון בנות אוהבות גימור מטאלי ללק שלהן, כך שהן תאהבנה את הלקים האלו. אני לא מחובבי המראה. הלק הכסוף הופיעה בקולקציית עבר, הסגלגל חדש לגמרי.


ולסיום - סמקים מינרלים. אני חובבת גדולה של סמקים מינרלים. בקולקציה הזו יצאו שני גוונים חדשים לגמרי - אחד בגוון קורלי עייף משהו לטעמי האישי, והשני בגוון שזיף מהמם! מכל הקולקציה הזו - זה המוצר היחיד שהלך איתי הביתה. מי היה מאמין..


אה, ויש גם מסקרה, שהיא חלק מהקולקציה הקבועה. בסך הכל לא נרשמה התלהבות מהקולקציה הזו. אני אישית כבר די שבעה מצלליות מינרליות, גם אם עושים עליהן טוויסט ומוסיפים להן נצנצים. מוצרי השפתיים לא חידשו לי דבר, ובסך הכל חוץ מהסומק האחד הזה לא ממש התלהבתי מכלום.


בחלק השני - אסקור את הפלטות.

No comments:

Post a Comment