Sunday, November 8, 2009

MAC Holiday Collections - 6 Smoke and mirrors eye shadows palette




זו פלטת העיניים השניה שרכשתי מקולקציות החגים, וגם האחרונה.
למרות שמה של הפלטה, אני לא מוצאת שזו פלטה אידיאלית למראה מעושן. אפשר ליצור איתה מראה מעושן (הרי עישון זו טכניקה, לא בדיוק גוון), אבל היו בעבר פלטות טובות ממנה למטרה הזו.
למרות זאת, פלטה מוצלחת.


הצללית העליונה משמאל היא צללית בגוון בז' נייטראלי, קרוב לגוון העור שלי. הצללית במרקם פרוסט, אבל היא יותר דומה במרקם שלה לצלליות במרקם סאטן.
הצללית הבאה היא צללית אפורה-בינונית, שוב במרקם פרוסט. היא אכן מבריקה, מה שהופך אותה לעוד יותר בהירה. צללית נוחה מאוד לעבודה.
הימנית ביותר בשורה הראשונה היא צללית כמעט שחורה, עם נצנצים זהובים. המרקם הוא מרקם וולווט, שאני אישית לא מאוד אוהבת. קצת פחות מדי פיגמנט וקצת יותר מדי נצנצים.
השורה התחתונה מוצלחת מאוד - היא מתחילה בצד שמאל עם צללית בגוון פודרה כהה, במרקם סאטין. אני מאוד אוהבת את המרקם.. הצללית נוחה לעבודה והיא יוצאת די טבעית על העפעף, אם כי מורגשת.
הצללית האמצעית היא צללית בגוון חום בינוני, אם תת-גוון אדמדם. המרקם הוא פרוסט, אם כי בניגוד לצלליות אחרות במרקם הזה, הצללית הזו קצת גירית ומשירה חומר. הגוון דומה לצללית mulch מהקולקציה הקבועה. למרות החסרון שלה, אני מאוד אוהבת את הצללית הזו.
הצללית האחרונה היא צללית חומה כהה, בעלת תת-גוון אפור. המרקם הוא סאטן.


בסך הכל פלטה נחמדה ושימושית, אם כי לא היסטרית.


אני מצרפת סווצ'ים, כאשר נא לא להיבהל מהפס המאוזן בסווץ' הראשון - אלו הורידים שלי..





No comments:

Post a Comment